Hop til indhold

Bedste ugedag at besøge GP?

Featured Replies

Skrevet

Jeg foretrækker ugedag, i dagtimerne. Jeg har en formodning om, at det er her GP'erne har færrest kunder, og er mest oplagte.

Men det kan være jeg tager fejl i dette.

Hvad er jeres overvejelser her?

)

Skrevet

Det kommer an på så meget...

Nogle kvinder bliver trætte efter en lang dag, andre har en fest og er fuldstændig oppe og køre når man kommer som en af de sidste.

Generelt tænker jeg ikke så meget over det, men har faktisk flere gange fået anmodninger fra kvinder i branchen om enten at komme som den første eller den sidste 😉

Skrevet

Af indlysende årsager ikke i weekenden. Gerne en formiddag midt i ugen.

Skrevet
Borende X skrev, for 23 minutter siden:

Af indlysende årsager ikke i weekenden. Gerne en formiddag midt i ugen.

Hvorfor er der indlysende? Mit indtryk er at mange mænd i faste parforhold har noget lettere ved at finde tid på hverdage hvor konen/partneren ikke spørger hvor man skal hen.

På mig virker det som om pigerne har ok tid i weekenderne

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 13 minutter siden:

Mit indtryk er at mange mænd i faste parforhold har noget lettere ved at finde tid på hverdage hvor konen/partneren ikke spørger hvor man skal hen.

Enig. Og det er @Borende X også, kan jeg læse. 😉

Skrevet
den_anden skrev, 1 time siden:

Jeg foretrækker ugedag, i dagtimerne. Jeg har en formodning om, at det er her GP'erne har færrest kunder, og er mest oplagte.

Men det kan være jeg tager fejl i dette.

Hvad er jeres overvejelser her?

)

Hverdage i dagstimerne er der der er mest travlt ;)

Jeg er mest oplagt når der er travlt 😁 det er her min indre slut overtager fuldstændig.

Så hvad der er bedst afhænger nok af pigen og dit behov ;)

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Slowman skrev, for 54 minutter siden:

Hvorfor er der indlysende? Mit indtryk er at mange mænd i faste parforhold har noget lettere ved at finde tid på hverdage hvor konen/partneren ikke spørger hvor man skal hen.

På mig virker det som om pigerne har ok tid i weekenderne

Jamen, det er jo netop det, jeg skriver: IKKE i weekenden 🙂

Skrevet
Pink Peach skrev, for 42 minutter siden:

det er her min indre slut overtager fuldstændig

Det kan vi godt lide at hun gør😉

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, for 52 minutter siden:

Hverdage i dagstimerne er der der er mest travlt ;)

Interessant - regnede med, at folk generelt var på arbejde i dagtimerne i hverdagene. Måske er der ikke noget tidspunkt hvor der er mere eller mindre travlt? Er der da mindre travlt i weekenden? Der har folk jo fri. Men er med på, at dem i forhold måske dedikerer deres weekend til børn og partner. Det er svært at regne ud )

Skrevet
den_anden skrev, for 2 minutter siden:

Interessant - regnede med, at folk generelt var på arbejde i dagtimerne i hverdagene. Måske er der ikke noget tidspunkt hvor der er mere eller mindre travlt? Er der da mindre travlt i weekenden? Der har folk jo fri. Men er med på, at dem i forhold måske dedikerer deres weekend til børn og partner. Det er svært at regne ud )

Jo der er tidspunkter der generelt er mere travlt and andre. Men det kan variere engang i mellem. Og nok også variere alt efter hvilken pige det er og hvilken målgruppe hun tiltrækker.

men generelt for mig og hvad jeg høre for andre, er hverdage i dagstimerne. Især omkring kl 9, 12 og 16 er travlt. 9 ved dem der møder sent og kan nå det inden, 12 omkring frokostpause, 16 fyraften dem der kan nå en tur på vejen hjem ;)

Weekender er næsten altid halvdøde. Folk har travlt med andet og dem i forhold/med børn kan ikke slippe væk.

Men ingen dage er ens og det sker da jeg oplever en weekend dag med fuld knald på og en død hverdag, men det er ikke ret ofte

Skrevet

Jeg kan nemmest snige mig væk i dagtimerne på en hverdag, og er egentlig også mest liderlig om morgenen. Aften og weekender har jeg forpligtelser derhjemme.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.