Hop til indhold

En vild oplevelse med sexede Ana Julia i Søborg

Featured Replies

Skrevet

Her i sommertiden er det let at blive opstemt, når de unge kvinder lufter deres sommerkjoler. Jeg havde brug for en gang forkælelse, men hvem skulle jeg vælge? Ana Julia var en af kandidaterne. Hendes flotte billeder, hvor hun viser sin fitness-trænede krop i lækkert lingeri, havde fanget min interesse. Tre begejstrede anmeldelser på EG gjorde udslaget. Jeg skrev til hende på WhatsApp og fik hurtigt svar.

Hun holder til i Søborg, i et hus som nok er velkendt for nogle af jer. Parkering i Søborg er relativt nemt at finde, der er 1-times og 2-timers parkering i nærheden, eller man kan holde på en nærliggende villavej.

Jeg blev lukket ind, og sikke et syn, der mødte mig. En høj smuk kvinde i lækkert hvidt lingeri, wow, wow, wow. Hun er ligeså smuk som på billederne. Jeg bliver budt velkommen med et tungekys, så er vi ligesom i gang 😀 Jeg bliver budt på vand og et bad. Tilbage på værelset bliver jeg overfaldet med kys, tøjet kommer af, og så er hun på knæ foran mig. Hun er en initiativrig pige, som ved hvordan man sætter festen i gang 😉

Da det var en af de varme dage med næsten 30 grader, gik der ikke længe, før sveden haglede af os. Vi fik flyttet blæseren hen til sengen og skruet helt op for hastigheden. Derefter fortsatte vi med det, som hun i sin annonce så poetisk kalder ”mutual appreciation” 😋 Ja tak, det var godt. Jeg er ikke i tvivl om, at hun kan lide det hun laver.

Der blev også tid til lidt hyggesnak, da vi lå og fik pusten. Hun er let at tale med, og hun fortalte at hun lige havde taget et par fridage, så hun kunne være turist i København. Jeg fik endnu et bad og rigeligt med kys, inden jeg skulle ud i sommervejret. Et rigtigt godt besøg hos en sød og smuk kvinde, som i den grad giver den gas på lagnet. Hun bliver her en uges tid endnu, og så må vi krydse fingre for at hun har lyst til at komme tilbage, for hun er virkelig en stjerne.

https://nympho.dk/n34326/ana-julia

Redigeret af BachToBach

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.