Guest Voksen... Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg gør det, fordi jeg er blevet afhængig af sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dego 82 Skrevet 25. Januar, 2015 Jeg fik for nogle år siden konstateret en kronisk sygdom som med stor sandsynlighed barberer en del år af min levetid og siden da er jeg røget ind/ud af hospitalet med jævne mellemrum. Dette kombineret med et tæmmeligt kedeligt ægteskab hvor konen røg på den lukkede afdeling med elektrochok og det hele har fået mig til at indse at man kun lever en gang. Tilbage sidder man i sofaen, i hver sit hjørne, glor fjernsyn, dagen bliver triviel. Man elsker hinanden, men visner stille og roligt. Og de vanlige adrenalinsus virker ikke. Fuck det. Der skal ske noget nyt for at man overlever. Så her er jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 25. Januar, 2015 Velkommen til, selv om det er på en dyster baggrund. Ja, man lever kun en gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dego 82 Skrevet 25. Januar, 2015 Nogle gange får man en uventet flad af livet. Så er det bare med at slå igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 25. Januar, 2015 Jeg fik for nogle år siden konstateret en kronisk sygdom som med stor sandsynlighed barberer en del år af min levetid og siden da er jeg røget ind/ud af hospitalet med jævne mellemrum. Dette kombineret med et tæmmeligt kedeligt ægteskab hvor konen røg på den lukkede afdeling med elektrochok og det hele har fået mig til at indse at man kun lever en gang. Tilbage sidder man i sofaen, i hver sit hjørne, glor fjernsyn, dagen bliver triviel. Man elsker hinanden, men visner stille og roligt. Og de vanlige adrenalinsus virker ikke. Fuck det. Der skal ske noget nyt for at man overlever. Så her er jeg. og hva' så? hvad har det med noget som helst at gøre? at du har fået konstateret en kronisk lidelse der forkorter dit liv ... måske? hvem ved? du kan blive kørt over af en bus imorgen, og så var det alligevel ikke den kroniske lidelse der i sidste ende tog livtag med dig, men HT ... at din kone ryger på den lukkede med elektrochok og det hele ... det lyder sgu' ikke rart, det må jeg gi' dig .... men at gi' op på den måde ...glo fjernsyn i hver sin ende af sofaen og så opsøge en GP indimellem for at mærke livet ... eller hvad det nu er ... hvad med at gå en tur sammen? bage boller, læse avisen sammen? eller måske en bog lige frem!!! .... spille backgammon eller meyer, ja, hvad som helst andet end sidde og dø foran tossekassen, det er fandme sidste udvej inden den sidste rejse. P.s. helt fint at du forsøder tilværelsen med en af de dejlige GPer, bare du husker at gøre livet værd at leve for din kone osse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 26. Januar, 2015 og hva' så? hvad har det med noget som helst at gøre? at du har fået konstateret en kronisk lidelse der forkorter dit liv ... måske? hvem ved? du kan blive kørt over af en bus imorgen, og så var det alligevel ikke den kroniske lidelse der i sidste ende tog livtag med dig, men HT ... at din kone ryger på den lukkede med elektrochok og det hele ... det lyder sgu' ikke rart, det må jeg gi' dig .... men at gi' op på den måde ...glo fjernsyn i hver sin ende af sofaen og så opsøge en GP indimellem for at mærke livet ... eller hvad det nu er ... hvad med at gå en tur sammen? bage boller, læse avisen sammen? eller måske en bog lige frem!!! .... spille backgammon eller meyer, ja, hvad som helst andet end sidde og dø foran tossekassen, det er fandme sidste udvej inden den sidste rejse. P.s. helt fint at du forsøder tilværelsen med en af de dejlige GPer, bare du husker at gøre livet værd at leve for din kone osse Den slags kommentarer opmuntrer virkeligt ikke til at fortælle sin historie. Hvordan i alverden kan du efter at have læst 6 (seks!) linjer bedømme, at dgf har givet op? Hvor meget ved du om hans indsats for at holde liv i ægteskabet? Hvordan kan du vide, at det ikke netop er den sidste udvej? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dego 82 Skrevet 26. Januar, 2015 Nu er det jo ikke sikkert man har samme forventninger og kan lave de samme ting som før. Man kan have et fælles behov der bliver dækket og have et individuelt behov som der kan være stor forskel på. Som ikke nødvendigvis er sex. Jeg gør alt hvad jeg kan for at konens behov er dækket og mener bestemt ikke der mangler noget. (Jeg har i øvrigt fået ændret brugernavn fra "dgf" til "Dego" for at gøre forvirringen total) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 26. Januar, 2015 (Jeg har i øvrigt fået ændret brugernavn fra "dgf" til "Dego" for at gøre forvirringen total) Du kunne også have valgt Robby, som i Robby the Robot fra "Forbidden Planet" - apropos dit billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg