Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Hvorfor gør I det..?

Recommended Posts

Guest sweetandhot

Smuk Enlig Mor.. godt indlæg :-)  tanker jeg selv har haft ,så fedt det kom op. Selvom det ikke er relavant på dine spøgsmål at jeg skriver/svare vil jeg lige gi en kommentar med omkring det med følser for gæsterne. Jeg kunne heller ikke være 100 % prof. og lege uden følser, tror de fleste kvinder har brug for lidt af det for at kunne gi sig selv max.  en stor del af GRUNDEN til jeg stoppede er nettop , jeg faldt for en af mine gæster og det var gengældt. Han er nu min kærste <3        

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Smuk Enlig Mor.. godt indlæg :smile:  tanker jeg selv har haft ,så fedt det kom op. Selvom det ikke er relavant på dine spøgsmål at jeg skriver/svare vil jeg lige gi en kommentar med omkring det med følser for gæsterne. Jeg kunne heller ikke være 100 % prof. og lege uden følser, tror de fleste kvinder har brug for lidt af det for at kunne gi sig selv max.  en stor del af GRUNDEN til jeg stoppede er nettop , jeg faldt for en af mine gæster og det var gengældt. Han er nu min kærste <3        

Tak for dit indspark, sweet... :)

Hvor er det smukt at, du har fundet kærligheden - havde en formodning om, at det var derfor du valgte at stoppe, så dejligt at få den tanke bekræftet... :)

Ønsker jer al mulig held og lykke på jeres vej fremadrettet... :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej SEM.

For mig, der i øvrigt er single, er der forskellige grunde:

- klare linjer, ingen "åh nej, har jeg forført pigen (som var fuld) til noget, hun egentligt fortryder i morgen"

- nemt, penge skifter hænder, sessionen starter... ikke meget undenoms hurlumhej... tid (og besvær) tæller også som penge for mig

- afveksling, selvom jeg tit besøger de "gode" piger mange gange, så betyder afvekslingen en del.. alle piger er forskellige

- kvalitet, jeg har hverken udseende, penge eller status til at komme i nærheden af nogle af de piger, som jeg engang imellem køber adgang til (at denne specifikke type proffe piger så tit er monster skuffende, det er en anden sag)

- kvalitet2, glædespiger ved typisk meget mere om sex, og specielt om dem selv... lad os kalde det afklarede og sex-positive og selv-bevidste .....  hvis man spørger pænt, så er de ofte meget lærerige (se bare min anmeldelse af min session med Jasmin i dag)

- prøve nyt, fx. med jasmin idag, noget jeg ikke havde prøvet før ...

- behov, sex er for mig ligesom mad, noget kroppen skal have i ny og næ... Med meget få undtagelser går jeg kun efter GFE med french-kissing (fordi det starter noget fysisk op inde i mig... sex uden kys virker bare mere fladt - også selvom jeg ved at jeg bliver kysset som kunde og ikke som "elsker"... )

- sikkerhed, sexworkers er ikke fulde og har et vidst håndelag med sikkerhedsudstyret... sandsynligheden for at falde i "ups, du blev far" er også meget minimal ved sexworkers :)

Hvordan har jeg det bagefter? Det afhænger lidt af sessionen.. Hvis det er en af de rigtige gode glædespiger, så er jeg på den lyserøde sky i flere dage bagefter - og vil kunne huske hende i årevis bagefter.... Jasmin fx. indgår i min hall of fame og vil blive huske for altid :) God for mig betyder i øvrigt både passioneret og at hun selv ryger af som et stykke fyrværkeri helst tre-fire gange, hvis vi har en time....

Hvis hun er kold og mekanisk er jeg pisse skuffet (primært over at jeg typisk har brudt en af mine egne forholdsregler og har ladet mig "narre" til en skuffende session), og så bruger jeg ikke mere tid på at tænke over hende...  (pengene og tiden er jo spildt)

Generelt går jeg efter danske piger, enten på gode klinikker, eller enkeltindivider som er beskrevet positivt af mange på nettet... Jeg kigger meget efter ønskede ydelser (GFE + tungekys), men også personlighed, humor og tegn på IQ (pænt og varieret sprog) .. Jeg falder i ny og næ i fadet med en udlænding (primært pga. pris - det er jo en absurd dyr hobby), men det er oftest superskuffende (og penge er ikke rigtigt sparet hvis du skal smide resultatet væk og starte forfra).

Jeg betragter generelt 30mins som minimums ydelsen, men hopper ofte på en time... (og nu lyder det som om jeg besøger glædespiger hver dag - det er langt fra tilfældet... oftest går der vel en 5-6 uger imellem - men jeg har mange år på bagen)...

P.s. flovhed havde jeg i starten (fordi der følte jeg at jeg købte piger af nød), idag er jeg langt mere afklaret og ikke længere flov...flovhenden holdt nok de første 10-20 gange... Jeg husker en relativt nye glædespige i en af de gode rødovresteder for et par år siden udbrød "gud, hvor er du fattet" - at hun så trode jeg var i starten af tyverne (og ikke i omegnen af 30'erne gjorde bare hendes forundring større) ... men jeg ved hvad jeg forventer at få ud af det (sex), jeg ved hvad pigen forventer at få ud af det (penge), vi er enige om vilkårene og aftalen er truffet.. vi ender begge med at opnå hvad vi ønsker, så hvorfor skulle man være nervøs :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej... startede med at besøge glædespiger for ca. 1 år siden. :oops::eek::-P Var skræmt, da jeg er

meget genert, men havde været single i ca. 4 år, og savnede at mærke, føle og dufte en kvinde.

Når jeg besøger en pige, tager jeg altid mindst en time og gerne længere, da jeg så har bedre

tid til at sludre og være sød ved den dejlige pige, som er ekstremt vigtigt for mig.

Det må være gensidig respekt, som heldigvis er kommet med alderen.

Elsker sex, men kys og nærvær er det vigtigste for mig.

INGEN er et nummer i køen for mig, vil huske alle piger jeg har mødt, med et smil på læben.

Jeg har også været meget heldigt med næsten alle piger jeg har mødt. :mrgreen:

Har jeg dårlig samvittighed efter et besøg? JA uden tvivl, ikke for at folk ikke må vide at

jeg besøger glædespiger, nærmere for at jeg ikke kan byde pigerne noget bedre. :oops:

Det der har overrasket mig mest,er at pigerne er så søde og intelligente, så alle mine fordomme er gjort til skamme.

M.v.h. Manica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hej SEM.

For mig, der i øvrigt er single, er der forskellige grunde:

- klare linjer, ingen "åh nej, har jeg forført pigen (som var fuld) til noget, hun egentligt fortryder i morgen"

- nemt, penge skifter hænder, sessionen starter... ikke meget undenoms hurlumhej... tid (og besvær) tæller også som penge for mig

- afveksling, selvom jeg tit besøger de "gode" piger mange gange, så betyder afvekslingen en del.. alle piger er forskellige

- kvalitet, jeg har hverken udseende, penge eller status til at komme i nærheden af nogle af de piger, som jeg engang imellem køber adgang til (at denne specifikke type proffe piger så tit er monster skuffende, det er en anden sag)

- kvalitet2, glædespiger ved typisk meget mere om sex, og specielt om dem selv... lad os kalde det afklarede og sex-positive og selv-bevidste .....  hvis man spørger pænt, så er de ofte meget lærerige (se bare min anmeldelse af min session med Jasmin i dag)

- prøve nyt, fx. med jasmin idag, noget jeg ikke havde prøvet før ...

- behov, sex er for mig ligesom mad, noget kroppen skal have i ny og næ... Med meget få undtagelser går jeg kun efter GFE med french-kissing (fordi det starter noget fysisk op inde i mig... sex uden kys virker bare mere fladt - også selvom jeg ved at jeg bliver kysset som kunde og ikke som "elsker"... )

- sikkerhed, sexworkers er ikke fulde og har et vidst håndelag med sikkerhedsudstyret... sandsynligheden for at falde i "ups, du blev far" er også meget minimal ved sexworkers :)

Hvordan har jeg det bagefter? Det afhænger lidt af sessionen.. Hvis det er en af de rigtige gode glædespiger, så er jeg på den lyserøde sky i flere dage bagefter - og vil kunne huske hende i årevis bagefter.... Jasmin fx. indgår i min hall of fame og vil blive huske for altid :) God for mig betyder i øvrigt både passioneret og at hun selv ryger af som et stykke fyrværkeri helst tre-fire gange, hvis vi har en time....

Hvis hun er kold og mekanisk er jeg pisse skuffet (primært over at jeg typisk har brudt en af mine egne forholdsregler og har ladet mig "narre" til en skuffende session), og så bruger jeg ikke mere tid på at tænke over hende...  (pengene og tiden er jo spildt)

Generelt går jeg efter danske piger, enten på gode klinikker, eller enkeltindivider som er beskrevet positivt af mange på nettet... Jeg kigger meget efter ønskede ydelser (GFE + tungekys), men også personlighed, humor og tegn på IQ (pænt og varieret sprog) .. Jeg falder i ny og næ i fadet med en udlænding (primært pga. pris - det er jo en absurd dyr hobby), men det er oftest superskuffende (og penge er ikke rigtigt sparet hvis du skal smide resultatet væk og starte forfra).

Jeg betragter generelt 30mins som minimums ydelsen, men hopper ofte på en time... (og nu lyder det som om jeg besøger glædespiger hver dag - det er langt fra tilfældet... oftest går der vel en 5-6 uger imellem - men jeg har mange år på bagen)...

P.s. flovhed havde jeg i starten (fordi der følte jeg at jeg købte piger af nød), idag er jeg langt mere afklaret og ikke længere flov...flovhenden holdt nok de første 10-20 gange... Jeg husker en relativt nye glædespige i en af de gode rødovresteder for et par år siden udbrød "gud, hvor er du fattet" - at hun så trode jeg var i starten af tyverne (og ikke i omegnen af 30'erne gjorde bare hendes forundring større) ... men jeg ved hvad jeg forventer at få ud af det (sex), jeg ved hvad pigen forventer at få ud af det (penge), vi er enige om vilkårene og aftalen er truffet.. vi ender begge med at opnå hvad vi ønsker, så hvorfor skulle man være nervøs :)

Smiler...

Dejligt svar. Du virker meget afklaret og bevidst, hvilket jeg godt kan lide... Bum, bum og BUM..! :D  

Er dog ikke så vild med udtalelse ang. det at have "spildt pengene"... Intet er vel decideret spildt (hverken tid eller penge) - du er jo blevet en erfaring rigere, skal du huske på... ;)  

PS. Er så også SÅ dynamisk irl...? :o  :P  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Har jeg dårlig samvittighed efter et besøg? JA uden tvivl, ikke for at folk ikke må vide at

jeg besøger glædespiger, nærmere for at jeg ikke kan byde pigerne noget bedre. :oops:

Så længe du tilbyder DIG, er det vel det bedste...? :)

-  Tænker i hvert fald, at du må være den aller bedste til lige netop den tjans... ;)  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smiler...

Dejligt svar. Du virker meget afklaret og bevidst, hvilket jeg godt kan lide... Bum, bum og BUM..! :D  

Er dog ikke så vild med udtalelse ang. det at have "spildt pengene"... Intet er vel decideret spildt (hverken tid eller penge) - du er jo blevet en erfaring rigere, skal du huske på... ;)  

PS. Er så også SÅ dynamisk irl...? :o  :P  

Kære SEM

Det er altså ikke alle mine erfaringer, jeg ville betale penge for!

Hvis det man betalte for på ingen måde levede op til det, man troede, man ville få, kan pengene jo egentligt godt synes, som spildte...

Kan de ikke? 

Hertil er det en fornøjelse at læse det du skriver! Altid velformuleret!! :-)

/Dandy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Kære SEM

Det er altså ikke alle mine erfaringer, jeg ville betale penge for!

Hvis det man betalte for på ingen måde levede op til det, man troede, man ville få, kan pengene jo egentligt godt synes, som spildte...

Kan de ikke? 

Hertil er det en fornøjelse at læse det du skriver! Altid velformuleret!! :smile:

/Dandy

Hmm... Det synes jeg nu heller ikke, at jeg skriver nogle steder, at du skal..? :D

Jeg vælger at anskue det med "spildte penge" anderledes end du... Bruger jeg penge på noget, som ikke lever op til mine forventninger, anser jeg dem ikke som spildte, men som en dyr lærestreg samt en erfaring rigere... ;)

Så både ja og nej - det afhænger jo af, hvem man er, samt hvilke briller man har på... B)  

Og tak for roserne... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm... Det synes jeg nu heller ikke, at jeg skriver nogle steder, at du skal..? :D

Jeg vælger at anskue det med "spildte penge" anderledes end du... Bruger jeg penge på noget, som ikke lever op til mine forventninger, anser jeg dem ikke som spildte, men som en dyr lærestreg samt en erfaring rigere... ;)

Så både ja og nej - det afhænger jo af, hvem man er, samt hvilke briller man har på... B)  

Og tak for roserne... :)

Ok, jeg er med :smile:

Det er sikkert mig, der har en tendens til at se glasset som halv tomt... :-) 

Redigeret af Dandy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For...

.... hvad er det, der driver jer til at købe en oplevelse med sex, og hvordan har I det efter kampens hede...?

Køber I pga. liderlighed, nysgerrighed, afhængighed, ønsket om afveksling, specielle fetishes, underskud af nærhed og intimitet eller fordi I, dybest set, har brug for en fortrolig..?

Hvordan har I det efterfølgende? - Er I tynget af skyld, ked-af-det-hed, tomhed og fortvivlelse, eller er I opløftede, glade, afstressede og lettede..?

Er kvinden blot et nummer i rækken, eller husker I hende, og det særlige der var - i netop jeres lille boble af intimitet - også lang tid efter..?

Rigtig godt spørgsmål, hvad er den bagliggende årsag til, at jeg køber sex...?

Udover at jeg gerne vil have sex selvfølgelig.

Jeg er i et parforhold, hvor vi elsker hinanden (meget), men hvor sexlivet ikke rigtig fungerer, og da jeg fandt ud af, at min sambo flere gange har været utro (hun ved ikke, at jeg ved det), så begyndte jeg at købe sex igen efter en pause.

Først og fremmest elsker jeg kvindekroppen, og de piger jeg besøger (generelt set) falder alle indenfor de ønsker jeg har til hendes udseende.

Så når jeg besøger en glædespige, er det først og fremmest noget fysisk, hvor jeg kan nyde en fantastisk, og i mine øjne en perfekt krop, og samtidig få udlevet en fantasi eller få en GFE.

Hvis kemien er i top og vi kan ligge og snakke sammen både før og efter uden at det føles akavet, så kommer jeg ofte igen og igen.

På det seneste er jeg blevet mere bevidst om, at det er GFE jeg søger, både når jeg ønsker en fantasi udlevet og når jeg ønsker en decideret GFE - der skal være nærhed med i det, da jeg ikke får den herhjemme. Nærhed og fortrolighed.

En god snak og den fælles oplevelse, vi lige har været igennem, om verdenssituationen eller om nogle tanker jeg går rundt med, er også vigtig for mig at kunne udleve/få, hvis jeg skal komme igen og igen.

Sex er ikke kun sex for mig, det er også intimitet og nærhed.

Selvfølgelig, som de fleste mænd, kan jeg blive godt og grundt liderlig, og så tager det for langt tid at bestille tid til om 2-3 dage hos en af mine yndlingselskerinder, og så må jeg jo tage ned på en klinik og få lidt assistance der :)

Når jeg forlader pigen/stedet igen fortryder jeg aldrig, hvis der har været nærhed og intimitet med i det - ikke endnu i hvert fald.

Derimod fortryder jeg en gang i mellem at være taget på en klinik, for at være sammen med en tilfældig pige (som ofte er sød og dejlig), da det de specifikke gange ofte er blevet til, "Vi rører begge lidt ved hinanden, hun giver mig et BJ, hun lægger sig på ryggen, jeg kravler op og pumper, der bliver banket på døren eller pigen siger, at tiden er ved at være gået, hvorefter jeg kommer og farvel og tak".

Når jeg ikke får mulighed for at ligge og hygge, snakke og kæle bagefter, så fortryder jeg en gang i mellem besøget.

En lækker GFE, hvor jeg virkelig føler, "WOW, jeg har lige været sammen med min drømmekvinde og hun var SÅ sød, dejlig, smuk og vi talte SÅ godt sammen og vi havde en helt fantastisk sex", husker jeg resten af livet - resten glider ud som tiden går.

Nu har jeg ikke prøvet det endnu, men den dag en GP, som jeg måske besøger ofte eller er stamkunde hos, stopper, så vil det nok gøre rigtig ondt.

Ikke fordi jeg har romantiske følelser for pigen (på nogen måde), men fordi jeg ved, at den nærhed som vi oplevede sammen (eller i det mindste, den hun gav mig), kommer jeg ikke til at opleve igen med hende.

Jeg håber det gav mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det giver supergod mening for mig, Prince.

Det er lige så stille ved at gå op for mig, at jeg også har det sådan, så jeg vil helt sikkert prøve at finde de piger, jeg vil besøge, blandt dem, der skriver herinde, fordi jeg så har en idé om, hvad det er for en personlighed, jeg kan møde.

Redigeret af siddharta

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg gør det også fordi der findes smukke enlige mødre, som jeg på ingen måde kunne komme i kassen med uden der fandtes glædespiger, der kan jeg jo vælge og vrage blandt alt hvad der tilbydes

jeg er også sikker på at hvis det ikke fandtes ( eller ala Sveriges forbud ) ville sexkrænkelser / voldtægter stige markant som det skete i Sverige, men desværre forties pga politisk korrekthed

så hurra for de kvinder som tilbyder folk som mig en tur i 'lysthuset'

det er fantasier og kvinder der ikke kan omgås i den alm. hverdag der gør jeg køber GP'er, andre gange bare for jeg simpelthen skal af med trykket eller blot er nysgerrig

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Rigtig godt spørgsmål, hvad er den bagliggende årsag til, at jeg køber sex...?

Udover at jeg gerne vil have sex selvfølgelig.

Jeg er i et parforhold, hvor vi elsker hinanden (meget), men hvor sexlivet ikke rigtig fungerer, og da jeg fandt ud af, at min sambo flere gange har været utro (hun ved ikke, at jeg ved det), så begyndte jeg at købe sex igen efter en pause.

Først og fremmest elsker jeg kvindekroppen, og de piger jeg besøger (generelt set) falder alle indenfor de ønsker jeg har til hendes udseende.

Så når jeg besøger en glædespige, er det først og fremmest noget fysisk, hvor jeg kan nyde en fantastisk, og i mine øjne en perfekt krop, og samtidig få udlevet en fantasi eller få en GFE.

Hvis kemien er i top og vi kan ligge og snakke sammen både før og efter uden at det føles akavet, så kommer jeg ofte igen og igen.

På det seneste er jeg blevet mere bevidst om, at det er GFE jeg søger, både når jeg ønsker en fantasi udlevet og når jeg ønsker en decideret GFE - der skal være nærhed med i det, da jeg ikke får den herhjemme. Nærhed og fortrolighed.

En god snak og den fælles oplevelse, vi lige har været igennem, om verdenssituationen eller om nogle tanker jeg går rundt med, er også vigtig for mig at kunne udleve/få, hvis jeg skal komme igen og igen.

Selvfølgelig, som de fleste mænd, kan jeg blive godt og grundt liderlig, og så tager det for langt tid at bestille tid til om 2-3 dage hos en af mine yndlingselskerinder, og så må jeg jo tage ned på en klinik og få lidt assistance der :)

Når jeg forlader pigen/stedet igen fortryder jeg aldrig, hvis der har været nærhed og intimitet med i det - ikke endnu i hvert fald.

Derimod fortryder jeg en gang i mellem at være taget på en klinik, for at være sammen med en tilfældig pige (som ofte er sød og dejlig), da det de specifikke gange ofte er blevet til, "Vi rører begge lidt ved hinanden, hun giver mig et BJ, hun lægger sig på ryggen, jeg kravler op og pumper, der bliver banket på døren eller pigen siger, at tiden er ved at være gået, hvorefter jeg kommer og farvel og tak".

Når jeg ikke får mulighed for at ligge og hygge, snakke og kæle bagefter, så fortryder jeg en gang i mellem besøget.

En lækker GFE, hvor jeg virkelig føler, "WOW, jeg har lige været sammen med min drømmekvinde og hun var SÅ sød, dejlig, smuk og vi talte SÅ godt sammen og vi havde en helt fantastisk sex", husker jeg resten af livet - resten glider ud som tiden går.

Nu har jeg ikke prøvet det endnu, men den dag en GP, som jeg måske besøger ofte eller er stamkunde hos, stopper, så vil det nok gøre rigtig ondt.

Ikke fordi jeg har romantiske følelser for pigen (på nogen måde), men fordi jeg ved, at den nærhed som vi oplevede sammen (eller i det mindste, den hun gav mig), kommer jeg ikke til at opleve igen med hende.

Jeg håber det gav mening.

Det gav rigtig god mening og en meget smuk en endda... Tak.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun give PC ret  ;) Jeg kunne ikke beskrive det bedre.

En gammel GFE, ikke i alder - men besøg, kan mange gange fungere som den psykolog man burde besøge. Da jeg brød med h(ende)-eksen kom jeg en del hos en speciel GP. Hun vendte ofte bare skiltet, og vi kunne snakke i en times tid. Jeg er ofte blevet sendt afsted med en lussing (verbalt)  :grin:  Og noget at tænke over - hun betød meget for hvordan jeg kom videre - det startede med pillow talk, men udviklede sig. Jeg savner hende  :(  Men jeg er kommet videre.

Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg

Køber I pga. liderlighed, nysgerrighed, afhængighed, ønsket om afveksling, specielle fetishes, underskud af nærhed og intimitet eller fordi I, dybest set, har brug for en fortrolig..?

Hvordan har I det efterfølgende? - Er I tynget af skyld, ked-af-det-hed, tomhed og fortvivlelse, eller er I opløftede, glade, afstressede og lettede..?

Er kvinden blot et nummer i rækken, eller husker I hende, og det særlige der var - i netop jeres lille boble af intimitet - også lang tid efter..?

Jeg kan nok ikke sige mig helt fri for nogen af de ovenstående årsager, da det nok er en blanding af dem alle sammen.

Jeg synes, det er spændende at møde nye kvinder - kvinder, man aldrig ville være kommet ind på livet af, hvis ikke denne mulighed havde været der. Og nogen gange synes jeg også, det er dejligt med en lidt hyppigere afveksling/udskiftning, end det ville være muligt uden for branchen.

Men et nummer i rækken synes jeg ikke, pigerne/kvinderne er. Måske nok i starten, men ikke længere. Dem, der ikke faldt i så god jord, glemmer jeg måske nok, men dem, der faldt i rigtig god jord, husker jeg og besøger mange gange. Også efter, at de er stoppet, husker jeg dem med stor glæde.

Skyld og andre negative følelser efter et besøg har jeg aldrig haft - jeg har som regel det helt store smil på, når jeg står ude på gaden igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg er også sikker på at hvis det ikke fandtes ( eller ala Sveriges forbud ) ville sexkrænkelser / voldtægter stige markant som det skete i Sverige, men desværre forties pga politisk korrekthed

Så hvis du ikke kunne købe en skøn seksuel oplevelse, så ville du gribe til voldtægt ? Nej vel, hvorfor tror du så at de andre kunder ville det. I øvrigt handler voldtægt ikke om at dyrke sex, men om alt muligt andet grimt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Det simple svar er vel dette:

Jeg kan godt lide at få suttet pikken og køre den ind og ud flere gange indtil der kommer lim ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg knalder ludere pga liderlighed/ samt fetish for milfs med store patter.

Derudover har jeg det altid dejligt afslappende efterfølgende, især, hvis det er en jeg har haft god kemi med. Hvilket så tit resulterer i frekventeret besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Så hvis du ikke kunne købe en skøn seksuel oplevelse, så ville du gribe til voldtægt ? Nej vel, hvorfor tror du så at de andre kunder ville det. I øvrigt handler voldtægt ikke om at dyrke sex, men om alt muligt andet grimt.

mængden af sexforbrydelser steg efter forbudet i Sverige. Faktisk ret kraftig. Noget skyldes der var nogle ting der blev slået sammen i statistikkerne, men mængden af voldtægter steg nu. 

Behøver ikke udelukkende være pga forbudet, men det er da nærliggende at tro. 

Du har ret voldtægt er ofte ikke sex men et overgreb. Men nogle af disse overgreb kan jo på den ene eller anden måde udleves i klinikkerne. Det er ikke kun GFE der foregår bag de kulørte lamper ;-) Selv har jeg besøgt slavepiger og andre lidt kinky ting, været nogle utrolig fede oplevelser. Den ene har pigen endda anmeldt som en 5 stjernet oplevelse ud af 5 stjerner. Ja så mærkelig er det i Tyskerland, der kan pigerne også finde på at anmelde

Del dette indlæg

Link til indlæg

mængden af sexforbrydelser steg efter forbudet i Sverige. Faktisk ret kraftig. Noget skyldes der var nogle ting der blev slået sammen i statistikkerne, men mængden af voldtægter steg nu.

Behøver ikke udelukkende være pga forbudet, men det er da nærliggende at tro.

Du har ret voldtægt er ofte ikke sex men et overgreb. Men nogle af disse overgreb kan jo på den ene eller anden måde udleves i klinikkerne. Det er ikke kun GFE der foregår bag de kulørte lamper ;-) Selv har jeg besøgt slavepiger og andre lidt kinky ting, været nogle utrolig fede oplevelser. Den ene har pigen endda anmeldt som en 5 stjernet oplevelse ud af 5 stjerner. Ja så mærkelig er det i Tyskerland, der kan pigerne også finde på at anmelde

Jeg tror du skal passe på med at tro for meget på statistikker og korrelationer mellem to eller flere variable baseret på et eller andet bureau der har "analyseret" det før omtalte.

Det er ret let at manipulere med tal for at få et ønsket udfald/resultat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg tror du skal passe på med at tro for meget på statistikker og korrelationer mellem to eller flere variable baseret på et eller andet bureau der har "analyseret" det før omtalte.

Det er ret let at manipulere med tal for at få et ønsket udfald/resultat.

Det er nu Sveriges egne tal :-) tror næppe de er interesseret i at fremstille et billede af, at prostitutions forbud skulle øge mængden af sexkrænkelser/voldtægter. Det ville da være at skyde sig selv i foden

Måske stuntet med pludselig at ligge flere statistikker sammen var for at skjule en stigning, det ved man ikke. Men konspirationsteorier kan man jo altid have.

Statistikker er både godt og skidt. Men mest godt i mine øjne, for ellers bliver det primært gætværk når man skal udlede nogle ting. Udtrykket "Jeg tror" eller "jeg mener"…. ja det er jo bare en subjektiv vurdering som på ingen måde er ensbetydende med sandheden ;-)

I sverige består statistikken i mængden af anmeldelser og der kan naturligvis være nogle udsving f.eks kan flere have lavet falske anmeldelser, flere have turdet at anmelde osv. Men statistikkerne giver da en form for holdepunkt der nok er mere retvisende end folk der sidder i stuen og siger "jeg tror" eller "jeg mener"

Som sagt, det er ikke ensbetydende med det er købesex der er eneste udslagsgivende faktor. De modtager også mange udlændinge måske det er der den ligger. Eller nogle ændringer der gør pigerne i højere grad tør anmelde. Det er ikke til at vide, men argumentet er mindst lige så godt som at det ikke skulle have indflydelse da der er helt andre årsager til voldtægt.

Alt efter hvor du læser om det, er der flere forskellige årsager til Voldtægt. Det er ikke altid det er meget afsporede personer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbage til tråden. Her er mit bud:

1] Spænding og oplevelser - dyrke sit ego

2] Give efter for ens drifter - let go and go on

3] Lidt trægt for mig at holde mig til den samme kvinde på hjemmefronten selv om jeg elsker hende højt - det er bare ikke det samme som det at prøve noget nyt

4] Prøver hele tiden nye af - er bange for at knytte mig til nogle da jeg føler at dette vil være et stort svig overfor hende derhjemme

5] Ingen dårlig samvittighed - det forsvandt vel efter de første par år og måske 25 hits

6] Føler mig meget ophidset over hele miljøet og lidt rå piger/kvinder som ikke normalt befinder sig i mit miljø

7] Afprøve nye grænser

8] Leve livet på kanten - tage risici omend kalkulerede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forestiller mig, at er der købere til sex, så vil der også være nogle som sælger sex, uanset hvad loven siger. Hånden på hjertet overtræder i ikke love vær dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...