Hop til indhold

Hvor gode er mænd til at finde og påvirke klitoris?

Hvor gode er mænd til at finde og påvirke klitoris? 21 medlemmer har stemt

1. 1. Spørgsmål om kvinders oplevelse:

• De fleste ved hvor den er og forstår hvordan den skal berøres
      9%
    • De fleste kan finde den, men berøringen er ikke optimal
      0%
      0
    • Det er 50/50 om det er lækkert eller håbløst
      0%
      0
    • De fleste rammer ikke rigtigt
      9%
    • De fleste prøver ikke engang at finde den
      0%
      0
    • Jeg er en mand!
      80%
  2. 2. Spørgsmål om mænds oplevelse:

• Jeg føler mig 100% sikker på hvor og hvordan
      76%
    • Jeg mener at jeg har styr på det, men har aldrig rigtig fået direkte feedback
      9%
    • Jeg er i tvivl, men forsøger så godt jeg kan
      4%
    • Jeg er i tvivl, men synes det er flovt at spørge
      9%
    • Jeg føler mig på herrens mark
      0%
      0
    • Jeg er pisse ligeglad!
      0%
      0
    • Jeg er en kvinde!
      0%
      0

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Inspireret af endnu en samtale i weekenden, hvor en kvinde til min store overraskelse udtrykker frustration over at mange af de mænd hun er sammen med virker til ikke engang at vide hvor klitoris sidder. Jeg ved godt at klitoris er et langt større organ, men i denne sammenhæng handler det om glans eller hovedet som man påvirker for at skabe klitorisorgasmer.

Efter 15 år i swingermiljøet er jeg dybt forundret over hvor lidt klitorisorgasmer fylder i landskabet.

Masser af sprøjte og skedeorgasmer, men kun sjældent de virkelig dybe klitorisorgasmer.

Håber i har lyst til at svare ærligt, så vi kan blive lidt klogere og måske finde løsninger sammen 🙏

Skrevet

God idé at sætte fokus på dette emne! Jeg undrer mig nu lidt over at din erfaring fra swingermiljøet siger at der er masser af sprøjteorgasmer og skedeorgasmer og kun få klitorisorgasmer. Er swingermiljøet da domineret af kvinder og mænd der går målrettet efter disse orgasmer? Er der mange kvinder der vil og kan det i netop swingermiljøet?

Normalt er det jo lige omvendt når man spørger bredt, altså at kvinder har svært ved at få orgasme alene ved penetration. Man taler om orgasmekløften - de fleste mænd komner ved samleje, de fleste kvinder skal stimuleres på klitoris. Jeg har for tiden noget kørende med en kvinde nær de 60 år. Hun har hele livet været aktiv og åben om sex og hun har aldrig fået en skedeorgasme eller sprøjte for den sags skyld. Hun har prøvet mange sjove ting og forholdt sig eksperimenterende og åbent til måder at stimulere på. Det er også min generelle erfaring med kvinder som jeg har kendt i den "virkelige verden"

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.