Hop til indhold

LoverRosaBunnyy777 i kolding

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/446708

Jeg besluttede mig for at tage en for holdet, da jeg så hende annoncere ret tit på annoncelight, men næsten uden anmeldelser. Jeg kan roligt sige, at jeg ikke skal derhen igen, pigen ligner sig selv på billedet, men hele oplevelsen føltes bare beskidt og forkert, hvis I forstår, hvad jeg mener? Jeg kan ikke skrive præcis, hvad jeg har på hjerte, da det strider mod reglerne

oplevelse 0/10 ikke det værd

Skrevet

Jeg synes jeg har læst om hende før, angående at hun er meget påvirket af stoffer, og det er hendes måde at skaffe penge til det.

• 1 month later...
Skrevet

Øh, hallo der, herrer.

Er der nogen af jer, der kender hende personligt? Som ven eller kæreste? Det tror jeg næppe, hvis I ikke kan opføre jer ordentligt. Hvor er det dog uhøfligt at antage noget som helst om hendes liv! At komme med så grove kommentarer om en person, I faktisk ikke ved noget som helst om!! Hun arbejder så hårdt for at opfylde sine drømme!! Hvem fanden tror I, I er, siden I sidder og sviner folk til !!!??!

Skrevet
Tomi skrev, for 3 timer siden:

Øh, hallo der, herrer.

Er der nogen af jer, der kender hende personligt? Som ven eller kæreste? Det tror jeg næppe, hvis I ikke kan opføre jer ordentligt. Hvor er det dog uhøfligt at antage noget som helst om hendes liv! At komme med så grove kommentarer om en person, I faktisk ikke ved noget som helst om!! Hun arbejder så hårdt for at opfylde sine drømme!! Hvem fanden tror I, I er, siden I sidder og sviner folk til !!!??!

“Sviner folk til”?? Jeg syntes faktisk at de netop undlader at skrive alt for negativt. Især anmeldelsen kunne øjensynligt have været meget værre ud fra oplevelsen. Og da dette forum er til for bla at anbefale GP’ere ELLER det modsatte, så ser jeg intet odiøst i dette. Tværtimod en tak for at berette om et besøg hos en GP med store udfordringer i livet. Og jeg har læst om hende før herinde hvor der har stået nøjagtigt noget tilsvarende!

Skrevet

Så jeg har fuldstændig ret! Du kender hende ikke, men sidder og lukker en masse lort ud om en person, du ikke aner hvem er. De kommentarer fra andre blev aldrig anerkendt, fordi det hele var FUP. De fleste af de mænd betalte MEGET LIDT, dengang hun troede, at det var nemmere at være billig – så ja, selvfølgelig blev de sure, da hun besluttede sig for at være ærlig og tage en reel pris for sit arbejde af forskellige årsager. Næste gang bør du måske vise lidt nosser og lære en person at kende, før du tror på ondskabsfulde rygter fra onde mennesker – folk, der måske selv gør onde ting og konfronterer dig med det, og så tror du blindt på det, selvom der er stor sandsynlighed for, at det bare er FUP OG GÆTTERIER!! Seriøst, mand...

Skrevet
Tomi skrev, 1 time siden:

Så jeg har fuldstændig ret! Du kender hende ikke, men sidder og lukker en masse lort ud om en person, du ikke aner hvem er. De kommentarer fra andre blev aldrig anerkendt, fordi det hele var FUP. De fleste af de mænd betalte MEGET LIDT, dengang hun troede, at det var nemmere at være billig – så ja, selvfølgelig blev de sure, da hun besluttede sig for at være ærlig og tage en reel pris for sit arbejde af forskellige årsager. Næste gang bør du måske vise lidt nosser og lære en person at kende, før du tror på ondskabsfulde rygter fra onde mennesker – folk, der måske selv gør onde ting og konfronterer dig med det, og så tror du blindt på det, selvom der er stor sandsynlighed for, at det bare er FUP OG GÆTTERIER!! Seriøst, mand...

Du lyder ikke helt rask 🤦🏽

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.