oxen 420 Skrevet 28. Maj, 2014 Der dukker nogle gange nogle løjerlige profilnavne op her på EG. Jeg må så tage mig selv i at grine lidt i skægget når jeg ser dem første gang Måske har i nogle helt andre favoritter eller en anden prioritering? Top 3 Dunke-Henning Arne Diller Grossererpikkerup Boblere Bolletrucker Bollebollesen 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 28. Maj, 2014 Hihihi.... God iagttagelse Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. Maj, 2014 (edited) Jeg synes nu nogle pigenavne altid bringer et smil frem på mine læber Sisse som rimer på f...... Nikita .... Khrusjtjov Gina.... vagina på nydansk Cherie.... pie Liv rimer på ... Bly... Nille... flere piger som hedder noget med Mor Med flere... Redigeret 28. Maj, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 28. Maj, 2014 Hov hvad med mig? Ironman kan da dække over mange ting! (Fuck Janteloven! ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg har nok mest lagt mærke til de meget besynderlige navne... Men en jeg har fnist over er: Lommegokker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg har nok mest lagt mærke til de meget besynderlige navne... Men en jeg har fnist over er: Lommegokker Jeg kan undre mig over af f.eks: Lange Lars (fra Langeland) ikke er taget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg kan godt lide nicket "Havnebumsen" - det giver nogle herlige associationer til havne knejper, og en kold på molen. Husker for år tilbage Gammelhavn i Esbjerg, men der er nu en fin restaurant, kan jeg se. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg kan også godt lide nicket "Havnebumsen" Nu griner jeg ikke ikke i "skægget som jeg ikke har" af disse profiler. Men et profilnavn som ip218 og lignende finder jeg ret uinterresante. Der må gerne være lidt sjovt, sigende eller opfindsomhed i profilnavnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg har altid grint lidt af kaffebollen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 28. Maj, 2014 Måske lidt - nok meget - udenfor emnet. Lille Lars fra Græsted -- hvad med: Kvaje Lars fra Nyhavn!! Beklager afsporingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 28. Maj, 2014 Arrhaa ha ha ha. Helt færdig af grin. Må give Havnebums ret, det sgu da sjovere og mere fantasi fuldt end Blåbjerg 16. Tak for god griner Sunny :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 28. Maj, 2014 (edited) Jeg synes nu nogle pigenavne altid bringer et smil frem på mine læber Sisse som rimer på f...... Nikita .... Khrusjtjov Gina.... vagina på nydansk Cherie.... pie Liv rimer på ... Bly... Nille... flere piger som hedder noget med Mor Med flere... Kære Nille - - jeg har et par kommentarer: Jeg vil starte med dig selv : Nille - pigerne! nej Nille - nix pille Og LIv : Liv - når jeg får "besøgt" Liv - så har jeg fået en oplevelse, som mit livs tur i Tivoli Og Bly ; Bly - når jeg får "besøgt" Bly - føler jeg mig for en stund som ny Cherie : Cheri - da jeg besøgte Cheri i 1985 - og igen savnede Cheri - dulmedes pinen med glas Sherry Sisse : Sisse - når jeg får "besøgt" Sisse - så har jeg det dejligt - og hvornår så igen - jo når jeg får sved på min isse Gina : Gina - Når jeg får "besøgt" Gina - så har jeg det dejligt, og tænker på Ginas vittighed, og vi fik en god grina Og så Nille - nu er der sket noget for dig, som er den omvendte "Statsmands fornærmelse" - og du kan selvfølgelig ikke vide det. men ser du min far var i allieret tjeneste under 2. verdenskrig, og eftertiden indtil hans død lå ham meget på sinde. Som barn husker jeg han sagde : "- Nikita Khrusjtjov, - slagteren fra Ukraine" - han afløste Stalin, og var næsten ligeså skånselløs - bl.a. "Den kolde krig" - - - det er sgu derfor jeg reagerer på dette ellers muntre indlæg fra Nille - og jeg skovser dig ikke Nille - det kan ske for alle - det skal bare rettes Nu kender jeg ikke så meget til Nikita; men jeg er helt sikker på at Nikita´s menneskelige værdier ligger positive lysår fra Khrusjtjov/Ukraine - ingen tvivl om dette. Nikita : Nikita - når jeg får mødt Nikita - er der indblik i min menneskene-kender kurv - og ved hvad hun må "ta" Og hvad nu ? - Nille- pas på nallerne - nix pille Mange hilsner Nyder livet Redigeret 28. Maj, 2014 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 28. Maj, 2014 Fint emne, jeg kan godt lide leg med ord og bogstaver, og underfundighed Min liste er: Dunkedyret - det lyder sådan lidt nuttet DuckMySick - havde det stået omvendt var det turn off, nu bare genialt Navne som sneræven og påfuglen husker jeg, modsat fx hn13 o.lign. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj80 179 Skrevet 28. Maj, 2014 Broder Numsi, fnis Sejanus er også ret sejt synes jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg har nok mest lagt mærke til de meget besynderlige navne... Men en jeg har fnist over er: Lommegokker Kæmpe godt spottet Bronx. Ny top 3 Dunke-Henning (Det blev han sgu nok kaldt allerede i skoletiden ) Arne Diller (Man forestiller sig hvordan AD har klukket imens han oprettede sin Arne Diller profil. Det havde jeg i Hvert tilfælde gjort) Lommegokker. (En tur på window shopping i Amsterdam red light med Lommegokker som Wingman kunne jeg levende se for mig) Boblere Bolletrucker - nicket har virkelig høj format. Man er vel ikke i tvivl om hvad BT laver på sit arbejde. Samt når han har fri Grossererpikkerup - helt unikt og virkelig sært Bollebollesen, Lidderbukken og Lidergøj er der nu også noget over. DuckMySick. Helt andet type nick. Her skal man lige tænke lidt, så den havde jeg nok ikke fanget uden din hjælp Skarpe Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 29. Maj, 2014 Ja kunne da godt være jeg skulle ændre det til Lidergøj som Nikita så sødt kaldte mig..... men synes nu Liderligfyr er meget godt, i hvert fald meget sigende hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 29. Maj, 2014 (edited) Der er kun én Onslow, the one and only :) Redigeret 29. Maj, 2014 af Onslow 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Maj, 2014 Der er kun én Onslow, the one and only :) Ja, den rigtige er jo død 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 29. Maj, 2014 Nicket " Alleviator" har givet anledning til en del sjove ordspil i chatten :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 29. Maj, 2014 Kæmpe godt spottet Bronx. Ny top 3 Dunke-Henning (Det blev han sgu nok kaldt allerede i skoletiden ) Arne Diller (Man forestiller sig hvordan AD har klukket imens han oprettede sin Arne Diller profil. Det havde jeg i Hvert tilfælde gjort) Lommegokker. (En tur på window shopping i Amsterdam red light med Lommegokker som Wingman kunne jeg levende se for mig) Boblere Bolletrucker - nicket har virkelig høj format. Man er vel ikke i tvivl om hvad BT laver på sit arbejde. Samt når han har fri Grossererpikkerup - helt unikt og virkelig sært Bollebollesen, Lidderbukken og Lidergøj er der nu også noget over. DuckMySick. Helt andet type nick. Her skal man lige tænke lidt, så den havde jeg nok ikke fanget uden din hjælp Skarpe Liv Grossererpikkerup, vel ikke mere unikt og virkelig sært, end at navnet har optrådt i adskillige shows med de fantastiske Ørkenens Sønner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Maj, 2014 Jeg har altid synes at "Rejsenetvaerk" var lidt sjovt - det kan fortolkes på rigtig mange måder Og så er jeg vild med to-the-point navne uden indpakning som "Røvslikkeren", "Big Dick" og i den stil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 31. Maj, 2014 Hihi, Oxen... Jeg har godt nok også siddet og gnægget over et par brugernavne eller tre igennem tiden! De fleste herinde opretter et brugernavn udfra hvad de hedder, fødselsår, hjemby eller beskæftigelse. Ellers også opretter de det med tanke på hvilken sexydelse, de er størst fan af. Eller hvilken kropsdel på kvindekroppen, de er størst fan af. Eller bare hvilken fodboldspiller eller band de er fan af. Og så er der aaaaalle de brugere med et navn der hentyder til deres kønsdele! Jeg er lidt til det platte, og hvis man er til Kaj og Andrea, så er "Missetand" da lidt hyggelig. "Ny på forum" og navne i den dur er måske ikke så langsigtet. Jeg kan godt lide "Jack Meoff"... Især fordi jeg ikke engang fattede den lige med det samme. Hihi..."HornyTurtle" er der også et eller andet over... Måske fordi jeg som barn var Turtlesfan Og før "Bonobo" fandt sin identitet i abeflokken, der havde han et meget unikt og ærligt navn... "Sexafhængige Hugo"! "Kratlusker", "Gammelprut", "fattigpik", "Kresten Pikhår", "Sir Spermalot", "Trutibamsen", "Ostemad", "Blebarn", "Fisseminister" og "Jesper Snotnæse" har jeg også fnist af... Og prøv så lige at sig "kajbigpakaj" 10 gange efter hinanden... Hurtigt! Så har jeg studset over "gudhvorerdudoggrim"... Især fordi der er to af dem! Så er der de brugernavne, hvor man egentlig tænker, at dem har man ikke den store lyst til at stifte nærmere bekendtskab med... Som "Dr. Monster", "Dr. Klam", "dumsmart", "Klamfyr", "Møgsvinet", "Psykopaten", "Belastning" og "Skiderik". Og har man absolut ingen fantasi, kan man altid kalde sig "lalalalala". :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 31. Maj, 2014 Hihi, Oxen... Jeg har godt nok også siddet og gnægget over et par brugernavne eller tre igennem tiden! De fleste herinde opretter et brugernavn udfra hvad de hedder, fødselsår, hjemby eller beskæftigelse. Ellers også opretter de det med tanke på hvilken sexydelse, de er størst fan af. Eller hvilken kropsdel på kvindekroppen, de er størst fan af. Eller bare hvilken fodboldspiller eller band de er fan af. Og så er der aaaaalle de brugere med et navn der hentyder til deres kønsdele! Jeg er lidt til det platte, og hvis man er til Kaj og Andrea, så er "Missetand" da lidt hyggelig. "Ny på forum" og navne i den dur er måske ikke så langsigtet. Jeg kan godt lide "Jack Meoff"... Især fordi jeg ikke engang fattede den lige med det samme. Hihi..."HornyTurtle" er der også et eller andet over... Måske fordi jeg som barn var Turtlesfan Og før "Bonobo" fandt sin identitet i abeflokken, der havde han et meget unikt og ærligt navn... "Sexafhængige Hugo"! "Kratlusker", "Gammelprut", "fattigpik", "Kresten Pikhår", "Sir Spermalot", "Trutibamsen", "Ostemad", "Blebarn", "Fisseminister" og "Jesper Snotnæse" har jeg også fnist af... Og prøv så lige at sig "kajbigpakaj" 10 gange efter hinanden... Hurtigt! Så har jeg studset over "gudhvorerdudoggrim"... Især fordi der er to af dem! Så er der de brugernavne, hvor man egentlig tænker, at dem har man ikke den store lyst til at stifte nærmere bekendtskab med... Som "Dr. Monster", "Dr. Klam", "dumsmart", "Klamfyr", "Møgsvinet", "Psykopaten", "Belastning" og "Skiderik". Og har man absolut ingen fantasi, kan man altid kalde sig "lalalalala". Turtles fan? Hvem var så favoritten. Jeg var Leonardo fan. 2 sværd er for cool. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg