Hop til indhold

Søger ligesindede til en "mandegruppe" der besøger GPér i Sydvestjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at finde en eller flere online-venner, der ligesom jeg ofte besøger GP’er. Vil gerne udveksle erfaringer, komme med anbefalinger og måske endda besøge steder sammen. Ved godt at det jo netop er, hvad eroguide allerede gør, men søger en mere fortrolig og venskabelig snak end man får ved at starte en tråd. At samle en lille gruppe mænd i en mail-gruppe kunne også være fedt.

Hvis I synes, at jeg er en kæmpe idiot, så behøver I egentlig ikke svare🙂

Skrevet

Du er bestemt ikke en kæmpe idiot, og selvfølgelig skal du da oprette en tråd som denne!
Men det sandsynlige er at det vil blive meget svært for dig, at opnå positiv respons på din forespørgsel.

Forvent at du både vil kunne opleve at du ikke kan finde nogle der vil ses med dig og andre med, for at danne netværk hvor I mødes for sammen at besøge glædespiger.
Som at hvis du lykkes med dit ærinde, så kan det tage lang tid før du opnår at nogle vil mødes med dig som det første.

I dit sted ville jeg vælge at bruge begrænsede kræfter på dem der vælger at skrive til dig, om at de er interesseret, men som trækker tiden ud uden at du kan opnå aftaler om at I mødes i det virkelige liv.
Giv dem kort snor og koncentrer dig om den person, eller de personer der konkret viser vilje til som det første at mødes over en varm kop eller et koldt glas.

Den bedste begyndelse vil kunne udgøres af, at du som det første mødes med bare en person der udviser seriøs interesse for at I mødes til en snak, i anledning af dit ærinde.
Hvis det lykkes, og hvis I vælger at aftale et fælles besøg sammen hos en glædespige, som hvis det går godt fører til at I vælger at gentage en succes som kan blive til flere gentagelser.
Så kan I aftale at skrive hver jeres anmeldelse på Eroguide.dk af de besøg, som I foretager sammen hos den samme glædespige, de samme glædespiger.

Hvis I vælger som standard i de anmeldelser, at invitere interesserede til at tilslutte sig jer, for at I kan blive flere om at deltage i et netværk med det samme formål for øje.
Så vil chancen formentlig være langt større for at I hurtigere vil kunne blive til et netværk bestående af 3 - til måske 5 mænd, end den chance du har for at opnå at den første mand er villig til at mødes med dig ude i virkeligheden.

Det forholder sig desværre i reglen sådan at de fleste interesserede, ikke vil være den første til at mødes med dig, for at I sammen kan blive de to første til som de første at besøge glædespiger sammen.

Mens du nok godt kan regne med, at når de samme mænd læser om at I som de to første har omsat din forespørgsel til virkelighed, så vil de være mere tilbøjelig til at kontakte jer med ønsket om at deltage sammen med jer.

Men prøv at gøre jer umage med at skrive en længere anmeldelse hver gang, der indeholder alle facetter af de oplevelser I har sammen.
Lige fra den indledende face med at finde frem til den helt rigtige glædespige til et besøg, til forventningerne op til besøget, ankomsten på dagen, oplevelsen under besøget og til I siger pænt farvel, turen hjemover.

Altså ikke bare få linjer i kortfattet telegram stil, men en beretning der fanger interessen for at læse om jeres oplevelser med at besøge glædespiger sammen.
Kan og vil I det, så kan det godt være at der skal 2 eller flere anmeldelser til, måske der kan gå uger eller måneder før I bliver til flere om at dele hinandens gode selskab, måske både før under og efter de besøg i foretager sammen hos glædespiger.

I jeres sted ville jeg vælge at koble en brunch, en frokost eller en kaffebar på som indledning eller afslutning, måske begge dele?
For at gøre den fælles oplevelse til en helheds oplevelse, hvor det ikke kun handler om at gå ind og ud af døren sammen hos de glædespiger som I besøger sammen.
Men mennesker er forskellige, op til jer, jeg kan kun tale på egen vegne.

Men jeg har tidligere selv som single uden børn eller familie, indgået i sammenhænge som den du efterlyser selskab til.
Både til sexparty i Danmark, og på rejser sammen i Tyskland for at besøge FKK klubber sammen.

Personligt kan jeg varmt anbefale at alle der gerne vil det, og som selv mener at de også vil kunne vælge at indgå i netværk med formålet for øje, at de springer ud I det i stedet for at holde sig tilbage.

Held og lykke med det 🙂

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.