Hop til indhold

Milin Aalborg, fin oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde booket 20 minutter med Millin, hun er meget sød, og vil gerne snakke, kysse og holde i hånd og egentlig og en lækker kvinde, men GFE er ikke så meget mig har jeg fundet ud af, det er helt klart hendes stærke side.

Jeg kommer nok ikke igen, ikke fordi det var dårlig men mere fordi det ikke er et match for mig.

https://annoncelight.dk/showad/392383

Skrevet

Er der andre der har problemer med at få aftale med hende eller har hun virkeligt så travlt

Har besøgt hende flere gange, men har prøvet adskillige gange, men nu svarer hun ikke telefon opkald og sms ?

Skrevet
NP Dok skrev, for 19 minutter siden:

Er der andre der har problemer med at få aftale med hende eller har hun virkeligt så travlt

Har besøgt hende flere gange, men har prøvet adskillige gange, men nu svarer hun ikke telefon opkald og sms ?

De seneste par gange jeg har besøgt hende har det virket som om hun var været ok booket. Både ud fra hvad hun har sagt og hvornår hun havde tid til jeg kom på besøg. Hun er dog også begyndt at starte tidligere og holde fri tidligere.

Har dog aldrig oplevet at hun ikke svarer mig når jeg skriver.

Skrevet

Hvor i Aalborg befinder hun sig? Jeg bryder mig ikke om at besøge et sted, hvor man bliver set let.

Ringer man til hende eller er SMS okay?

Skrevet
  • Author
NP Dok skrev, 1 time siden:

Jeg har haft meget svært ved at få kontakt til hende, det var først da jeg brugte mit eget nummer at hun svarede. Hun skrev at hun havde haft nogle dårlige oplevelser, så hun spurgte om nationalitet, navn, adresse, job osv.

Skrevet
  • Author
happy9k skrev, for 1 minut siden:

Hvor i Aalborg befinder hun sig? Jeg bryder mig ikke om at besøge et sted, hvor man bliver set let.

Ringer man til hende eller er SMS okay?

Hun befinder sig i en lejlighed, hun giver en adresse men det er ikke den endelige adresse, den får du først når du er der. Det er okay diskret. Jeg skrev sms men det har været svært at komme i kontakt med hende

Skrevet
happy9k skrev, for 5 minutter siden:

Okay, tak :) Er det i centrum eller udenfor midtbyen?

På Reberbansgade.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.