Hop til indhold

Hvornår på dagen?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Er der nogen, der har en mening om, hvornår på dagen det er bedst (generelt set) at besøge en massagesalon? Jeg tænker, at det måske er bedre at komme tidligt på dagen – inden andre kunder har været der, og mens personalet endnu ikke er trætte – frem for at komme sent på dagen hvor de måske bare mest har lyst til at gå hjem? Hvad er din erfaring?

Redigeret af Tore

Skrevet

Jeg vælger den tid der passer mig bedst , tror ikke du kan gennemskue en tid på dagen hvor pigen/pigerne er mest friske. Kl 3 om natten er nok dårligt tidspunkt.🙂

Skrevet

Tidligt på formiddagen af de grunde, som TS nævner.

Skrevet

Så sent som muligt, når pigerne er frustrerede efter en lang række af mænd som er uduelige til at levere noget andet end penge.

Når jeg så kommer kan jeg se hvordan hun fysiskt slapper af, hvordan lyset tændes i hendes øjne og hele hendes krop gør sig parat for noget vidunderligt som hun længe har ventet på.

Skrevet

Jeg har forsøgt at finde ud af hvornår pigerne har bedst tid.

Jeg er faktisk ligeglad med hvornår på dagen jeg skal lægge besøger og spørger hvornår det passer bedst. Svaret er ofte så snart som muligt. Så faktisk er jeg bare begyndt at spørge om de kan på det tidspunkt, jeg tidligst kan være hos dem og det lader til at virke fint.

Der er jo heller ingen der tilbyder bedre priser på tidspunkter, hvor der er mindre travlt, så jeg tænker det er ret uforudsigeligt.

Skrevet
Tore skrev, for 8 timer siden:

Hej,

Er der nogen, der har en mening om, hvornår på dagen det er bedst (generelt set) at besøge en massagesalon? Jeg tænker, at det måske er bedre at komme tidligt på dagen – inden andre kunder har været der, og mens personalet endnu ikke er trætte – frem for at komme sent på dagen hvor de måske bare mest har lyst til at gå hjem? Hvad er din erfaring?

har jeg fri kommer jeg gerne tidligt på eftermiddagen, hvis jeg har været på arbejde ved 19.00 tiden.

Redigeret af Tkn44

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.