Hop til indhold

Hvorfor skriver folk: Pas godt på hende i anmeldelser

Featured Replies

Skrevet
Klopp skrev, den 22.7.2026 at 09:30:

Hold nu kaje den sætning er irriterende, alt for mange der anmelder en Gp positivt , slutter af med , vær sød ved hende , pas godt på hende .. Altså ..wtf , selvfølgelig skal vi behandle dem alle super ordentligt, selv dem der ikke leverer varen ..,

Hvorfor er det nødvendigt at skrive det ..

Small problem i know .. men det irriterer 😂

Kan godt give dig ret det kan virke lidt for sukkersødt at sige pas på hende her osv ... Men så angående dette som måske ikke passe helt ind i emnet og måske alligevel , kan huske en der skrev noget om en glædespige han skulle besøge og han postede samtalen hvor han ikke forstod hvorfor han blev brændt af , af hende der brugte han meget "I orden søde" - "I orden min skat" tænker wtf du skal til at besøge en GP, må da være for meget for en GP ligepludselig at gå fra Søde til Skat .. bruger skat til min datter og en jeg holder af og søde bruger jeg sjældent til nogen synes det lyder for omklamrende..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.