Hop til indhold

Når der er bagmænd

Featured Replies

Skrevet

Man skal nok være naiv - eller virkelighedsfornægter - hvis ikke man ved at der er bagmænd bag mange af de udenlandske GP’ere. Ikke mindst bag de meget unge og smukke øst-piger på Nympho. Det ligefrem fremgår direkte af en af de seneste anmeldelser.

Men hvor er moralen og etikken henne, når vi ved det, burde vide det, eller i hvert fald har en fornemmelse af st det er tilfældet? Og når man så samtidigt ved at nogle, i de væste tilfælde, bliver lokket til Danmark med helt andre forudsætninger, mens andre er kommet hertil, vidende hvad de skal lave, men på helt andre vilkår end de er lovet. Kan vi som kunder så tillade os at vende det blinde øje til, og alligevel stikke den ind?

Skrevet
Cornell skrev, for 8 minutter siden:

Kan vi som kunder så tillade os at vende det blinde øje til, og alligevel stikke den ind?

Alle kunder er jo ikke ens og har ikke samme moralkodeks. Nogen er ligeglade, nogen har slet ikke overvejet problematikken, og så er der nogen, som ikke ønsker at besøge dem, da de ønsker, at der skal være en frivillighed og et reelt valg bag hendes accept af et givent besøg.

Skrevet

Det er et emne, som dukker op en gang imellem herinde.

Jeg kan godt følge @Cornell tanker. Hvis jeg påstår, at alle de udenlandske piger er "handlet", så får jeg tæv herinde, men hvad vil det sige, at være handlet?

Hvis jeg lejer et værelse ud til en pige og kræver 50% af omsætningen i leje er hun så handlet? Tja når en broder herinde besøger hende og lægger 1000 kr, så skal jeg have de 500 og ud af resten skal pigen betale for annoncer, kondomer mm. Hvis hun der ud over betaler noget til ham eller hende, som hjalp hende til Danmark, så er der ikke mange gryn tilbage.

Jeg genså lige udsendelsen

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-04-19-han-tjener-store-summer-paa-prostituerede-og-afsloerer-sig-selv-paa-kamera

Det er ulovligt i danmark at være alfons og tage pigens penge, men det er ikke ulovligt, at leje hende et hus (skur) til 30.000 om måneden.

Jeg er bange for at denne verden er meget mere beskidt end vi som kunder ønsker at se :)

Skrevet
anmelder skrev, for 30 minutter siden:

Det er ulovligt i danmark at være alfons og tage pigens penge, men det er ikke ulovligt, at leje hende et hus (skur) til 30.000 om måneden.

Nej det er ikke lovligt, hvis du ved at hun driver bordel. Man vil i høj grad se på prisniveauet, hvis loven bliver fulgt.

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 50 minutter siden:

Nej det er ikke lovligt, hvis du ved at hun driver bordel. Man vil i høj grad se på prisniveauet, hvis loven bliver fulgt.

En GP har selv fortalt mig, hvordan bagmændene lejer lokalerne ud til meget høje priser via Airbnb, så det ser ud som om at det er “markedspris” og der ikke er nogen relation mellem lejer og udlejer.

Skrevet
Brunfilla skrev, for 49 minutter siden:

Og der tog du så fejl. Hvis du ser gadebetjentene, så er de på besøg på et bordel i Hostrups Have i Kbh, hvor pigen betaler 30.000 om måneden og spørger politiet om det er mange penge for en lejlighed. Der var i øvrigt 2-3 piger på adressen.

I udsendelsen med bagmændene, så står han gladeligt og fortæller, at han tager 50% af omsætningen i husleje. Så ved han sku godt, at hun ikke lver af, at dyrke kartofler i haven :)

Skrevet
anmelder skrev, for 36 minutter siden:

Og der tog du så fejl. Hvis du ser gadebetjentene, så er de på besøg på et bordel i Hostrups Have i Kbh, hvor pigen betaler 30.000 om måneden og spørger politiet om det er mange penge for en lejlighed. Der var i øvrigt 2-3 piger på adressen.

I udsendelsen med bagmændene, så står han gladeligt og fortæller, at han tager 50% af omsætningen i husleje. Så ved han sku godt, at hun ikke lver af, at dyrke kartofler i haven :)

Det ændrer ikke ved at det ER ulovligt, hvilket er stadfæstet i en sag fra Vesterbro i 2008 og der er faldet flere domme siden.

https://www.information.dk/indland/2008/09/udlejning-vaerelser-sex-rufferi

https://www.tv2nord.dk/kort-nyt/vesthimmerland/70-arig-faengsles-for-at-udleje-ejendomme-til-prostitution-58301

At politiet ikke går videre med alt hvad de oplever er en helt anden sag.

Skrevet

Tbh
I'm, in many ways.
This is why I prefer to meet Women !
In their 30s or 40s!
That control their own phones, and decide whom to meet or not !

Redigeret af Keaper

Skrevet
Refresh skrev, for 11 minutter siden:

At politiet ikke går videre med alt hvad de oplever er en helt anden sag.

Politiet ser gennem fingrene med det, ellers kunne huslejerne ikke være så høje. Det anmelder skriver, og beløbet, er ikke ualmindeligt i hovedstadsområdet. Det er ikke bare noget i Hostrups Have. Politiet ved det godt. Det er ikke deres egne piger det går ud over.

Skrevet

Jeg kan godt lide, at et par brødre giver mig ret i, at det er rigtigt med de høje huslejer.

Det kan godt undre mig, at man kan se på de 3-4 store massage sider, at der er hundredevis af piger der reklamerer og der så ikke bliver gjort mere?? Hvis man kan besøge pigerne og få at vide, at de betaler xxx antal tusinde i husleje, så må det sku værfe en enkelt sag at knalde en bagmand eller 2??

Skrevet
anmelder skrev, for 40 minutter siden:

Jeg kan godt lide, at et par brødre giver mig ret i, at det er rigtigt med de høje huslejer.

Det kan godt undre mig, at man kan se på de 3-4 store massage sider, at der er hundredevis af piger der reklamerer og der så ikke bliver gjort mere?? Hvis man kan besøge pigerne og få at vide, at de betaler xxx antal tusinde i husleje, så må det sku værfe en enkelt sag at knalde en bagmand eller 2??

Fordi det er helt almindeligt kendt, at du skal være heldig, hvis politiet bare forsøger at passe deres arbejde. Om du så har beviser eller selv har bagmanden med til politiet, så giver de 0 fucks.

Skrevet
Keaper skrev, for 7 timer siden:

Tbh
I'm, in many ways.
This is why I prefer to meet Women !
In their 30s or 40s!
That control their own phones, and decide whom to meet or not !

Dream on;-)

Skrevet
Møffe skrev, for 17 minutter siden:

Dream on;-)

Well chucks.
It's weird that those I have met absolutely Do control their time and activity here.
And Do refuse to met anyone that they are not comfortable with !

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

Dream on;-)

Det er selvfølgelig svært at være 100% sikker og min erfaring med udenlandske piger er meget begrænset, men en af dem jeg har mødt er det min helt klare opfattelse at hun er fuldstændig uafhængig.

Vi faldt i ret god snak bagefter og hyggede i en times tid, så der var i hvert fald ikke nogen der sad og kiggede på uret.

Og hun fortalte ret detaljeret om hvordan hun og andre piger i huset havde forbindelse til steder rundt om i landet, fordi nyhedsværdien giver større fortjeneste og at det var lidt hårdt at skulle arrangere det hele selv, så jeg fik ingen som helst vibes af at der skulle være andre involverede end udlejerne. Prisen på leje kom vi ikke ind på, men selvfølgelig tager de sig godt betalt, det er klart.

Hun viste i øvrigt billeder af sin familie hjemme i Brasilien og da vi nåede til hendes søster sagde hun at hun var politibetjent og ville blæse knoppen af os begge to, hvis hun vidste hvad vi lige havde lavet 🤣🤣🤣

Så det er mit klare indtryk at det findes, men jeg har ingen ide om det antalsmæssige forhold.

Skrevet

@Refresh Ligesom du kalder dig "nørd" (indenfor dit felt) er det nogen der "nørder" med hvordan de skal narre penge ud af folk/få deres sympati -fortæller gerne en historie fra "de varme lande" -som de muligvis har glemt, næste gang du kommer -da de måske kan fortælle, en helt anden nok så sympatisk historie... Det er så mange der er eksperter i, at fake/lyve bukserne af en hver mand til, at tro på hvad som helst... Billeder er et godt redskab og "lidt sandheden" -så kører det i olie... Når de så blive konfronteret -benægter de alt -og det pludselig er dig der lyver, og vil narre dem...

I starten en ny pige kommer -og hun ikke har lært gamet er det måske anderledes -det vare dog ikke længe inden de bliver hærdet/forhærdet. At forstille sig andet er en "illusion"/ønsketænkning, naivitet. Og dem der ikke kan det er her kun kortvarigt;-) "Bagmænd/kvinder" skoler dem -så de lærer lektien hurtigt...

Man kan godt blive forarget på, det ikke bliver gjort noget/nok... Men hvad kan du selv gøre -hvad er dit eget ansvar -hvordan kan du blive ved med, at bilde dig selv ind -der er piger som er fuldstændige frie/ærlige -og kan gøre hvad de vil...

Skrevet
Møffe skrev, for 27 minutter siden:

@Refresh Ligesom du kalder dig "nørd" (indenfor dit felt) er det nogen der "nørder" med hvordan de skal narre penge ud af folk/få deres sympati -fortæller gerne en historie fra "de varme lande" -som de muligvis har glemt, næste gang du kommer -da de måske kan fortælle, en helt anden nok så sympatisk historie... Det er så mange der er eksperter i, at fake/lyve bukserne af en hver mand til, at tro på hvad som helst... Billeder er et godt redskab og "lidt sandheden" -så kører det i olie... Når de så blive konfronteret -benægter de alt -og det pludselig er dig der lyver, og vil narre dem...

I starten en ny pige kommer -og hun ikke har lært gamet er det måske anderledes -det vare dog ikke længe inden de bliver hærdet/forhærdet. At forstille sig andet er en "illusion"/ønsketænkning, naivitet. Og dem der ikke kan det er her kun kortvarigt;-) "Bagmænd/kvinder" skoler dem -så de lærer lektien hurtigt...

Man kan godt blive forarget på, det ikke bliver gjort noget/nok... Men hvad kan du selv gøre -hvad er dit eget ansvar -hvordan kan du blive ved med, at bilde dig selv ind -der er piger som er fuldstændige frie/ærlige -og kan gøre hvad de vil...

Som så mange andre lader du til at have et meget sort/hvidt syn på tingene og lader ikke til at lade dig påvirke ret meget af andres oplevelser.

Jeg mødte den omtalte pige to gange og hun har ikke været i Danmark siden, fordi et af de huse hun boede i blev ransaget af politiet og flere piger blev sendt ud af landet og fik indrejseforbud.

Men et par år senere så jeg at hun var i London og kontaktede hende. Hun vidste med det samme hvem jeg var og vi snakkede lidt frem og tilbage.

Jeg var taget til London alene for at se hende, hvis ikke konen havde nedlagt veto, men da hun hørte det oprettede hun annonce på AL for at se om hun kunne skaffe aftaler nok til at hun kunne arbejde en dag fra hotel ved lufthavnen, så hun lige kunne kigge forbi Danmark på vej hjem.

Det blev desværre ikke til noget, da hun skulle hjem få dage senere og kun nåede at få 3 bookinger, så det ville ikke kunne betale for fly og hotel.

Det er altså et ret stort scam vi er ude i at indrykke en betalt annonce på AL, for at jeg måske en dag skulle få lyst til at besøge hende!

Men hvordan kan du gebærde dig i branchen, når du er fuldstændig overbevist om at der udelukkende er tvang og kummerlige forhold? Og hvor har du dine informationer om branchen fra?

Vedr. mit eget ansvar, så bruger jeg min fornuft og bort set fra et enkelt tilfælde lader det til at virke! Ud over den ene gang har jeg ALDRIG oplevet at møde en pige, som ikke vidste hvad vi skulle eller ikke kunne kommunikere på engelsk eller som virkede bare den mindste smule trykket eller hvor der var andre på adressen som blandede sig i hvad vi skulle eller noget af alt det andet folk beretter om.

Redigeret af Refresh

Skrevet

@Refresh Ikke alt hvad det "ser ud til" Når man er dansk opdraget -og som udgangspunkt tror på det bedste om andre (naivt i denne verden) Og man så finder ud af det på den hård måde... -Man er ung, liderlig og nysgerrig, med ingen erfaring, er ikke bange for, at tag chancer... -Vil prøve det hele. Hvis man så ikke lærer noget efter at havde fået nogle gevaldige "lussinger" og i flere år har fået fortalt historier -som man tog for pålydende, naiv som man jo er -indtil man selv fandt ud af, at pigen/dem der fortalte historien -ikke selv kunne huske den til sidst. Så ser man en dokumentar -hvor de viser video fra steder, man selv er kommet i gennem tiden, i god (naiv) tro på, det var et godt sted/piger.

Jeg har altid gerne ville have en god oplevelse -er også pleaser, så det betyder meget pigen -også får en god oplevelse, når jeg er på besøg. Jeg er god til at lytte og er tålmodig -det er der mange piger der er glade for -og vil gerne fortæller deres "historie" osv. -jeg har tidligere "slugt det hele råt" -det giver mig mange spekulationer og tristhed over deres situation i mange tilfælde, og den usle måde de er blevet behandlet på, også af kunderne. Samfundets syn/nedvurdering, manglende empati for sexarbejder. -det gør et stort indtryk. Branchensens hårdhed, kynisme, og penges magt over folk... -Man kan ikke bare tag skyggeklapper på, og lukke øjnene -bare jeg får, hvad jeg vil have/kom efter. Bagmænd/kvinder har en stor andel i det er blevet, sådan som det er. Men i sidste ende er det en forretning -kunderne kan få det de vil have -og det bliver lynhurtigt tilpasset marked.

Fordi du "bruger din sunde fornuft" og "aldrig oplevet" -er ikke ensbetydende det ikke foregår;-) I øvrigt er vi mange der forsøger at bruger vores sunde fornuft, det er bare ikke altid nok/for sent.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.