Hop til indhold

Sweet Bella Monroe ved Carlsberg

Featured Replies

Skrevet

Var så heldig at møde Bella i morges, hvilken dejlig, smuk, sød, rar, og gåsehud givende sexy pige ! og ingen overraskelser, hvem du ser på hendes billeder er hvem du møder i døren, dette er ikke altid en selvfølge, af hvilke grunde, skal jeg ikke gøre mig klog på, bare sige at hos Bella, møder du nøjagtigt den selv samme skønhed, med det dejligste smil, og en krop som matcher.. valgte 1t med video optagelser, og hun leverede nøjagtig som aftalt, fantastisk oplevelse i dag, og en video som kan holde mig varm, og genkalde denne dag igen og igen.. går fra Bella med et stort smil på læben, og uden skyggen af tvivl ikke sidste gang jeg skal besøge hende.

Sweet Bella Monroe | Sex og Massage i København V

Skrevet
  • Author
Faxebenji skrev, for 8 timer siden:

Var hendes nye ar meget tydelige?

ikke af hvad jeg lagde mærke til, men vidste hellere ikke noget om nogen ar på forhånd

Skrevet

Jeg overvejer også at møde hende og optage men hvordan fungerer det med optagelser til sådan møder? Filmer man med sin mobil eller kan man også sætte et kamera op sammen med mobiloptagelse også?

Skrevet
  • Author

jeg optog med mobilen, 2 stk en via tripod og en hånd holdt men ret sikker at du kan aftale med hende at bruge camera også

NysgerrigNy skrev, for 20 timer siden:

Jeg overvejer også at møde hende og optage men hvordan fungerer det med optagelser til sådan møder? Filmer man med sin mobil eller kan man også sætte et kamera op sammen med mobiloptagelse også?

Skrevet

Jeg har været forbi Bella i dag - og må bare stemme i. Hun er en utroligt sød og dejlig pige, der ligner hendes fotos fuldstændigt. Jeg inkluderede også filming, og fik således foreviget afleveringen af en kæmpe portion sperm i hendes mund. Fantastisk! 😁

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg havde desværre en ret dårlig oplevelse, og jeg skriver normalt ikke anmeldelser for at prale, så jeg vil bare være brutalt ærlig.

Da jeg ankom spurgte hun straks efter penge intet kys, intet hej, intet kram. Jeg tog jeg et bad og vidste ikke, at hun mente, at tiden var inkluderet i den time, jeg havde betalt for. Hun siger, jeg skal sætte mig på sengen, stadig intet kram eller varme. Så sætter hun sig bare på sengekanten, hvor hun bad mig om at sidde, og sukker kraftigt seks gange. Jeg smiler, spørger, hvordan hun har det. “Fint,” falsk smil. Jeg tænder kameraet, da jeg havde bedt om PSE, og bekræfter med hende, hvad jeg vil have hende til at gøre (hun gør det ikke, spoiler).

Jeg siger, jeg foretrækker, at vi ikke har sex i dag, da jeg vil fokusere på oralsex. Hun er okay med det, men jeg nævner massage. Så vil hun starte med det. Hvor spild, ingen sensualitet overhovedet, bare en kedelig massage, der aldrig ender. Jeg prøver at få hende til at gøre det lidt mere sensuelt, uden held, så jeg vender mig om og spørger, hvad der er galt. Igen falsk halvsmil og så suk. Hun har stadig ikke prøvet at kysse, kramme eller røre mig på nogen måde, udover en professionel (og dårligt udført) massage, eller at se mig i øjnene.

Hun begynder at kradse med neglene, hvilket føles nice, og nu smiler hun lidt. Anyway, hun starter med oralsex, stadig intet kys, kram eller noget som helst. Jeg optager det, og så er det som at trykke play, og hun begynder at være sexy for kameraet. Men det føles stadig meget tomt. Anyway, jeg får udløsning i hendes mund, og det er en god oralsex, og hun lader mig styre hendes bevægelser, så ingen klager der, men hun har stadig tøjet på, stadig intet kys, kram eller noget sensuelt.

Vi begynder at snakke efterfølgende og har gode samtaler, og jeg får hende til at grine flere gange. Men hver gang jeg prøver at røre, kysse eller kramme, ser det ud, som om hun hader det. Så efter cirka 40 minutter afslutter hun det bare. Hun rejser sig bare op: “Nu tager du bad, og tiden er udløbet.” Ingen forsøg på at få mig til at få udløsning igen, intet kys, intet kram, næsten ikke engang røre ved hendes bryster. Det var som at være sammen med en robot. Jeg fik ikke engang et enkelt kys, selv efter jeg prøvede og spurgte. Jeg havde ikke dårlig ånde, fordi hun har mundskyl, hun beder dig om at bruge. Jeg følte bare, at hvis du vil betale for PSE, så tag kun 30 minutter, få udløsning i hendes smukke mund og skrid. Hun har vidunderlige, fantastiske øjne, brysterne er fine, ganske dårlig operation med tydelige ar, men form og størrelse er gode til hendes kropsbygning.

Jaja live and you learn 🤷‍♂️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.