Hop til indhold

Østeuropæisk Gorilla tråd🤷🏼‍♀️

Featured Replies

Skrevet

Inspireret af en udvikling i en anmeldelse jeg ikke vil afsporer så vil jeg lige informerer om at specimenter af racen “østeuropæisk gorilla” på ingen måder er hverken charmerende eller særligt høflige😝..

Så endnu en historie fra den anden side af skyttegraven:

Af nød (vi blev bedt forlade den airbnb vi havde lejet) fandt jeg og en kollega vores vej til et hostel i sydhavn.. Den slags man sagtens kan sove en enkel nat på, til nød hvis man ikke er kræsen..

Der gå ikke mange minutter før vi har spottet nogle piger der virker til at arbejde som os da vi står nede og ryger.. Der bare altid to store hærdebrede mænd med dem.. Den ene dag ser vi en af pigerne med et kæmpe sæbeøje.. Vi hører kvinder skrige for livet om natten.. I det hele taget føles det utrygt (hatten af for de mænd der har besøgt de piger og ikke følt sig utrygge😬🤣🤣) så vi skærer vores tur ned og tager kun de aftaler vi allerede har lavet imens vi kan se bunkerne af håndklæder vokse foran stortset alle værelser på den gang😅🤣..

Sent aften har vi en gæst til en trekant.. Uheldigvis få jeg givet ham det forkerte værelsesnummer så da han ikke er kommet efter et par minutter ringer jeg til ham og han er panisk😬.. Han troede vi havde taget røven på ham for han havde jo banket på døren til det forkerte værelse og var blevet mødt af en 190 cm høj, 120 kg østeuropæisk mand i speedosunderbukser, en hvid forvasket wifebeater og en 20 cm kniv i hånden😳😳🫢🫣.. Ud fra beskrivelsen kunne vi genkende ham som en af dem der fuldte pigerne ned og ryge..

Jov man oplever lidt🤣🤣.. Med mit held så var jeg endt som den eneste danske menneskehandlede kvinde i Danmark så vi skyndte os at forføje os dagen efter😝🤣😂..

God aften til godtfolket❤️..

Skrevet

Uha det lyder grimt og lov mig at “take care out there and be aware”

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.