Hop til indhold

Forsøg på svindel/afpresning?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har søgt Q på annoncelight.dk hvilket mest har resulteret i tilbud fra pikhungrende mænd, selvom jeg tydeligt frabedte mig dette i annoncen. Pludselig kom der en SMS med telefonnummer på en “liderlig kvinde”. Jeg spurgte hvem der skrev og det var en “god ven der ikke selv kunne besøge hende” og det var helt sikkert ikke stalking, skrev den pågældende. Jeg skrev forsigtigt og der kom en dialog i gang, samtale med kvinden osv. og vi aftalte at mødes. Først var aftalen et diskret neutralt sted. Hun var nemlig gift. Pludselig blev det ændret til, at jeg kunne besøge hende privat og kunne parkere foran huset, hvor jeg ellers foreslog at parkere et stykke derfra af hensyn til nysgerrige naboer. Samtidig skrev hun flere gange, at det var “ingen sex” ved første møde. Nu er jeg blevet afpresset for 25.000 kr. før ved et møde, hvor afpresseren ville anmelde mig for sex uden samtykke/voldtægt, hvis ikke jeg betalte, så jeg fik kolde fødder og trak mig. Det hele virkede simpelthen for spooky for hun blev ved med at spørge, om jeg virkelig var den, jeg sagde jeg var, ville have ansigtsbillede osv. Kunne lige se for mig, at mødet så alligevel endte med sex trods hendes gentagne SMSer om ingen sex, hvorefter jeg vil kunne blive truet med anmeldelse for sex uden samtykke/voldtægt. Har I andre eksempler på adfærd, hvor I har trukket jer, fordi det virkede for spooky?

Skrevet

jeg havde fortsat du har da ikke gjort noget forkert. Optag evt indledende fysisk dialog på dit smartwatch det er også en showstopper for falske anklager sammen med SMS’er.

Skrevet
Titommeren skrev, for 5 timer siden:

jeg fik kolde fødder og trak mig

Det virker som den helt rigtige løsning. Det kunne godt være gået helt galt for dig, er jeg bange for. At den indledende kontakt ovenikøbet kom via en formidler, virker også ret… specielt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.