Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i lang tid med stor fornøjelse læst jeres anmeldelser, og er nok ikke helt så velformuleret som visse andre brugere herinde, men syntes jeg skulle bidrage lidt.

For et par dage siden var jeg i København, og trængte til lidt kvindeligt selskab. Kunne desværre ikke få det til tidsmæssigt at nå forbi Nikita Darling, så det blev til et sent besøg af Jessica i 2 timer.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17343

Hun blev valgt udfra billederne, selvom jeg godt ved at de aldrig er den ægte vare. Ringede op og fik lavet en aftale til kl. 23. Hun taler godt engelsk og lød sød.

Var lidt spændt på om hun bare lidt lignede billederne på annoncen og da hun kom var jeg positivt overrasket. Højde og vægt passer fint, alderen skal der måske lægges et par år til.

Jeg vil ikke gå for meget i detaljer, men kan sige at hun giver en god superfransk og modtager også selv samt er rimelig stram. Alt i alt en god oplevelse, hvor det eneste som trækker ned er de utallige sms'er og opkald som løb ind på hendes telefoner :roll: Dette kunne være blevet et problem med at holde gejsten, men jeg kunne heldigvis abstrahere fra det, men klart være totalt turn-off for andre.

Hun tog bad mellem seancerne, men var der den fulde tid, og måske endda lidt over.

Sex - 8/10

Ansigt - 7/10 

Krop - 7/10 - Brysterne er silicone, og der må ikke tages for hårdt fat. Så hvis du er til det, skal du ikke vælge hende.

Serviceniveau - 9/10 - Professionel og serviceminded. Telefonforstyrrelserne trækker ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...