Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Lav nu den anmeldelse!

Recommended Posts

Guest thaihaj
holstebronx sagde den 26 Maj 2014 - 8:55 PM:

Hejsa :smile:

 

Ville det ikke alligevel blive lidt for kedeligt hvis der ingen glædes piger var herinde ?

Og lidt for meget pral og pikspilleri.

Synes bare man ofte ser at en negativ anmeldelse bliver til en debat imellem den der har skrevet indlægget og en "glædespige" som forsøger at forsvare sin kollega.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes bare man ofte ser at en negativ anmeldelse bliver til en debat imellem den der har skrevet indlægget og en "glædespige" som forsøger at forsvare sin kollega.

Nogen gange kan man godt tro at det er et forsvar Ja.

Men er det så ikke fordi at den negative anmeldelse ikke er sober og nuanceret, men bare 20 kg ren brok

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Synes bare man ofte ser at en negativ anmeldelse bliver til en debat imellem den der har skrevet indlægget og en "glædespige" som forsøger at forsvare sin kollega.

Jamen er det ikke fair at der kommer reaktioner på anmeldelser? Se pigernes kommentarer på linie med mændenes, i den forbindelse. Jeg kan ikke se kønnet på kommentator skulle spille ind. Anmeldelsen kommenteres blot at to parter, der anskuer det beskrevne fra hver sin vinkel - og uden at nogen af dem iøvrigt har været tilstede :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg selv er primært skiftet til tyskland når det gælder hygge, men kommer stadig her og der i DK ind imellem. Hvorfor jeg ikke skriver om besøgene i DK er der flere grunde til.

1. Bryder mig ikke om at blive sablet ned af pigerne og følgesvende for det. Set for mange eksempler på det herinde.

2. Den grove tone får mig tit til at tænke på om det stopper der? Eller får man rygmærker på nakken hvis pigen opdager hvem du egentlig er og dit alias herinde? Når man ikke kan opføre sig anstændigt i det skrevne kan man så i virkligheden? En evt dårlig anmeldelse kan jo få gruelige konsekvenser i så fald.

3. Som en forlængelse af nummer 2. Jeg ønsker at være så anonym som muligt. Skriver jeg om mit besøg så ved pigen hvem jeg er, og kender min identitet. Så nej, jeg er random dude med taletidskort, og i tyskland er jeg officielt ikke dansker.

Alt hvad der er en risiko for at afsløre min identitet ved, det undgår jeg. Simpel as that. Og jo det skyldes meget for MIG de lyserødes fremtog herinde.

 

Jeg synes, du ser grimme spøgelser.

 

De fleste piger er sikkert revnende lige glad med din virkelige identitet. Især hvis du blot er en tilfældig strøgkunde. Faktisk er min fornemmelse, at pigerne nok er mere bekymret for, om du skulle finde ud af deres.

 

Jeg synes overhovedet ikke om, at du så selvfølgeligt skaber en forbindelse imellem piger og rygmærker. Det er at stemple dem og forbinde dem med noget voldeligt og kriminelt. Kan du underbygge den påstand?

 

Det med, at skribenter skulle opføre sig meget værre ude i virkeligheden, tror jeg simpelthen ikke på. Det er nok snarere omvendt:

 

Herinde kan folk bag skærmens sikkerhed (næsten) skrive, hvad pokker det skal være, for man skal faktisk ikke stå til regnskab for nogen. Helt anderledes vil det være, når man møder en person i virkeligheden. Her træder visse afdæmpende sociale mekanismer i funktion. ligesom kropssproget også taler med i den kommunikation.

 

Jeg er således overbevist om, at hvis jeg ved et tilfælde skulle møde nogle af mine værste kritikere herinde fra iwL, så ville det overhovedet ikke give problemer, for så agerer man i en helt anden situation og på et helt andet grundlag.

 

Endelig kan jeg slet ikke se, at "de lyserødes fremtog herinde" har noget som helst med afsløringen af din identitet at gøre.

 

Pas nu alvorligt på, at du ikke bliver bange for din egen skygge.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj
Aarhuselsker sagde den 27 Maj 2014 - 08:33 AM:

Jamen er det ikke fair at der kommer reaktioner på anmeldelser? Se pigernes kommentarer på linie med mændenes, i den forbindelse. Jeg kan ikke se kønnet på kommentator skulle spille ind. Anmeldelsen kommenteres blot at to parter, der anskuer det beskrevne fra hver sin vinkel - og uden at nogen af dem iøvrigt har været tilstede :)

Den glædespige som forsvarer sin kollega, gør det jo ikke fordi hun kender til omstændighederne bag anmeldelsen, men udelukkende fordi det er en kollega.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slår jo kun mine folder på udebane, men har da indtil nu skrevet om alle mine eskapader - også selvom det er de samme steder, med de samme piger jeg besøger.

 

Men jeg har da overvejet om jeg skal blive ved med at skrive om fx ErW - om folk får noget ud af det eller om de er ved at være trætte af den samme smøre.

 

Så det kan da godt være at jeg stopper med at skrive om mine oplevelser. På den anden side kan jeg godt lide at skrive dem, også for min egen skyld, det er ligesom de dejlige oplevelser står klarere i hukommelsen, og samtidig kan man tage dem frem efter noget tid.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Den glædespige som forsvarer sin kollega, gør det jo ikke fordi hun kender til omstændighederne bag anmeldelsen, men udelukkende fordi det er en kollega.

Det er rigtigt de er kollegaer. Men er mændene der udtaler sig om anmeldelsen, og falder ind i koret - uden at have besøgt pigen - ikke "kollegaer" til ham der havde den uheldige oplevelse?

Igen, det er blot mennesker der ser en sag fra to forskellige sider, på baggrund af hver deres situation.

Eller mener du at fordi pigerne er sælgere, skal de ydmygt undlade at kommmentere på ting de finder åbenlyst forkerte? Kunden har altid ret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slår jo kun mine folder på udebane, men har da indtil nu skrevet om alle mine eskapader - også selvom det er de samme steder, med de samme piger jeg besøger.

 

Men jeg har da overvejet om jeg skal blive ved med at skrive om fx ErW - om folk får noget ud af det eller om de er ved at være trætte af den samme smøre.

 

Så det kan da godt være at jeg stopper med at skrive om mine oplevelser. På den anden side kan jeg godt lide at skrive dem, også for min egen skyld, det er ligesom de dejlige oplevelser står klarere i hukommelsen, og samtidig kan man tage dem frem efter noget tid.

 

Jeg synes, at du skal blive ved. Endelig da.

 

Selv læser jeg ikke Tysklandsstoffet. Formedels af to årsager:

For det første er EG blevet så omfattende og stofrigt, at jeg er nødt til at prioritere. Og for det andet har FKK ikke min store interesse. Jeg har tidligere skrevet, at jeg er til tosomhed.

 

Det betyder imidlertid ikke, at du ikke også har dit publikum. Jeg er bare ikke en del af det, men det indebærer ikke, at jeg synes, at dine skriverier er overflødige.

 

Jeg synes faktisk, at det er helt legitimt at skrive dem for sin egen skyld. Man kan så genopleve tingene, dele sin glæde med andre, og frem for alt lade sit skriv være et tilbud til andre.

 

Jeg synes derfor, at du skal blive ved. Endelig da.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For mig er EG et samlingssted for ligesindede piger og drenge hvor fokus er rettet mod en portal, der dels kan tilfredse ens ønsker omkring, anmeldelser, debat, chat m.v. og dels et sted hvor man kan være mere "nøgen"  end ude i det virkelige liv.

 

Helt enig Blue!

 

Mht anmeldelser: Når jeg skriver en anmeldelse er det fordi jeg synes det er sjovt og fordi jeg har lyst til det - IKKE fordi jeg skal punkes til det - for så gjorde jeg det ikke. Når jeg en sjælden gang er faldet over en perle af den ene eller anden slags ude i glædesverdenen er jeg som regel så euforisk at jeg ikke synes andre skal snydes for den dejlige oplevelse og jeg kan slet ikke lade være med at fortælle om det.... sådan synes jeg da også det skal være??? Man skal da kun skrive en anmeldelse hvis man har lyst til det? SÅ bliver anmeldelserne også sjovest at læse :)

 

Derudover er jeg enig med Blue og andre i at hjælp ikke kun foregår i kraft af anmeldelser. Personligt kan jeg ikke hjælpe ret meget i den henseende, da jeg stort set aldrig køber sex længere... men det er da ikke ensbetydende med at jeg ikke hjælper. Jeg har mange års erfaring i prostitutionsmiljøet og svarer gerne på spørgsmål af enhver art. Derudover hjælper jeg også gerne folk gang der er nysgerrige på swingermiljøet, evt gerne vil hjælpes igang (som i parentes bemærket IKKE har at gøre med betalingssex). 

 

Enhver fugl synger med sit næb. Så længe her er rart at være og man alle er behjælpelige i et omfang man kan og har lyst til så skal det nok gå alt sammen.

 

Jeg forstår da godt det er ærgeligt at man kommer ud og får en rip-off oplevelse som kunne have været undgået, men måske kan man også selv lige sondere terrænet lidt først? Spørge i efterlysninger eller i chatten og på den måde undgå i de værste skuffelser. Eller er det bare mig?

 

 

 God dag til alle fra hippie aben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den glædespige som forsvarer sin kollega, gør det jo ikke fordi hun kender til omstændighederne bag anmeldelsen, men udelukkende fordi det er en kollega.  

 

Du har ret i at det er en kollega - men jeg kunne fx ikke drømme om at forsvare en kollega hvis jeg ud fra anmeldelsen kan gennemskue at hun ikke har givet den service hun burde

 

omvendt kan du tro jeg kan gennemskue hvis fyren har været en røv, forventet det hele for det halve, behandlet hende som lort og tilmed sviner hende til bagefter... tror jeg har blandet mig i 2 eller 3 negative anmeldelser i al den tid jeg har været her

 

Normalt synes jeg faktisk ikke man ser os lyserøde ret meget i anmeldelserne - men når man gør er der som regel en god grund - fordi manden virkelig har været en røv og den anmeldelse ikke skal stå til troende

 

 

og mht at vi piger vil afsløre jer?? søde venner - INTET ligger os fjernere.. 1 vi ville ødelægge vores egen business og 2 - vi er faktisk fuldstændig ligeglade med jeres rigtige navn!! 

 

 

men ifht tonen herinde... EROguide... guide til en fed sex-oplevelse mellem 2 mennesker - heriblandt de lyserøde...  fair nok hvis man troede det var en carl mar møller mandehørns-side... så forstår jeg godt at man hader at vi er her.. 

 

men det er en guide til blandt andet god sex... og mig bekendt er vi da halvdelen af det setup....  hvorfor så gøre så meget ud af at få os til at føle at vi ikke er noget værd og ikke er velkomne her ??  og hvorfor gøre kommentarer kønsbestemte ?  jeg fristes til at sige "man up guys" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

men ifht tonen herinde... EROguide... guide til en fed sex-oplevelse mellem 2 mennesker - heriblandt de lyserøde... fair nok hvis man troede det var en carl mar møller mandehørns-side... så forstår jeg godt at man hader at vi er her..

men det er en guide til blandt andet god sex... og mig bekendt er vi da halvdelen af det setup.... hvorfor så gøre så meget ud af at få os til at føle at vi ikke er noget værd og ikke er velkomne her ?? og hvorfor gøre kommentarer kønsbestemte ? jeg fristes til at sige "man up guys"

Sådan var minopfattelse også, indtil Moderationen modsagde dette.

Den skrev ca. sådan her:

Dette er en side for MÆND, hvor de kan dele erfaringer etc. Piger er dog velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg savner Heines indlæg og selv en af dem jeg til tider er uenige med savner jeg også nemlig Bananas indlæg, Onslow også og mange flere savner jeg. Der er for mange gode brugere der pt ikke skriver herinde desværre og det mangler tydeligvis. Ikke at de holder sig væk pga de lyserøde så vidt jeg kender deres holdninger men det er alle brugere som skriver hvad de mener og ikke per definition altid bakker de lyserøde op uanset hvad de skriver som visse andre, specielt dem som altid mener det samme som den pige de besøger. Den modvægt af saglige brugere som de tre nævnte og flere savnes tydeligvis.

Mht når pigerne blander sig i anmeldelserne, så har man flere gange set at en fair anmeldelse bliver mistænkeliggjort af en kollega, argument : hun er min søde veninde og er så sød, så hun kan ikke finde på at give nogen en dårlig oplevelse. Det er ikke et sagligt argument, mener man at kunden har opført sig dårligt kan man skrive det, men fordi pigen er en god veninde til en anden pige herinde så er det ligegyldigt i forhold til en anmeldelse.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Hvorfor overrasker det mig ikke at politimand "X" straks kommer farende. 

Men når du nu spørger skal jeg da hjælpe den senile plejehjems beboer "X"

 

 

Jeg synes overhovedet ikke om, at du så selvfølgeligt skaber en forbindelse imellem piger og rygmærker. Det er at stemple dem og forbinde dem med noget voldeligt og kriminelt. Kan du underbygge den påstand?

 

Det med at "Stemple" er du om nogen selv ekspert i kære Borende X. Mange piger gør det samme, så det er lidt en TOM og hyklerisk kommentar. Og det behøver jeg ikke at linke til du og andre gør. Det er eroguide fyldt til randen med. Gider jeg iøvrigt ikke at diskutere yderligere!

Og jo vil da gerne genopfriske din hukommelse med ref til præcist rygmærker. 

Nu er det heller ikke nogen hemmelighed at jeg ikke er enig med klubben herinde altid, så derfor LÆSER jeg præcist det der står. Undskyldninger og violinspil om at det er en misforståelse køber jeg ikke. Det der er skrevet KAN ikke misforstås.

 

Pas nu alvorligt på, at du ikke bliver bange for din egen skygge.

 

Skal nok selv vurdere hvad jeg vil eller ikke føle mig forfulgt af. Føler mig heller ikke forfulgt, men tager blot mine forholdsregler på samme måde som pigerne og du selv gør. Er det nu forkert når det ikke passer ind i dit og pigernes verdensbilled?

Men for at dokumentere endnu engang så kan du ved linket igen se hvad pigerne kan true med. Dermed ikke sagt at alle piger gør eller opfordre til disse ting, men vil hellere være forsigtig for mit vedkomne.   

Og jo har bemærket forfatteren, og kan i den grad nikke med på det larmede meget, men det ændre ikke på det faktum at en pige ville skride til de midler.

Jeg er ikke ude på at træde nogen over tæerne så egentlig har jeg ikke noget at frygte, men misforståelser, dårlig kemi osv kan hurtigt ændre på en situation som begge parter har haft de bedste intentioner om. Så igen jeg anmelder som jeg har lyst med de forholdsregler jeg nu tager mig. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er dejligt at nogle af de lyserøde gider være herinde, så det ikke kun bliver en mandehørms forening. Synes at det betyder noget i debatten og flere af dem står for nogle af de mest skapsindige indlæg.

Tror også det betyder en del i forhold til vores omverden og i forhold til den offentlige debat, at pigerne er repræsenteret herinde. Har pigerne ingen stemme herinde, og er vi blot mænd, er det meget lettere at feje os af banen. Og vi har vel også en fælles interesse med dem, eller hva?

Så kære,tøser: jeg håber i blir. Ellers bliver det sgu da også for kedeligt.

Har endnu ikke selv skrevet en anmeldelse, da jeg i en meget lang periode ikke har været aktiv og nu besøger den eller de samme hver gang, som i forvejen er meget omtalte. Har derfor tænkt: det gider de sgu ikke at læse om alligevel.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

2. Den grove tone får mig tit til at tænke på om det stopper der? Eller får man rygmærker på nakken hvis pigen opdager hvem du egentlig er og dit alias herinde? Når man ikke kan opføre sig anstændigt i det skrevne kan man så i virkligheden? En evt dårlig anmeldelse kan jo få gruelige konsekvenser i så fald.

 

 

Først vil jeg lige sige, at for mig er ingen lyserøde herinde lig med ingen eroguide!!!

Hvor skulle jeg ellers finde mine piger :wub:

Dernæst "Rygmærker" tør du virkelig sige det ord herinde hahahahahahahaha og helt uden at nogen reagere

 

Der er godt nok forskel på folk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kan læse fra flere, at pigernes eksistens herinde, har indflydelse på de ikke skriver anmeldelser. Går ud fra, det er sådan de føler og tænker :-) Jeg har før sat spørgsmålstegn ved, der er utrolig få dårlige/knap så positive anmeldelser af de kendte piger herinde. Sikke nogle maskiner de piger er :-) aldrig en dårlig dag og får ALTID sporet sig ind på, hvad lige nøjagtig denne mand ønsker WAAAAAUUUUUWWWWW imponerende må man sige...... eller måske er der nogle anmeldelser der udebliver ;-)

 

p.s læser du ovenstående afsnit som, jeg ikke ønsker pigerne herinde, så har du læst FORKERT

 

Et lille dristig spørgsmål, frygter i kvinder ligeså meget i den "virkelige" verden? jo uha uha kvinder kan da være et stormvejr men...... Altså hvis pigen ikke lige var dig, så formoder jeg du ikke besøger hende igen? så er skaden jo ikke vanvittig stor hvis man skriver en sober relativ objektiv anmeldelse, som hun måske bliver lidt mobset over. Når du så senere skriver en anmeldelse af en pige der har sparket benene væk under dig, så har du en ny "soulmate glædespige" herinde ;-) og alt er fred og harmoni igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TroelsTroløs

Jeg har ikke skrevet tidligere pga. bekymringer om fremtiden. Jeg er i perioder i forhold men læser stadig med herinde under en anden profil. Pga sløsethed har jeg sommetider glemt at lukke browseren men ikke noget der har resulteret i at det er blevet opdaget.u

Hvis det bliver opdaget en dag, vil jeg foretrække at man ikke kan læse om mine tidligere Udskejelser. Så denne bruger vil jeg konsekvent kun bruge til anmeldelser og så debattere videre med den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...