Guest Tywin Lannister Skrevet 26. Maj, 2014 Det er et rigtig godt spørgsmål du her bringer op SEM, og endnu engang bliver det bevist, hvor broget en skare sexkøberne udgør her i landet. Jeg har selv købt sex i godt og vel 20 måneder (hvis man fraregner et enkelt tidligt forsøg i 2011), og det er desværre ikke overdreven liderlighed, specielle fetisher eller lignende der har drevet mig til det. Jeg er en ung mand i midt/slutningen af 20'erne. Jeg vil ikke kalde mig selv fysisk frastødende, og jeg er både højtuddannet og har et godt betalt fast job. Mulighederne for at få en kæreste, eller bare et slag i dejen ad den gratis vej, burde altså være til stede. Jeg har da også haft både lange og seriøse forhold før i tiden. Desværre blev jeg for 3.5 år siden ramt af nogen ting der har bevirket, at jeg ikke har lyst til at gå udenfor. Jeg kan godt gå på arbejde og ud for at se folk jeg kender, men idéen om at gå i byen for at møde nye mennesker fremkalder en lammende angst. Det fjerner de facto muligheden for at få nærhed og intimitet ad den "naturlige" vej. Jeg køber nemlig hovedsageligt omsorg, intimitet og selskab. En hurtig udløsning kan klares på anden vis. Det at kunne mærke varmen fra et andet mennesker, og at få og uddele kærtegn er det jeg virkelig savner. Derudover er det dejligt at kunne være helt ærlig over for én, som man ikke nødvendigvis behøver at imponere. På trods af alt det er jeg stadig ikke helt sluppet af med min bondeanger efter at have købt sex. Dels minder det mig lidt om at livet var bedre engang. Derudover synes jeg faktisk slet ikke, at det er en rar tanke, at jeg betaler en kvinde for at komme og være sød ved mig. Jeg har dog efterhånden vænnet mig til idéen - og accepteret at det er sådan landet ligger for tiden. Omkring hvorvidt pigerne er et nummer i rækken. Hmm, det var de lidt i starten, hvor jeg prøvede mig frem. Jeg har vel været sammen med en 10-15 glædespiger i den tid jeg har været aktiv. Jeg kan såmænd sagtens huske dem allesammen - mere forkalket er jeg trods alt ikke . De fleste heldigvis med glæde. Det seneste år godt og vel har der dog kun været et enkelt nummer i rækken (+/- ) - og sådan bliver det ved med at være. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Maj, 2014 (edited) Mine bevæggrunde skiller sig måske en anelse ud, specielt når man ser på mine alternative muligheder. Jeg tror dog langt fra at jeg er en ener. Uden at det skal lyde som pral osv. så er jeg ganske afklaret med, at jeg kan score og gør det hvis jeg har lyst, når jeg færdes i single kredse. Jeg har ligeledes ej heller de store udfordringer ved at finde en kæreste, en b-ven og hvad man ellers vil kalde forskellige relationer, hvis når jeg føler for det. Jamen hvorfor køber jeg så seksuelle oplevelser ? Er det forbi jeg er kræsen, eller tænder på helt unge piger ? Nej, det handler slet ikke om, at pigen skal være ung, eller ekstrem billedskøn og smuk. Det handler derimod om, at jeg er ganske afklaret omkring, at i købe universet, kan man købe oplevelser, hvor der kan tilsættes forskellige former for effekter, der for mig kan give mere intense oplevelser, end de fleste "gratis" oplevelser. Jeg skrev kan, for sådan opleves det jo ikke hver gang. Til gengæld er bundniveaet så højt, der hvor jeg kan finde på at købe, at jeg yderst sjældent tænker "aaaah, det var sgu spild penge". Det handler måske (er ikke helt afklaret) også lidt om et behov for stimulering af et selvforkælelsesgen. Det at jeg køber en seksuel oplevelse, modsat at dyrke livets "gratis" goder kan måske godt tolkes som et behov for at forkæle mig selv. Præmisserne er i hvert fald markant anderledes, herunder også planlægningen, glæden ved at se frem til oplevelsen og heller ikke uvæsentligt minderne efterfølgende. Hov glemte lige at tilføje. At den sex jeg oplever i det virkelige univers bestemt ikke er dårlig, man kunne måske godt fristes til at tro dette, når man læser ovennævnte. Det kan billedligt beskrives som: Det er bestemt skønt at sidde hjemme i stuen og høre sange som "Lady in red" eller hvad man ellers holder af. Men står man helt oppe foran scenen til en koncert, så rykker det bare mere. Oplevelsen bliver med andre ord tilføjet ekstra effekter, der forstærker oplevelsen. Redigeret 26. Maj, 2014 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2014 Smuk enlig mor, jeg ved ikke lige hvor jeg skal skrive det, men MÅ altså bare lige sige, at du virker helt og aldeles overvældende dejlig! Ikke alene ser du hamrende dejlig ud på dit alt for lille foto her, men du er helt utvivlsomt også en super intelligent og vidende kvinde. At du så oven i købet ikke bare sælger sex som en kedelig hyldevarer, men lægger følelser og intimitet i 'salget', det understreger bare dit format. ... DAMN hvor er der dog langt til Odense herfra, hvor jeg bor 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 27. Maj, 2014 Nu er jeg jo en novice og kastede mig først ud i et første besøg for et halvt år siden, men som tingene ser ud nu, er jeg på en rejse, hvor jeg udforsker mig selv, hvad mit nick også burde antyde. Mine drifter er vævet tæt sammen med mine følelser, så tæt at en undertrykkelse af drifterne har en klar indvirkning på mine følelser og omvendt for den sags skyld. Den sammenhæng havde jeg simpelthen ikke fattet før mit første besøg. Der har altid været en ”baggrundsstråling” i sexen i almindelige forhold og one-night-stands, hvor historisk ”slam” fra skænderier, gensidige følelser i ubalance, utilfredshed og den slags, har forurenet i en grad, så jeg til tider ligeså godt kunne have lettet trykket alene. Den ”baggrundsstråling” er der ikke sammen med gudinden, for hun er tydeligvis fuldstændigt afklaret med sin gerning og skaber et lille univers, hvor kun vi to eksisterer. Når vi er alene i vores eget lille univers, hvor det eneste, det handler om, er lyst, begær, nærvær og samspil, kan jeg forlade verden og leve mig ind i nuet og bare være. I drifternes hav har jeg muligheden for at flyde med strømmen af følelser/drifter og lade mig overskylle med bølger af lyst. Sammen med den skønne er der en ”samtale” bag ved ordene, en intuitiv dialog, som rusker op i mine dybeste følelser. Det har intet med forelskelse at gøre, men masser med kærlighed at gøre, ligesom den kærlighed jeg har til alt godt i mit liv, såsom solskin, solsortesang, græs mellem tæerne, sushi, øl og ja, fortsæt selv....Drifternes sprog styrer dialogen, som gør mig glad helt ind i marven, og når den skønne så også siger, at hun bliver glad, kan jeg bare ikke blive mere lykkelig. Jeg er stadig ikke god nok til at forlade verdenen udenfor, når jeg træder ind i hendes univers, men jeg har det helt fint med at øve mig mere 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 27. Maj, 2014 Det er et rigtig godt spørgsmål du her bringer op SEM, og endnu engang bliver det bevist, hvor broget en skare sexkøberne udgør her i landet. Jeg har selv købt sex i godt og vel 20 måneder (hvis man fraregner et enkelt tidligt forsøg i 2011), og det er desværre ikke overdreven liderlighed, specielle fetisher eller lignende der har drevet mig til det. Jeg er en ung mand i midt/slutningen af 20'erne. Jeg vil ikke kalde mig selv fysisk frastødende, og jeg er både højtuddannet og har et godt betalt fast job. Mulighederne for at få en kæreste, eller bare et slag i dejen ad den gratis vej, burde altså være til stede. Jeg har da også haft både lange og seriøse forhold før i tiden. Desværre blev jeg for 3.5 år siden ramt af nogen ting der har bevirket, at jeg ikke har lyst til at gå udenfor. Jeg kan godt gå på arbejde og ud for at se folk jeg kender, men idéen om at gå i byen for at møde nye mennesker fremkalder en lammende angst. Det fjerner de facto muligheden for at få nærhed og intimitet ad den "naturlige" vej. Jeg køber nemlig hovedsageligt omsorg, intimitet og selskab. En hurtig udløsning kan klares på anden vis. Det at kunne mærke varmen fra et andet mennesker, og at få og uddele kærtegn er det jeg virkelig savner. Derudover er det dejligt at kunne være helt ærlig over for én, som man ikke nødvendigvis behøver at imponere. På trods af alt det er jeg stadig ikke helt sluppet af med min bondeanger efter at have købt sex. Dels minder det mig lidt om at livet var bedre engang. Derudover synes jeg faktisk slet ikke, at det er en rar tanke, at jeg betaler en kvinde for at komme og være sød ved mig. Jeg har dog efterhånden vænnet mig til idéen - og accepteret at det er sådan landet ligger for tiden. Omkring hvorvidt pigerne er et nummer i rækken. Hmm, det var de lidt i starten, hvor jeg prøvede mig frem. Jeg har vel været sammen med en 10-15 glædespiger i den tid jeg har været aktiv. Jeg kan såmænd sagtens huske dem allesammen - mere forkalket er jeg trods alt ikke . De fleste heldigvis med glæde. Det seneste år godt og vel har der dog kun været et enkelt nummer i rækken (+/- ) - og sådan bliver det ved med at være. Hold da op Tywin... Har lige læst dit svar for anden gang i dag, og hvor er du dog modig...! Modig i forhold til at dele ud af noget så sårbart og personligt, men mest af alt modig fordi du TØR og VIL udfordre dig selv, da den angst du har, jo netop prøver at forhindre dig i at gøre dette... I forhold til dine tanker, omkring det at ønske sig en kæreste igen, må huske på én ting... Målet er ikke altid målet i sig selv, da vejen dertil kan rumme langt flere sandheder... Kæmpe krammer (og en lille klump i halsen)... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 27. Maj, 2014 Smuk enlig mor, jeg ved ikke lige hvor jeg skal skrive det, men MÅ altså bare lige sige, at du virker helt og aldeles overvældende dejlig! Ikke alene ser du hamrende dejlig ud på dit alt for lille foto her, men du er helt utvivlsomt også en super intelligent og vidende kvinde. At du så oven i købet ikke bare sælger sex som en kedelig hyldevarer, men lægger følelser og intimitet i 'salget', det understreger bare dit format. ... DAMN hvor er der dog langt til Odense herfra, hvor jeg bor Et ydmygt, TAK.. PS. Der kan da ikke være langt, hvis du bor i DK... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Nu er jeg jo en novice og kastede mig først ud i et første besøg for et halvt år siden, men som tingene ser ud nu, er jeg på en rejse, hvor jeg udforsker mig selv, hvad mit nick også burde antyde. Mine drifter er vævet tæt sammen med mine følelser, så tæt at en undertrykkelse af drifterne har en klar indvirkning på mine følelser og omvendt for den sags skyld. Den sammenhæng havde jeg simpelthen ikke fattet før mit første besøg. Der har altid været en ”baggrundsstråling” i sexen i almindelige forhold og one-night-stands, hvor historisk ”slam” fra skænderier, gensidige følelser i ubalance, utilfredshed og den slags, har forurenet i en grad, så jeg til tider ligeså godt kunne have lettet trykket alene. Den ”baggrundsstråling” er der ikke sammen med gudinden, for hun er tydeligvis fuldstændigt afklaret med sin gerning og skaber et lille univers, hvor kun vi to eksisterer. Når vi er alene i vores eget lille univers, hvor det eneste, det handler om, er lyst, begær, nærvær og samspil, kan jeg forlade verden og leve mig ind i nuet og bare være. I drifternes hav har jeg muligheden for at flyde med strømmen af følelser/drifter og lade mig overskylle med bølger af lyst. Sammen med den skønne er der en ”samtale” bag ved ordene, en intuitiv dialog, som rusker op i mine dybeste følelser. Det har intet med forelskelse at gøre, men masser med kærlighed at gøre, ligesom den kærlighed jeg har til alt godt i mit liv, såsom solskin, solsortesang, græs mellem tæerne, sushi, øl og ja, fortsæt selv....Drifternes sprog styrer dialogen, som gør mig glad helt ind i marven, og når den skønne så også siger, at hun bliver glad, kan jeg bare ikke blive mere lykkelig. Jeg er stadig ikke god nok til at forlade verdenen udenfor, når jeg træder ind i hendes univers, men jeg har det helt fint med at øve mig mere ... Hvor er det smukt formuleret, og hvor er det smukt, at kvinder som mig kan bibringe dit liv disse ekstra fantastiske dimensioner... Og ja..! Hvor har du dog ret, i det du skriver om kærlighed... For det ér jo netop kærligheden til os selv, der driver, i hvert fald, de fleste af os... Smukt perspektiv som, for mig, giver rigtig god mening, og gør mig varm om hjertet... Redigeret 27. Maj, 2014 af Smuk Enlig Mor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 27. Maj, 2014 Det er et rigtig godt spørgsmål du her bringer op SEM, og endnu engang bliver det bevist, hvor broget en skare sexkøberne udgør her i landet. Jeg har selv købt sex i godt og vel 20 måneder (hvis man fraregner et enkelt tidligt forsøg i 2011), og det er desværre ikke overdreven liderlighed, specielle fetisher eller lignende der har drevet mig til det. Jeg er en ung mand i midt/slutningen af 20'erne. Jeg vil ikke kalde mig selv fysisk frastødende, og jeg er både højtuddannet og har et godt betalt fast job. Mulighederne for at få en kæreste, eller bare et slag i dejen ad den gratis vej, burde altså være til stede. Jeg har da også haft både lange og seriøse forhold før i tiden. Desværre blev jeg for 3.5 år siden ramt af nogen ting der har bevirket, at jeg ikke har lyst til at gå udenfor. Jeg kan godt gå på arbejde og ud for at se folk jeg kender, men idéen om at gå i byen for at møde nye mennesker fremkalder en lammende angst. Det fjerner de facto muligheden for at få nærhed og intimitet ad den "naturlige" vej. Jeg køber nemlig hovedsageligt omsorg, intimitet og selskab. En hurtig udløsning kan klares på anden vis. Det at kunne mærke varmen fra et andet mennesker, og at få og uddele kærtegn er det jeg virkelig savner. Derudover er det dejligt at kunne være helt ærlig over for én, som man ikke nødvendigvis behøver at imponere. På trods af alt det er jeg stadig ikke helt sluppet af med min bondeanger efter at have købt sex. Dels minder det mig lidt om at livet var bedre engang. Derudover synes jeg faktisk slet ikke, at det er en rar tanke, at jeg betaler en kvinde for at komme og være sød ved mig. Jeg har dog efterhånden vænnet mig til idéen - og accepteret at det er sådan landet ligger for tiden. Omkring hvorvidt pigerne er et nummer i rækken. Hmm, det var de lidt i starten, hvor jeg prøvede mig frem. Jeg har vel været sammen med en 10-15 glædespiger i den tid jeg har været aktiv. Jeg kan såmænd sagtens huske dem allesammen - mere forkalket er jeg trods alt ikke . De fleste heldigvis med glæde. Det seneste år godt og vel har der dog kun været et enkelt nummer i rækken (+/- ) - og sådan bliver det ved med at være. Jeg forstår dig ikke, hvis dette er dit liv, hvorfor pokker melder du så sådan en ud i en anden tråd: Nuuårh, stakkels Britta Min sympati kan ligge på et lille sted!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 27. Maj, 2014 Har en, i øvrigt ret uskadelig fetish, jeg aldrig har fortalt min hustru om. Så i ny og næ er det dejligt at praktisere den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Nu er jeg jo en novice og kastede mig først ud i et første besøg for et halvt år siden, men som tingene ser ud nu, er jeg på en rejse, hvor jeg udforsker mig selv, hvad mit nick også burde antyde. Mine drifter er vævet tæt sammen med mine følelser, så tæt at en undertrykkelse af drifterne har en klar indvirkning på mine følelser og omvendt for den sags skyld. Den sammenhæng havde jeg simpelthen ikke fattet før mit første besøg. Der har altid været en ”baggrundsstråling” i sexen i almindelige forhold og one-night-stands, hvor historisk ”slam” fra skænderier, gensidige følelser i ubalance, utilfredshed og den slags, har forurenet i en grad, så jeg til tider ligeså godt kunne have lettet trykket alene. Den ”baggrundsstråling” er der ikke sammen med gudinden, for hun er tydeligvis fuldstændigt afklaret med sin gerning og skaber et lille univers, hvor kun vi to eksisterer. Når vi er alene i vores eget lille univers, hvor det eneste, det handler om, er lyst, begær, nærvær og samspil, kan jeg forlade verden og leve mig ind i nuet og bare være. I drifternes hav har jeg muligheden for at flyde med strømmen af følelser/drifter og lade mig overskylle med bølger af lyst. Sammen med den skønne er der en ”samtale” bag ved ordene, en intuitiv dialog, som rusker op i mine dybeste følelser. Det har intet med forelskelse at gøre, men masser med kærlighed at gøre, ligesom den kærlighed jeg har til alt godt i mit liv, såsom solskin, solsortesang, græs mellem tæerne, sushi, øl og ja, fortsæt selv....Drifternes sprog styrer dialogen, som gør mig glad helt ind i marven, og når den skønne så også siger, at hun bliver glad, kan jeg bare ikke blive mere lykkelig. Jeg er stadig ikke god nok til at forlade verdenen udenfor, når jeg træder ind i hendes univers, men jeg har det helt fint med at øve mig mere Det er da utroligt flot og godt skrevet. Min største kompliment. Jeg kan sagtens følge din tankebane. Og jeg skal nok lade være med at henvise til en efterhånden ret kendt og låst anmeldelse, som udtrykker de samme tanker. Jeg har selv været på rejse. Imidlertid har jeg haft problemer med begreber som "forelskelse" og "kærlighed", som man hurtigt bliver stillet overfor. De er sprogligt set nogle sprængfarlige størrelser, der nemt kan misforstås af både afsender og modtager, og derfor skal man være forsigtig med dem. Jeg vil alligevel (atter en gang) vove det ene øje: Selv har jeg været aktiv i dette univers 4-5 år og har haft mange oplevelser. Både positive og negative. Heldigvis er de positive i klart overtal. Efter nogen søgen i- og afprøvning af universet sammenholdt med min natur, fandt jeg frem til, at jeg nok var bedst tjent med en fast pige, som jeg håbede at kunne lære nærmere at kende. Altså blev jeg fast husbuk. Og hvad er så mine erfaringer i stærkt sammentrængt form? Kærlighed: Ja til min kone og familie. Forelskelse: Nej ikke i andre. Betagelse: Ja, så ubetinget og vildt af min glædespige. Definitioner er farlige og vanskelige, men kunsten er alligevel at bevare balancen imellem disse ting Redigeret 27. Maj, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Det er da utroligt flot og godt skrevet. Min største kompliment. Jeg kan sagtens følge din tankebane. Og jeg skal nok lade være med at henvise til en efterhånden ret kendt og låst anmeldelse, som udtrykker de samme tanker. Jeg har selv været på rejse. Imidlertid har jeg haft problemer med begreber som "forelskelse" og "kærlighed", som man hurtigt bliver stillet overfor. De er sprogligt set nogle sprængfarlige størrelser, der nemt kan misforstås af både afsender og modtager, og derfor skal man være forsigtig med dem. Jeg vil alligevel (atter en gang) vove det ene øje: Selv har jeg været aktiv i dette univers 4-5 år og har haft mange oplevelser. Både positive og negative. Heldigvis er de positive i klart overtal. Efter nogen søgen i- og afprøvning af universet sammenholdt med min natur, fandt jeg frem til, at jeg nok var bedst tjent med en fast pige, som jeg håbede at kunne lære nærmere at kende. Altså blev jeg fast husbuk. Og hvad er så mine erfaringer i stærkt sammentrængt form? Kærlighed: Ja til min kone og familie. Forelskelse: Nej ikke i andre. Betagelse: Ja, så ubetinget i min glædespige. Kunsten er at bevare balancen imellem disse ting .... Men kære BX... Er det nu alligevel ikke kærligheden, til dig selv, der driver dig hen mod disse besøg...? Det er jo en egenomsorg, der siger spar to... ...Det er sådan, at jeg selv har valgt at tolke Siddharta's svar, og ikke som en decideret forelskelse og kærlighed rettet mod glædespigen - her er der nok nærmere tale om fascination og betagelse, som du også selv nævner... Redigeret 27. Maj, 2014 af Smuk Enlig Mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) .... Men kære BX... Er det nu alligevel ikke kærligheden, til dig selv, der driver dig hen mod disse besøg...? Det er jo en egenomsorg, der siger spar to... ...Det er sådan, at jeg selv har valgt at tolke Siddharta's svar, og ikke som en decideret forelskelse og kærlighed rettet mod glædespigen - her er der nok nærmere tale om fascination og betagelse, som du også selv nævner... Jo, og nej, og alligevel jo . Jeg er nu en gammel mand, og i en stor del af mit liv har jeg lidt af et lavt selvværd , hvis årsager jeg ikke skal komme nærmere ind på her :oops:. Først i en ret moden alder kom der en balance i tingene, så jeg nu er et ret helstøbt og selvbevidst menneske, der hviler helt i mig selv . Det, jeg nu sniger mig rundt og laver, er netop egenomsorg. Med stort E :). Jeg har - som jeg også har beskrevet i andre strenge - i min ungdom ikke oplevet så forfærdeligt meget rent sexuelt, så det er noget af det, jeg nu forsøget at indhente . Før det er for sent . Og uden at det går ud over min familie . Heldigvis har jeg mødt forståelse, de steder, hvor jeg er kommet frem. Vel at mærke blandt de piger, jeg har lært bare en smule nærmere at kende. Og ganske rigtigt anført: Jeg fascinres (i din betydning af ordet) af en af dine kolleger ;). Redigeret 27. Maj, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2014 Det er da utroligt flot og godt skrevet. Min største kompliment. Og hvad er så mine erfaringer i stærkt sammentrængt form? Kærlighed: Ja til min kone og familie. Forelskelse: Nej ikke i andre. Betagelse: Ja, så ubetinget og vildt af min glædespige. Definitioner er farlige og vanskelige, men kunsten er alligevel at bevare balancen imellem disse ting Ja for noget er det vel vigtigt at benytte ord som: betagelse, fascineret, tiltrukket osv om mennesker der skaber kærlige følelser hos en, selvom det måske i virkeligheden mærkes og føles som noget der mistænkeligt minder og de to andre og "forbudte" ord. Personligt siger jeg nu bare tingene som de er, hvis det skønne føles stærkere end betagelse, fascineret m.v. Men jeg er da også godt klar over, at brugen at de stærke ord, kan gøre ens medmennesker lidt forlegne og bringe dem i en situation, hvor de ikke rigtigt aner hvad ben de skal stå på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2014 Hej Smuk enlig mor. Først og fremmest tak for dine mange indlæg, læser dem med stor interesse. Med hensyn til købesex, ja hvorfor gør jeg det ? Jeg er rundet et skarpt hjørne, 50 år, og selvom jeg,efter sigende, stadig ser godt ud , så gider jeg ikke det kvægmarked som findes ude på diverse steder. Jeg har ikke besøgt en masse forskellige glædespiger, har prøvet mig lidt frem for at finde en som jeg har lyst til at besøge en gang imellem når "lysten" melder sig, og har haft en fast "besøgsveninde" gennem Sugardaters, hvor jeg har betalt et fast beløb og det har fungeret fint i lang tid, men vi er måske vokset lidt fra hinanden Jeg gør det fordi jeg har et stort sexbehov, selvom jeg er rundet de 50 år er min sexdrift stadig stor og "holdbar". Samtidig er jeg en submissiv person, så det er yderst vigtig at kemi er der, udseende er også vigtig, særdeles et smukt ansigt. Smukke øjne er virkelig noget som tænder mig og så skal man også kunne kommunikere sammen. Og hvorfor så betale for det, jo fordi det så er uforpligtigende, man kan gå glad og veltilpas hjem og efterfølgende er der ikke pludselig en som mener vi skal i et forhold eller giftes Når den rigtige glædespige er der, er hun absolut ikke en i rækken men derimod en man glæder sig til at møde igen og have en dejlig time eller mere sammen med. Desværre er der også en del glædespiger som udelukkende gør det for pengenes skyld og som kun er ude på at kunden skal "spytte i gummiet" så hun kan slippe af med ham. Men de piger som er aktive herinde lyder alle som nogle søde kvinder som ikke kun tænker i penge, men som også nyder deres arbejde, og det er dejligt at læse om dem. Desværre arbejde de fleste på klinik og jeg er ikke typen der har lyst til at besøge klinik men helst besøger "private", undtagelsen er hvis jeg har lyst til at få masseret ryggen. Og det behøver vel ikke være tabu at besøge en glædespige, for mig er det ikke anderledes end hvis jeg skulle gå til en fodbehandling, wellness ophold eller andet som glæder krop og sind. Er fra Fyn, måske jeg skulle aftale en "seance" med dig, men måske jeg er for gammel ?? God dag til dig Smuk enlig mor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest oxytocin Skrevet 27. Maj, 2014 Jeg kan kun tilslutte mig dine og flere andres observationer. Det giver den bedste oplevelse. Årsag kan være forskellig. - En dejlig intim, nærværende seksuel oplevelse giver masser af energi og overskud. Uden engagement, kemi og lidt liverfaring giver det slet ikke det samme. - Opleve en fantasi/leg. Her betyder det mest for mig, at begge engagerer sig i det pirrende ved legen. Er der alternativ til køb? Jeg syntes det er skønt, kunne sige lige ud, hvad jeg holder af og kvinden kan sige det hun har det bedst med. Betalingen afklarer, at det er en sanselig sensuel oplevelse i en aftalt tid. Mit indtryk er, at væsentligt flere mænd end kvinder nyder den sanselige seksuelle leg med en de ikke er kæreste med. Alternativer kan let føre til hullede sko efter ture i skoven, hårde fingrespidser efter lange mails, en skraldespand fyldt op med kvitteringer fra byens caféer og en uåbnet kondompakke, som er ved at overskride sidste salgsdato. Jeg vil meget hellere bruge tiden med dem jeg kender. At prøve en sanselig leg/fantasi med kæresten, kan være svært. Vi har forsøgt flere gange. Det er svært, at fokusere fuldt ud på legen og ”glemme”, at vi har mange følelser og vaner for hinanden. Jeg kan huske alle de sexarbejdere, som jeg har besøgt. Så mange er det heller ikke. Bagefter har jeg det godt og tænker på kvindens personlighed bagefter. Der har været enkelte, hvor jeg har tænkt: ”Uengageret og upersonlig”. De fleste har jeg et rigtig godt indtryk af. Bagefter tænkt: Sikke en super skøn kvinde. Flere besøg hos den samme gør kun indtryk bedre og mere personligt. Jeg har været åben og snakket med min kæreste om det. Det er noget tid siden jeg sidst har besøgt en, da jeg ikke har haft behov for det. Ikke det mest romantiske at snakke om. Det sidste år har det flyttet den intime del på hjemmefronten i positiv retning. Det er da super fedt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Ja for noget er det vel vigtigt at benytte ord som: betagelse, fascineret, tiltrukket osv om mennesker der skaber kærlige følelser hos en, selvom det måske i virkeligheden mærkes og føles som noget der mistænkeligt minder og de to andre og "forbudte" ord. Personligt siger jeg nu bare tingene som de er, hvis det skønne føles stærkere end betagelse, fascineret m.v. Men jeg er da også godt klar over, at brugen at de stærke ord, kan gøre ens medmennesker lidt forlegne og bringe dem i en situation, hvor de ikke rigtigt aner hvad ben de skal stå på. Du har fanget essensen i min tankegang. Sensitive begreber er herinde uhyre farlige at vove sig ud i på skrift. Der er f.eks kun nuancer imellem "benovelse", "betagelse", "fascination" og " ...". Hvis jeg brugte de tre første herinde i en anmeldelse, ville ulvekoblet nok straks hyle op om det sidste - her overladt til den enkeltes egen forestillingsverden. Er dette lidt kryptisk, har forholdene til gengæld været sagt helt åbent og i et ret så urbant sprog på Gimel.dk ca. fra Nytår og et par måneder frem. Denne hjemmeside er desværre i mellemtiden gået ind. Redigeret 27. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Maj, 2014 Borende X Tror godt jeg ved hvad du mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 27. Maj, 2014 Kære SEM og BX Tusind tak for jeres venlige ord. Det glæder mig meget, at I både kan lide det og finder det værd at kommentere. Puha! At sætte forståelige og dækkende ord på følelser er en kompliceret opgave, fordi vi alle har hver vores associationer til de enkelte ord, men i denne hemmelige verden har jeg valgt at udtrykke mig på min måde og med mine ord, og så må jeg jo uddybe, når noget er blevet så knudret udtrykt, at det bliver komplet uforståeligt. Betaget? Nej, begær! Forelskelse? Overhovedet ikke! Kærlighed? Ja, men det er jo til kurtisanen, ikke til personen. Og det er derfor uløseligt bundet til den periode (een time), hvor vores liv og kroppe er viklet ind i hinanden. Hvordan skulle jeg kunne elske personen? Jeg kender hende jo ikke som andet end min kurtisane. Hun har jo valgt rammerne for vores samvær, og så længe jeg ikke overskrider deres grænser, kan jeg vel boltre mig i, som jeg lyster. Så hvad skulle der dog være galt i at elske hende med hud og hår i den time? Det er jo netop ikke hverdagen for mig, men et helt særligt ”drivhus”, hvor jeg/vi kan fremelske forunderlige blomster, der måske aldrig ville kunne overleve udenfor. Jamen for fanden da: Det kan jo være, at hun er en af de kvinder, der efterlader toiletbrættet nede!!! Det afgørende for mig er fraværet af savn, når jeg har forladt hende. Hvis jeg savnede hende i det daglige, ville jeg blive alvorligt bekymret, men det gør jeg ikke. Jeg er fuldstændigt bevidst om, at hun hvert øjeblik kan stoppe og for altid være ude af mit liv, og det samme kan jeg. Så på den plads i hjertet, hvor savnet kunne have været, har jeg skønne minder om kys og kærtegn, sex og samvær. Jeg håber virkeligt, at det her gav mening for jer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Kære SEM og BX Tusind tak for jeres venlige ord. Det glæder mig meget, at I både kan lide det og finder det værd at kommentere. Puha! At sætte forståelige og dækkende ord på følelser er en kompliceret opgave, fordi vi alle har hver vores associationer til de enkelte ord, men i denne hemmelige verden har jeg valgt at udtrykke mig på min måde og med mine ord, og så må jeg jo uddybe, når noget er blevet så knudret udtrykt, at det bliver komplet uforståeligt. Betaget? Nej, begær! Forelskelse? Overhovedet ikke! Kærlighed? Ja, men det er jo til kurtisanen, ikke til personen. Og det er derfor uløseligt bundet til den periode (een time), hvor vores liv og kroppe er viklet ind i hinanden. Hvordan skulle jeg kunne elske personen? Jeg kender hende jo ikke som andet end min kurtisane. Hun har jo valgt rammerne for vores samvær, og så længe jeg ikke overskrider deres grænser, kan jeg vel boltre mig i, som jeg lyster. Så hvad skulle der dog være galt i at elske hende med hud og hår i den time? Det er jo netop ikke hverdagen for mig, men et helt særligt ”drivhus”, hvor jeg/vi kan fremelske forunderlige blomster, der måske aldrig ville kunne overleve udenfor. Jamen for fanden da: Det kan jo være, at hun er en af de kvinder, der efterlader toiletbrættet nede!!! Det afgørende for mig er fraværet af savn, når jeg har forladt hende. Hvis jeg savnede hende i det daglige, ville jeg blive alvorligt bekymret, men det gør jeg ikke. Jeg er fuldstændigt bevidst om, at hun hvert øjeblik kan stoppe og for altid være ude af mit liv, og det samme kan jeg. Så på den plads i hjertet, hvor savnet kunne have været, har jeg skønne minder om kys og kærtegn, sex og samvær. Jeg håber virkeligt, at det her gav mening for jer. Ja, det gav god mening for mig. Og hvor er det dog smukt og poetisk udtrykt. Den slags er en mangelvare herinde. Men - helt personligt - er jeg sadig lidt bekymret over de "farlige" ord. Dels for hvad man selv lægger i dem, dels - og især det - hvad læserne herinde lægger i dem. Samt, ikke mindst, den virkelige modtager. Men tak for et godt indlæg, hvor du ikke var bange for at lukke op for de inderste tanker Redigeret 27. Maj, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 27. Maj, 2014 Jeg forstår dig ikke, hvis dette er dit liv, hvorfor pokker melder du så sådan en ud i en anden tråd: Nuuårh, stakkels Britta Min sympati kan ligge på et lille sted!! Nå... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Smuk Enlig Mor Du stiller mange gode spørgsmål som det kræver nogen refleksion at svare på. Hvorfor gør jeg det? Hvis der er tale om køb af almindelig sex (dvs. ikke massage), så gør jeg det af samme grund som, hvis jeg mødte en kvinde i byen. For at få en seksuel oplevelse. For at få lettet trykket. For at være intim med et andet menneske. Jeg skelner ikke så meget mellem gratis sex og købesex. Når to mennesker der ikke har et forhold til hinanden, vælger at have sex sammen, har de hver deres motiver. Ved købesex er kvindens motiv økonomisk. Et motiv der er lige så godt som alle andre, og jeg vil aldrig være sammen med én med mindre jeg regner med at jeg kan holde af hende mens det står på, og måske også senere. Er der tale om massage, er situationen en lidt anden, hvilket følger naturligt af spillereglerne. Der handler det i første række om min nydelse og min liderlighed. Hvordan bagefter? Ingen skyld/skam, hvorfor dog det. Selvfølgelig kan jeg blive skuffet, men for det meste er jeg glad og lettet. Jeg har haft et andet menneske for en tid, og det regner jeg ikke med at hun har taget skade af. Regnede jeg med det, ville jeg ikke have gjort det. Et nummer i rækken? Nej. Hvis kemien var god, vil et genvisit være en oplagt mulighed. Jeg håber at dette og de andre indlæg har gjort dig lidt klogere. Du skrev: "Kære, dejlige mænd..! Nu har jeg efterhånden krydset klinger med branchen i en lille rum tid, og jeg fortsætter med at blive overrasket over, hvor fantastiske, galante, ydmyge og velafbalancerede I er - eller i hvert fald virker til at være... MEN..! - Er mine observationer nu også korrekte..? For... .... hvad er det, der driver jer til at købe en oplevelse med sex, og hvordan har I det efter kampens hede...? Køber I pga. liderlighed, nysgerrighed, afhængighed, ønsket om afveksling, specielle fetishes, underskud af nærhed og intimitet eller fordi I, dybest set, har brug for en fortrolig..? Hvordan har I det efterfølgende? - Er I tynget af skyld, ked-af-det-hed, tomhed og fortvivlelse, eller er I opløftede, glade, afstressede og lettede..? Er kvinden blot et nummer i rækken, eller husker I hende, og det særlige der var - i netop jeres lille boble af intimitet - også lang tid efter..? Er MEGET interesseret i et nuanceret billede, og derfor også alle de pros and cons, der nu er, ved at købe noget så særligt. Alle er ligeværdige her i debatten, og alle meninger er derfor velkomne, når blot de holdes i en sober og ej nedladende tone. Mudderkast bør undgås, men der må gerne stilles tvivlsspøgsmål... Ser frem til at blive klogere på jer - og derigennem mig selv... " Redigeret 27. Maj, 2014 af Michelangelo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 27. Maj, 2014 Ja, det gav god mening for mig. Og hvor er det dog smukt og poetisk udtrykt. Den slags er en mangelvare herinde. Men - helt personligt - er jeg sadig lidt bekymret over de "farlige" ord. Dels for hvad man selv lægger i dem, dels - og især det - hvad læserne herinde lægger i dem. Samt, ikke mindst, den virkelige modtager. Men tak for et godt indlæg, hvor du ikke var bange for at lukke op for de inderste tanker BX, du er jo skarp som en ragekniv! Men hvad, er der andre steder at skære end ind til benet? Og tak for roserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 27. Maj, 2014 Kære SEM og BX Tusind tak for jeres venlige ord. Det glæder mig meget, at I både kan lide det og finder det værd at kommentere. Puha! At sætte forståelige og dækkende ord på følelser er en kompliceret opgave, fordi vi alle har hver vores associationer til de enkelte ord, men i denne hemmelige verden har jeg valgt at udtrykke mig på min måde og med mine ord, og så må jeg jo uddybe, når noget er blevet så knudret udtrykt, at det bliver komplet uforståeligt. Betaget? Nej, begær! Forelskelse? Overhovedet ikke! Kærlighed? Ja, men det er jo til kurtisanen, ikke til personen. Og det er derfor uløseligt bundet til den periode (een time), hvor vores liv og kroppe er viklet ind i hinanden. Hvordan skulle jeg kunne elske personen? Jeg kender hende jo ikke som andet end min kurtisane. Hun har jo valgt rammerne for vores samvær, og så længe jeg ikke overskrider deres grænser, kan jeg vel boltre mig i, som jeg lyster. Så hvad skulle der dog være galt i at elske hende med hud og hår i den time? Det er jo netop ikke hverdagen for mig, men et helt særligt ”drivhus”, hvor jeg/vi kan fremelske forunderlige blomster, der måske aldrig ville kunne overleve udenfor. Jamen for fanden da: Det kan jo være, at hun er en af de kvinder, der efterlader toiletbrættet nede!!! Det afgørende for mig er fraværet af savn, når jeg har forladt hende. Hvis jeg savnede hende i det daglige, ville jeg blive alvorligt bekymret, men det gør jeg ikke. Jeg er fuldstændigt bevidst om, at hun hvert øjeblik kan stoppe og for altid være ude af mit liv, og det samme kan jeg. Så på den plads i hjertet, hvor savnet kunne have været, har jeg skønne minder om kys og kærtegn, sex og samvær. Jeg håber virkeligt, at det her gav mening for jer. Det giver rigtig god mening - det gjorde det også tidligere, selvom det ikke var det, du ønskede at udtrykke... Får lyst til at besvare med dette citat af Joseph Campbell... ”Det siges, at det vi alle søger er meningen med livet – jeg tror, at det vi virkelig søger er oplevelsen og følelsen af at være I live, så at vores oplevelser, på det rent fysiske plan, giver genlyd i vores allerinderste, så vi faktisk mærker den ekstase, det er at være i live”. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Når to mennesker der ikke har et forhold til hinanden, vælger at have sex sammen, har de hver deres motiver. Ved købesex er kvindens motiv økonomisk. Jeg kan rigtig godt lide dit svar, pånær ovenstående passage... Så for at komme tilbage til begrebet, motiv, hvilket motiv har du så for at skrive, som du gør, herover...? Synes nemlig, at du generaliserer lige kraftigt nok... Redigeret 27. Maj, 2014 af Smuk Enlig Mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 27. Maj, 2014 Jeg gør det, fordi der er ting, jeg gerne vil lege og udforske, men hvor jeg ikke kan/vil sætte mit ægteskab over styr. Der er også ting, som min kone ikke kan opfylde, selv om hun kender til mine lyster (hun kender dog ikke til, at jeg har søgt det indfriet hos andre). En af de ting, der gør, at jeg køber sex er, at jeg kan komme hos en pige, der passer til min umiddelbare lyst. Skal hun være tyk eller tynd?, skal hun have store eller små bryster?, skal hun være ung eller om ikke gammel, så moden? Jeg er til forskellige rollelege - nogle af dem grænseoverskridende for mange, så det er også en grund til at opsøge en pige, der vil lege med. Betalinger er en måde, det lader sig gøre på - og en slags forsikring mod følelsesmæssigt afhængighed. (Oplever dog tit, en fascination af pigen, som jeg i en anden tråd kaldte at blive småforelsket i pigerne). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg