Hop til indhold

You are not allowed to ignore user

Featured Replies

Skrevet

Lidt kontekst ville måske hjælpe!

Har du forsøgt at ignorere admin? 🤔

Skrevet

Jeg gætter på at det er fordi han har ramt en superbruger. Jeg har lige prøvet at ignorere en anden bruger som jeg ved også er superbruger, og den kommer med samme fejl som TS..

Skrevet

Jeg har nu også oplevet problemet, hvis der er en bruger jeg ikke ønsker at se "larmen" fra, så er der nogle stykker jeg ikke kan sætte på ignore, på trods af at det er simpelt, prøv f.eks. at lave ignore på refresh, det er ikke tilladt, så er det jo dybest set ikke meget bevendt, specielt når brugerne er meget aktive med deres bruger

Skrevet

Hvis det er pga super bruger status er det unødvendigt man ikke kan ignorere dem. For ignorerer virker kun en vej. Selvom man ignorerer en superbruger kan denne stadig se ens indlæg. Så de kan flytte dem og ændre overskrifter. Selv hvis de havde mere magt som de ikke har. Så betyder det intet man kan ignorere dem. Det ville teoretisk set give mere mening superbrugere ikke måtte ignorere nogen. Så de ikke overser noget, men i og med deres status ikke er selvvalgt og fuldstændig frivilligt om de vil hjælpe til med oprydning, så er der ingen grund overhovedet til der er forhindrer for at blokere hinanden. Nok endnu en fejl i systemet nu hvor vi mest af alt har AI-ministator

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.