Hop til indhold

Klamme mænd på danske strande Flere steder

Featured Replies

Skrevet

Godt politiet tager det seriøst , forstår ikke mændene tør gøre det offentlige steder , hvor alle har en telefon der både kan filme og tage billeder ,af mændene der ikke kan styre sig.

På job kører jeg en del rundt på sjælland , og der også restepladser hvor der sker ting næsten åbenlyst , det så gerne mand-mand ting , der ville jeg ikke køre ind og holde pause , hvis der var andre med i bilen. Den ene gang jeg holdt pause på en plads , var der en motorcylelbetjent der undersøgte pladsen grundigt , så de ved der foregår noget.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 27 minutter siden:

Klamme mænd på danske strande

Jeg må indrømme, at det igen og igen kommer bag på mig, hvor dumme nogen mænd kan være!

Enhver mand med bare en lille smule rotation i bøtten ved da, at man ikke ligger og spiller pik i fuld offentlighed, uden at det kan medføre nogle konsekvenser i et samfund som vores. Og at han er svensk er næppe nogen undskyldning i denne henseende.

Har han ligget der og tænkt: "Hold kæft, der er varmt i dag! Tror jeg smider alt tøjet og lader solen bage min krop. Man bliver sku helt liderlig af alle de kvinder med badetøj på, der er lige ved siden af. Jeg tror jeg vil spille pik her midt på stranden og så også lige få en tur forbi politistationen og en bøde for blufærdighedskrænkelse"

Er han vitterlig så dum, at han ikke kan indse det.

For jeg tænker da ikke, at der er nogen, der bevidst tænker, at de vil en tur på politistationen og få en bøde.

Jeg tænker, at vi er mange mænd, der har onaneret i naturen. Især i sommervarmen! Jeg kan godt forstå lysten til at spille pik, når man er ude i naturen i sommervarmen. Finde et varmt og solbeskinnet sted. Sætte sig ned, knappe skjorten op og trække bukserne ned og lade solen bade kroppen. Og så ellers gribe pikken og lade den mærke varmen både indefra og udefra, mærke hvordan den vokser i min hånd, indtil jeg afleverer en klat i græsset. Det har jeg gjort mange gange over årene og nydt det! Men jeg har altid fundet et eller andet ugeneret sted i skoven lang fra nærmeste skovsti, hvor min sommeronani ikke kan støde nogen.

Er der andre end mig, der indimellem nyder lidt sommeronani i naturen?

Skrevet
  • Author

Han kan gør det på en Naturist Strand hvis de skal rive i banditten , der er mange som gøre det og her bliver meget få bliver stødt

Redigeret af Stenbukken4700

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.