Hop til indhold

Østeuropæisk Gorilla tråd🤷🏼‍♀️

Featured Replies

Skrevet

Inspireret af en udvikling i en anmeldelse jeg ikke vil afsporer så vil jeg lige informerer om at specimenter af racen “østeuropæisk gorilla” på ingen måder er hverken charmerende eller særligt høflige😝..

Så endnu en historie fra den anden side af skyttegraven:

Af nød (vi blev bedt forlade den airbnb vi havde lejet) fandt jeg og en kollega vores vej til et hostel i sydhavn.. Den slags man sagtens kan sove en enkel nat på, til nød hvis man ikke er kræsen..

Der gå ikke mange minutter før vi har spottet nogle piger der virker til at arbejde som os da vi står nede og ryger.. Der bare altid to store hærdebrede mænd med dem.. Den ene dag ser vi en af pigerne med et kæmpe sæbeøje.. Vi hører kvinder skrige for livet om natten.. I det hele taget føles det utrygt (hatten af for de mænd der har besøgt de piger og ikke følt sig utrygge😬🤣🤣) så vi skærer vores tur ned og tager kun de aftaler vi allerede har lavet imens vi kan se bunkerne af håndklæder vokse foran stortset alle værelser på den gang😅🤣..

Sent aften har vi en gæst til en trekant.. Uheldigvis få jeg givet ham det forkerte værelsesnummer så da han ikke er kommet efter et par minutter ringer jeg til ham og han er panisk😬.. Han troede vi havde taget røven på ham for han havde jo banket på døren til det forkerte værelse og var blevet mødt af en 190 cm høj, 120 kg østeuropæisk mand i speedosunderbukser, en hvid forvasket wifebeater og en 20 cm kniv i hånden😳😳🫢🫣.. Ud fra beskrivelsen kunne vi genkende ham som en af dem der fuldte pigerne ned og ryge..

Jov man oplever lidt🤣🤣.. Med mit held så var jeg endt som den eneste danske menneskehandlede kvinde i Danmark så vi skyndte os at forføje os dagen efter😝🤣😂..

God aften til godtfolket❤️..

Skrevet

Uha det lyder grimt og lov mig at “take care out there and be aware”

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 3.7.2026 at 19:42:

Hatten af for din fleksibilitet. Også i forhold til den økonomiske forskel på at firdoble med et fingerknips. Når du møder lidt pushback på det, skyldes det nok, at mange af vi andre sørger for at have kontanter til det, vi beslutter os for plus lidt ekstra, men ikke med 10-20 tusinde ekstra liggende klar til at blive fyret af, hvis besøget er vellykket. Men det udelukker jo ikke, at det kan være tilfældet for dig.

JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Inspireret af en udvikling i en anmeldelse jeg ikke vil afsporer så vil jeg lige informerer om at specimenter af racen “østeuropæisk gorilla” på ingen måder er hverken charmerende eller særligt høflige😝..

Så endnu en historie fra den anden side af skyttegraven:

Af nød (vi blev bedt forlade den airbnb vi havde lejet) fandt jeg og en kollega vores vej til et hostel i sydhavn.. Den slags man sagtens kan sove en enkel nat på, til nød hvis man ikke er kræsen..

Der gå ikke mange minutter før vi har spottet nogle piger der virker til at arbejde som os da vi står nede og ryger.. Der bare altid to store hærdebrede mænd med dem.. Den ene dag ser vi en af pigerne med et kæmpe sæbeøje.. Vi hører kvinder skrige for livet om natten.. I det hele taget føles det utrygt (hatten af for de mænd der har besøgt de piger og ikke følt sig utrygge😬🤣🤣) så vi skærer vores tur ned og tager kun de aftaler vi allerede har lavet imens vi kan se bunkerne af håndklæder vokse foran stortset alle værelser på den gang😅🤣..

Sent aften har vi en gæst til en trekant.. Uheldigvis få jeg givet ham det forkerte værelsesnummer så da han ikke er kommet efter et par minutter ringer jeg til ham og han er panisk😬.. Han troede vi havde taget røven på ham for han havde jo banket på døren til det forkerte værelse og var blevet mødt af en 190 cm høj, 120 kg østeuropæisk mand i speedosunderbukser, en hvid forvasket wifebeater og en 20 cm kniv i hånden😳😳🫢🫣.. Ud fra beskrivelsen kunne vi genkende ham som en af dem der fuldte pigerne ned og ryge..

Jov man oplever lidt🤣🤣.. Med mit held så var jeg endt som den eneste danske menneskehandlede kvinde i Danmark så vi skyndte os at forføje os dagen efter😝🤣😂..

God aften til godtfolket❤️..

Du smager på livet, det kan jeg godt lig. Lyder lidt som deres problem ikke dit 😉

Skrevet

En sjov - men også uendelig trist historie, som desværre afspejler virkeligheden for rigtig mange af de piger, der arbejder i sexbranchen i Danmark. Og her tænker jeg ikke på risikoen for at blive smidt ud af sin airbnb og må flytte på skodhotel 😄. Men altså, så længe der er kunder, så vil det fortsætte . Og dét er der jo tydeligvis, for rigtig mange mænd er fuldstændig ligeglade med den slags - de vil bare have deres udløsning.

Men så har jeg et spørgsmål til dig @JenniferRomantica . Hvad gør det ved dig som kvinde at opleve, hvordan de kvinder behandles? Og hvorfor giver I ikke et anonymt tip til Politiet?

Skrevet

Utrolig historie, som desværre sikkert er sand 😰.

Det der overrasker mig mest er, at 2 ud af de første 3 svar i tråden lukker øjnene for det grimme der foretgår. Piger med blå øjne (tæsk) og piger som bliver fulgt ned for at ryge (ingen flugt) får mig til at gyse. Jeg er bange for at det er et stort marked, som vi ikke opdager.

Det virker mærkeligt på mig, når pigen Lulu har adresse på Rødovrevej, så hvidovrevej, så gl. kongevej, så frederiksberg alle og så fremdeles. Bliver pigerne flyttet rundt mellem stederne? er de i Danmark frivilligt? Arbejder de under ordnede forhold?

Det er selvfølgelig fint, at politiet laver en kontrol af en thia klinik i Vordingborg og siger "Så må det være fint".

Det var bare min morgenbekymring :)

Skrevet
  • Author

@niskanen den er svær for ingen ønsker heller at give pigerne dårligere vilkår🤷🏼‍♀️..

Og så tror jeg også at “uskyldig til det modsatte er bevist” ligger meget dybt i mig.. Jeg havde ingen mulighed for at forstår om pigerne evt havde bedt mændene følge dem ned og ryge, om det var en gæst der var ansvarlig for det blå øje eller de skrig vi hørte eller hvor meget der egentlig var med pigens samtykke..

Og den gang havde jeg også utrolig svært ved at forestille mig at såååå mange danske mænd kunne knalde så mange unge udenlandske piger - imod deres vilje - uden at nogen af dem gjorde noget.. De havde jo været intime med pigerne og burde fornemme deres sindstilstand bedre end os på afstand😅.. Jeg var ligesom hoppet på præmissen “det bare unge piger der har fundet en fælles fidus” mere end jeg var bevidst om hvor absolut usandsynligt det er at 4-5 piger fra 3-4 forskellige østeuropæiske lande bare “tilfældigvis” er bedste veninder og har delt et godt tip med hinanden😝..

Skrevet

Jeg er kommet lidt rundt omkring i Odense især, de sidste par år. Danske damer, Thai damer, Latina damer og Østeuropæiske damer. Priser for 30/60 min fra 600/1100 kr til 1200/2200 kr…… men jeg har aldrig set eller mødt disse gorillaer selvom jeg selvfølgelig har kigger efter dem. Hvad gør jeg forkert? 😂. Eller er det bare noget andet i København eller?

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er kommet lidt rundt omkring i Odense især, de sidste par år. Danske damer, Thai damer, Latina damer og Østeuropæiske damer. Priser for 30/60 min fra 600/1100 kr til 1200/2200 kr…… men jeg har aldrig set eller mødt disse gorillaer selvom jeg selvfølgelig har kigger efter dem. Hvad gør jeg forkert? 😂. Eller er det bare noget andet i København eller?

Jeg tror generelt ikke man få lov til at se dem🤷🏼‍♀️🤣.. Jeg er heller ikke sikker på en “almindelig dødelig” havde lagt mærke til den ældre østeuropæiske kvinde med en stram knold på hovedet der sad med en notesblok og noterede hver gang Gorilla 1,2 eller 3 havde været henne og snakke med hende😅.. Generelt så kræver det mere end bare at se en glædespige med en mand før jeg tænker “hmmm”😋🤣..

Skrevet

Nu findes der jo også kvinder der er bagmænd og ikke kun de omtalte Gurilla,er , som jeg heldigvis heller aldrig har set. Men @JenniferRomantica hvordan kan du overhovedet finde på at leje dig ind i folks private hjem Airbnb , for at drive bordel drift ? Jeg ville godt nok blive ked af det, hvis det var fra min lejlighed at det foregik.

Hvorfor bruger i ikke de anerkende steder som bordellerene eller Legelejlighed.Dk er det for dyrt ?

Ville det ikke være bedre at arbejde under ordnede forhold ?

Redigeret af Pnyx
Spørgsmål

Skrevet
  • Author

@Pnyx du bliver nok endnu mere forarget når du så hører at det var lige i slutningen af den første bølge corona hvor alle steder stadig var lukket..

Det altid godt at starte ud med nysgerrighed som feks “var det folks private hjem i lejede jer ind i.?” så få man heeele historien med inden man forarges🤪..

Men nej det var ikke folks private hjem.. Det var ved firmaer der havde flere airbnb lejligheder - uden familiebilleder og lignende - hvilket eftersigende er et større problem i byer som København fordi det bliver sværere at finde lejemål for privatpersoner for der er selskaber og private personer der opkøber lejligheder kun for at leje dem ud til airbnb☺️.. Såååå deeeet😋..

Faktisk blev vi bedt om at forlade stedet alene fordi der boede ældre og børnefamilier i opgangen og de følte smittefaren (corona) blev forhøjet ved den forhøjede aktivitet hvilket helt sikkert er korrekt og vi forlod også stedet helt frivilligt for ingen ønsker at være et sted de er uønsket💁‍♀️..

Skrevet
  • Author

Oooog @Pnyx jeg sidder ikke på bordeller længere sådan generelt fordi jeg gerne selv vil bestemme min vagtplan og ikke skulle tage hensyn til at “nu vil Karla have hver fredag fast så hvis du kun vil have en fredag i måneden så tager jeg din fra dig” og lignende scenarier☺️..

Jeg har knuselsket stortset alle teler jeg har haft men uanset hvor godt de kender en så kender de ikke en lige så godt som man kender sig selv så jeg har det bedst med selv at skrive med mine gæster så sker der ingen fejl💁‍♀️.. Og hvis der gør så det min egen skyld så der kun en at være irriteret på😋..

Mange af mine gæster ville fravælge at besøge mig på kendte bordeller fordi det er for nervepirrende for dem..

Så prisen er faktisk det sidste jeg tænker på når jeg vælger hvordan jeg ønsker at arbejde☺️..

Skrevet

Med fare for at afspore en god (trist) historie.

Det er forhåbentligt de færreste som ønsker at være med til at fremme menneskehandel og mishandling af kvinder.

Mit lille bidrag er kun besøge danske kvinder, ja det koster lidt ekstra og måske passer de lidt bedre på sig selv ved ikke at tilbyde alt hvad vi mænd drømmer om.

Og når Gorillaen har taget sin del, af det relativt lille beløb de østeuropæiske kvinder tager for en stund med dem, så er der ikke meget tilbage til de østeuropæiske kvinder, som sikkert betaler af på en opdigtet gæld som de ikke kommer ud af før de er slidt op.

Lad os nu få sexarbejde anerkendt som et erhverv med de rettigheder og beskyttelse det giver!

Skrevet

@JenniferRomantica jeg er ikke forarget , men var forundret. Da jeg selv lige er startet på at leje ud igennem airbnb og havde ikke tænkt den tanke .

Respekt for at du gerne selv vil bestemme hvad og hvornår, tænkte bare at det måtte give en form for tryghed at være et sted, hvor i måtte være.

Skrevet
LystTilSM skrev, for 2 timer siden:

Lad os nu få sexarbejde anerkendt som et erhverv med de rettigheder og beskyttelse det giver!

Hmmm….

Ville du gerne betale det det koster hvis pigerne skal betale moms og skat. Altså at den søde dame der idag koster 1800 kr for 60 minutter, må tage 1000 kr mere?

Det ville være dejligt med helt lovlige og ordnede forhold, men det vil altså koste en hel del, tror jeg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.