Hop til indhold

Massagesvindler i Herning

Featured Replies

Skrevet

Vil gerne lige fortælle om en oplevelse, jeg havde i går.

Fandt en kvinde, på annoncelight.dk, hvor en kvinde lovede al den sex, uden kondom.

Jeg sms hende om jeg kunne komme kl 15.00, hun svarede . Ja skat

Det mærkelige var, at hun har hendes klinik på Hotel Herning, ved Messecenter Herning, og som der står i hendes annonce, skulle jeg kontakte receptionisten, og betale ham.

Hun sms mig, at jeg bare skulle sms hende når jeg var der. Det gjorde jeg.

Intet skete, jeg sendte hende flere sms’er igennem de næste to timer, så opgav jeg og tog hjem igen.

Nu til det mærkelige. Da jeg kom hjem, begyndte hun at bombardere mig mig sms’er. Jeg skulle betale hende 8.500 kr inden kl 20.30 samme dag, ellers ville jeg få besøg på min private adresse ( fundet igennem mit mobilnummer/ ja hun skrev min rigtige adresse i SMS’en, samt at hun kunne se, at der var et mobilnummer mere tilhørende min adresse (( MÅSKE en kone)) af hendes PRIVATE INKASSO. Hun spurgte om jeg ville ringe og evt aftale om afdrag af gælden på de 8.500 kr. (der står i hendes annonce, at man skulle sende afbud, senest 24 timer før. UPS jeg havde bestilt massagen 2 timer før. Hun spurgte også om, hvorfor jeg ikke have betalt receptionisten, eller en anden på hotellet for hendes service. HER VAR DET! KÆDEN SPRANG AF! Hun havde selv fortalt mig, at jeg bare skulle sms hende når jeg var der. Og det havde jeg jo gjort.

Jeg sms hende tilbage, at hun skulle stoppe med at true mig. Men hun fortsatte med sms’er. Hvordan jeg ville betale, om hendes PRIVATE INKASSO. Så var det jeg sms hende. DET JUNNE JEG SVRE PÅ! NÅR JEG HAVDE VENDT SAGEN MED POLITIET. Så fik jeg en overraskende sms fra hende. OPKRÆVELSEN ER HERMED ANNULLERET.

Bare som advarsel, KONTAKT HENDE IKKE!!!!!

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 40 minutter siden:

Et link kunne da være dejligt , for lige at forstå det rigtigt , betalte du receptionisten ?

(Hun spurgte også om, hvorfor jeg ikke have betalt receptionisten)

Skrevet

Tak for at dele.

Det er et særdeles kendt svindel nummer som der har været mange advarsler i mod. Jeg håber snart at politiet får sat vedkommende i fængsel.

Skrevet

Husk ikke at betale meld til politiet og hvis de skriver igen så bare sige at du har videresendt den til politiet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.