Hop til indhold

Overført scenarie fordi jeg er nysgerrig

Featured Replies

Skrevet

@JenniferRomantica Hmm det kan jeg da godt prøve. Jeg læser det som det står uden øvrig kontekst.

Hvis det er en kvinde, jeg gerne vil på en date med, men modtageren af min besked giver sig til kende som en mand, der har kendt hende i "ganske kort tid" (lidt underligt at skrive men ok), vil jeg nok antage, at kvinden ikke er single, og at veninden har pranket mig. Jeg ville nok enten spørge veninden ind til det, gå direkte til kvinden selv face-to-face, eller opgive.

Redigeret af MichellinMan

Skrevet

@JenniferRomantica Jeg tror du har fat i en forkert tråd. Denne tråd handler om en "date", ikke en "sexdate". Desuden beskrev den ingenting om at nogen date var sat op (eller hvorfor det skulle give mening). Jeg kommenterede på det, der stod. Ikke på hvad du evt. synes der står mellem linjerne.

Edit: Et hurtigt kig og jeg kan se, at de første par svar forstår scenariet på samme måde som mig.

Redigeret af MichellinMan

Skrevet
  • Author

Eller mit spørgsmål udviklede sig @MichellinMan🤪..

Jeg har efter det originale spørgsmål også udviklet videre på det i andre indlæg for at gøre det tættest muligt på en uforpligtigende sexaftale.. Blandt andet ved at foreslår man også kan forestille sig man bare har fundet nummeret på væggen ved toilettet på en bar hvor der evt står “Liderlige Linda ring for sex” og når man så skriver på nummeret så det Ivan fra Rusland men han garanterer dig at Linda ligger klar til dig☺️..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.