Hop til indhold

Queen Italian Linda

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte, efter et par dages forsøg, Linda på Amager/Christianshavn.

Hun bød velkommen i en fin lejlighed, og eftersom det var varmt, var hun let påklædt i meget sexet sort lingeri.

Linda har meget lækre former, præcis som jeg definerer en lækker og skøn kvinde, med meget smukke og store bryster, og hun er ikke nærig med at dele sine former. Dejligt.

Hun nød tilsyneladende at få oliemassage både for og bag, og jeg blev heller ikke snydt i den forbindelse.

Efter nogen tid i sengen tilbud hun en fræk seance med hende på knæ på gulvet foran et stort spejl, hvor jeg fik en fræk kombination af spansk og fransk.

Derefter var det tilbage i sengen, hvor det var Lindas tur til at blive slikket, og det nød hun tilsyneladende meget, og det kom til at tage en rum tid, før vi gik videre med først hende på ryggen på sengen og mig stående, og derefter en god ridetur.

Afslutningen blev ud over Lindas smukke bryster, som ikke blev mindre frække af et cover.

Linda vil gerne have, at man tager godt fat.

Efter lidt pillowtalk var det tid til dusch, hvor Linda joinefe så vi kun hjælpe hinanden med de vanskeligt tilgængelige steder.

Herefter cola og farvel og tak for idag.

Hun fortalte i øvrigt, at hun havde fødselsdag i dag. men ikke hvilket nummer i rækken

Jeg kiggede ikke på uret, men der var også fuld valuta med hensyn til tiden.

Det var ganske enkelt e helt igennem dejligt,fræk og inspirerende oplevelse, med en skøn kvinde med dejlige former og lyst til at gøre det rigtig godt, så vær sød ved hende.

Det blev en noget lang anmeldelse, men der var meget godt at skrive.

Linda tager på ferie til august. men jeg regner med at trykke på repeatknappen inden da.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.