Hop til indhold
Gæst

Sex i det frie natur..

Recommended Posts

Gæst

Jeg har oplevet mange sjove og frække oplevelser i det frie danske natur.. synes at det gir det sidst pift til et godt knald.. jeg får et kæmpe smil på når jeg køre forbi de steder hvor jeg har hygget med en god ven. rasteplads, skoven og stranden osv.. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo så pyt da..engang for 5 år siden hvor jeg skulle flytte fra Ålborg tilbød min bolle ven at han ville hjælpe til med at flytte..Jeg vidste den dag at han sikkert var med på noget sjov..så jeg havde taget min lille sexede sommerkjole på med de små blonde g streng under. Jeg bad ham om at stoppe på en rasteplads hvor der var nogen bænke, hvor vi kunne hygge lidt..Den var han helt med på..jeg tog sjoveren frem og fik ham til at stønne højt, da jeg begyndte at sutte ham heftig. :cool:

Han blev så horny at han hev mig op på den træ bænk og hev mine små blonde g streng af..lagde mig ned på bordet og begyndte at slikke mig åh så dejligt..jeg stønnede og nød det vild meget..Lige inden jeg sprøjte hans briller til, så jeg ud af øjenkrogen at et motorcykel par stod og kiggede på imens de legede med deres pik. Jeg kom med et brag. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig haft sex i det fri.

Men det er da helt klart på listen over ting der skal prøves, det må være helt specielt at mærke solens stråler, og en blid brise, mens man knalder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@plask

You bet - det er forrygende, frækt og lidt ekstra nervepirrende pga 'risikoen' for ekstra øjne ;-)

Prøv det! :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har forestillinger om at afprøve det ude på Verdenshavet, og det skal skam nok lykkes på et tidspunkt :wink::);).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har forestillinger om at afprøve det ude på Verdenshavet, og det skal skam nok lykkes på et tidspunkt :wink::);).

Bare husk at finde en søstærk pige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Borende

... eller i havet :-)

Prøvede det engang på Tioman Island i Malaysia. Vi havde roet i kajak til en øde strand - troede vi.

Havde dejlig sex stående på sandbund med omkring halvanden meters vanddybde. Vandet gjorde kvinden sådan lidt vægtløs-agtig, mens hun havde armene om min hals og fødderne samlet bag min ryg.

Godt henne i seancen så jeg, at der til min overraskelse lå et par i skyggen af noget bevoksning og kikkede på os.

Sagde det ikke til min partner. Hun var blevet totalt genert. Men mig tændte det bare :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En øde hvid sandstrand i høj sol og en svag brise. Vandet var turkisblåt, luften var varm, og det var vi også. En enkelt vandrer kom forbi, så os, kiggede diskret ud over havet :) Han var iøvrigt også nøgen , det er man der.

Det eneste forstyrrende var at vi skulle passe meget på de små fine sandkorn ikke deltog i legen.

Hvor? En af Danmarks dejligste øer midt i ferietiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Borende

... eller i havet :smile:

Prøvede det engang på Tioman Island i Malaysia. Vi havde roet i kajak til en øde strand - troede vi.

Havde dejlig sex stående på sandbund med omkring halvanden meters vanddybde. Vandet gjorde kvinden sådan lidt vægtløs-agtig, mens hun havde armene om min hals og fødderne samlet bag min ryg.

Godt henne i seancen så jeg, at der til min overraskelse lå et par i skyggen af noget bevoksning og kikkede på os.

Sagde det ikke til min partner. Hun var blevet totalt genert. Men mig tændte det bare :smile:

Hæhæ, jeg har prøvet det i en svømmepøl en hed nat i troperne til lyden af cikaderne :) :).

Og jeg er overbevist om, at det var ved den lejlighed, at min kone blev gravid. Så jeg må have lagt megen ekstra energi i projektet den nat ;) ;).

Men jeg drømmer da stadig om Verdenshavet herhjemme. Om det er i en lys, nordisk sommernat eller midt på dagen spiller ingen trille.

På Verdenshavet sejler man ikke alt for tæt på en ankerligger, og skulle en kikkertlurer optræde, så pyt da med det – på havet er man vant til, at tingene er våde :P :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Drømmer mere om at gøre det i en jacuzzi med bobler og dysser rettet imod det "rigtige" steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spock

Amaliehaven, tæt ved Amalienborg - en varm sommernat. Stor spas... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bare husk at finde en søstærk pige...

Det har han hihi , DARLING hallo.... Knus Line hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Drømmer mere om at gøre det i en jacuzzi med bobler og dysser rettet imod det "rigtige" steder.

Jep, men du vil opdage at den naturlige smørelse bliver vasket væk, og så er det pludselig ikke så sjawwws mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jep, men du vil opdage at den naturlige smørelse bliver vasket væk, og så er det pludselig ikke så sjawwws mere.

så må hun op og sidde på kanten, så den naturlige fugtighed kan blive genskabt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sex i udelandet er top nice :-P  var på ferie i Tyrkiet med en bolle ven.. og jeg synes at det kunne være så skønt. at få lidt sex inden vi skulle sove. så jeg troppede op på vores sol altan i en løs hvide silke røv kort kjole.. som viste mine erotisk og buttet fordele og bagdele. :shock:  Jeg hev dyret frem og han fik skubbet lidt skind.. og jeg bad ham om at ta mig hårdt imens jeg hang ud over altan.. det var pisse frækt og bare blive udnyttet og kig ud over alle de andre huse.. Indtil min bolleven fik øjenkontakt med et ægte par som stod udenfor på deres altan.. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

min favorit har altid været den ruin der ligger lige midt i det

690x_.jpgstore kryds ved Jarmers Plads .... 

Haha, i mine lidt ældre dage med rydningen af "Byggeren" - svigter min senile hjerne mig ikke helt, var det i slutningen af april 1980 - kaldte vi den Pelle Jammers Plads.

Hvornår skal vi ses der?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis jeg scorer jer næste gang jeg er i byen - så bliver i slæbt med derhen :) det er det perfekte sted kl 03 lige inden det bliver lyst... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis jeg scorer jer næste gang jeg er i byen - så bliver i slæbt med derhen :) det er det perfekte sted kl 03 lige inden det bliver lyst... 

Det er altså den eneste måde, vi "genkender" dig på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...