Hop til indhold

Fantasien om sex med kvinden der gør rent på værelset

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen af jer der har haft nogle spøjse, sjove, pudsige eller andre historier fra jeres ferie, der involvere stuepigen?

Jeg synes det er en fræk tanke, men jeg tænker også på at det kan have katastrofale konsekvenser for pigen.

Har nogen af jer haft nogle seksuelle oplevelser på et massagested på et hotel i boede på?

Skrevet

det er en fræk tanke, men stuepiger er under pres rent tidsmæssigt, så det lige at bruge tid på sex med en kunde mens de er på job, det er meget lidt sandsynligt. Men man kan da lægge en seddel og spørge efter massage efter arbejdstid...men mange hoteller der er sex med gæster forbudt. Har dog en god veninde der har arbejdet i reception i sine unge dage, der skulle hun op og fikse et fjernsyn der ikke virkede, det var to norske fyre, som flirtede med hende....men hun var på job, skrev dog sit nummer, fik sms og så kom hun op kl.23 da hun havde fri, til hvad hun selv sagde en fræk trekant som hun altid gerne ville have prøvet, men daværende kæreste ikke ville...

Skrevet

Jeg tror mange har den frække tanke. Jeg har i hvert fald tit været på hotel og set en lækker stuepige, som jeg nemt kunne fantasere ind i min seng.

Men som @danishone1 skriver, så har de næppe tid til det i løbet af arbejdsdagen. For mange er det jo også bare et arbejde, som de tager hjem fra til familie og venner. Ikke et sted at dyrke sex med tilfældige gæster. Men som blandt alle andre kvinder er der da sikkert nogen af dem, som har set en mulighed for lige at tjene lidt ekstra efter arbejdstid.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.