Hop til indhold

Jeg har brug for lidt råd

Featured Replies

Skrevet
  • Author
AmmaRose skrev, for 17 timer siden:

@ensomfyr

Jeg synes faktisk, at det spørgsmål er ret privat.

Der kan være mange forskellige grunde til, at en person vælger at besøge en GP, også selvom det seksuelle måske kan være svært.

For nogle kan det handle om at udforske sin seksualitet i en tryg og kontrolleret ramme. For andre kan det måske være, fordi de er meget generte, har svært ved at tage kontakt til andre, kæmper med social angst, har haft dårlige oplevelser tidligere eller mangler selvtillid. Der kan også være mange andre grunde, som vi ikke kender til.

Ud fra hans sidste indlæg får jeg indtryk af, at han måske stadig er ret ny i forhold til sex og relationer. For nogle mennesker kan køb af sex føles som en mere sikker ramme, hvor de kan prøve at finde ud af sig selv uden samme frygt for afvisning, præstation eller at blive dømt af andre som kender en i det private.

Det betyder ikke nødvendigvis, at det er den eneste eller rigtige løsning for alle, men jeg synes, man skal være forsigtig med at dømme, når man ikke kender hele historien. Nogle ting omkring seksualitet er meget personlige, og det fortjener respekt.

AmmaRose🌹🌹🌹

Tak.

• Svar 53
  • Visninger 4.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• lille_peter
    lille_peter

Som jeg læser det, er det kun udenlandske piger du har besøgt, hvor der har været sprog problemer og det er måske heller ikke pigen selv du har skrevet med og derfor har hun ikke kendt til dine ønske

• Borende X
    Borende X

Du kunne jo også forsøge med lidt (måske grøn) thaimassage og møde op uden større forventninger. Her foregår massagen indledningsvis på ryggen, så du kan vænne dig til situationen, før du bliver bedt

• køb dansk
    køb dansk

Hvis du kan få erektion, når du ikke er sammen med en GP, er det ikke medicin, der hjælper. Du skal vælge sød dansk pige og bestille GFE med god tid. Det er pengene værd!

Skrevet
  • Author
Tamerlan skrev, for 48 minutter siden:

Mange har det på samme måde: de har brug for tid og forspil, især hvis pigen straks tager alt sit tøj af.

Jep. Det er også sådan at jeg har det. Jeg tror at det er meget almindeligt?

Redigeret af Saush

Skrevet
køb dansk skrev, for 21 timer siden:

Din kommentar er fin - men jeg opfatter nu @ensomfyr s indlæg som en opfordring til at tænke over spørgsmålet, mere end at svare på det i forum.

Ja ingen tvivl om, at det mest af alt var en opfordring til at han skulle tænke over det.

Men skal vi kunne give ham kvalificerede råd, så er rådede jo ikke gode, hvis vi ikke kender baggrunden for problemerne. Jeg er udmærket klar over, at et sådant svar er meget personligt. Det står jo heldigvis @Saush helt frit om han vil svare eller ej.

• 2 weeks later...
Skrevet

Prøv at finde dig en sugarbabe istedet 🤗

Det lyder ikke som om det der mere "hardcore" køb en time og præstér faktisk er noget du reelt tænder på? Deraf dine oplevelser..

ellers har jeg hørt rigtig gode anmeldelser af @JenniferRomantica herindefra ❤️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.