Hop til indhold

Advarsel. !!! Danske Yasmin, Aalborg.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/437578

Det er ikke så længe siden jeg har advaret mod hende.

Men det er i går nået til helt nye højder.!

Hun har simpelthen været på min PRIVAT ADRESSE.!!

Fanget af overvågningskameraet sammen med en skummel mand lignende person, Sådan et rigtig narkovrag!!

Begge var tydelig tydelig !! PÅVIRKET! De sejlede rundt!!

Det er anmeldt til politiet.! Med bilens nummerplade.

Hende der er fuldstændig blæst i potten.!!

Skrevet

Hvordan har hun fundet din adresse i første omgang ?? .. har du virkelig brugt dit rigtige telefon nummer hvis det kan ses på krak / 118 .. aldrig brug dit nummer hvis det er offentlig tilgængelig .. men ud over det hvis det er kan det jo nærmest være tilfældigt de lige er ved dit hus hvis de bare leder efter et sted de kan røve

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, for 2 timer siden:

Hvad mener du formålet har været med deres besøg ?

Begå indbrud eller true dig ?

Jamen hun har både skrevet og ringet til min kone og børn.

Hun er misbruger , og utilregnelig.

Det hele er efter jeg har afvist hende flere gange, og til sidst ikke gad at svare når hun kontaktede,

hun skriver hver evig eneste gang hun mangler penge,

Noget i stil med.

Kan du ikke kigge forbi, Jeg er så liderlig.

hvis så man ikke svare så bliver der ringet.

Når man så ikke tager telefonen, får man en sms igen i stil med.

Jeg har ingen penge til mad, Kan du ikke kigge forbi er så liderlig.

Og efter jeg slet ikke gad at svare så skrev hun til min kone, og mine børn.

At hun ikke kunne komme i kontakt med mig om de ikke ville få mig til at kontakte hende.

Og nu ja har jeg fanget hende på overvågningen.

Så folk hold jer væk

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 29 minutter siden:

Hvordan har hun fundet din adresse i første omgang ?? .. har du virkelig brugt dit rigtige telefon nummer hvis det kan ses på krak / 118 .. aldrig brug dit nummer hvis det er offentlig tilgængelig .. men ud over det hvis det er kan det jo nærmest være tilfældigt de lige er ved dit hus hvis de bare leder efter et sted de kan røve

Jeg har altid brugt mit eget telefonnummer , og det har aldrig været et problem.
Men så har hun så taget min Mp og googlet lidt, Så er det relativ nemt

Skrevet
  • Author
LK12345 skrev, for 2 timer siden:

What the fuck... Hun lyder da godt nok ikke helt rask oppe i hovedet.

Hun er helt væk fra skiven.

Håber folk bliver langt væk fra hende der, Hun er helt uden for pædagogisk rækkevidde

Skrevet
Allan18764 skrev, 1 time siden:

Jeg har altid brugt mit eget telefonnummer , og det har aldrig været et problem.
Men så har hun så taget min Mp og googlet lidt, Så er det relativ nemt

Præcis derfor efter MobilePay nummer er låst med navn skal man aldrig gøre det ..have et eSIM hvis din telefon understøtter det har jeg fra Lyca koster mig 19 kr om måneden at holde det aktivt .. ud over det kan du ikke have 2 sim kort i din telefon som de fleste nyere understøtter så aktivere en sekundær Whats app konto om ikke andet og fremad rettet og allerede nu kan man få brugernavnet på Whats app og kan ikke søges på telefon nummer jeg har nu reserveret et bruger navn til min lyca nummer så skifter jeg lyca nummer er brugernavnet der stadig men jeg har hellere ikke mit nummer i telefon bogen og bruger slet ikke MobilePay til at betale med ud over det er mit MobilePay nummer ikke mit telefon nummer men tilknyttede mit tablets data kort så man kan ikke engang ringe til det ej heller slå det op hvis man ville

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.