Hop til indhold

Huller i arkivet?

Featured Replies

Skrevet

Er det bare mig, eller er der gået gamle beretninger tabt i arkivet helt tilbage til at siden blev lanceret?
Der forekommer mig at der mangler gamle beretninger over årene, som jeg har skrevet i forum for Tyskland.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Jeg kan konstatere det samme. Der mangler gamle beretninger, som jeg har skrevet.

Skrevet

Der mangler også flere af mine gamle skriv…👎

Skrevet

Hvis det er helt gamle beretninger, så går det sikkert nok, da de fleste velsagtens er total værdiløse og uaktuelle nu.

Skrevet
  • Author
Æ´Synderjyde skrev, for 9 minutter siden:

Hvis det er helt gamle beretninger, så går det sikkert nok, da de fleste velsagtens er total værdiløse og uaktuelle nu.

Din holdning er velkendt med de likes du har for vane at give.
Ja hvis tabt er tabt, så er det sådan det er, og vi får leve med det.

Men for mig personligt der udgør de game beretninger hjerteblod fra en periode, hvor jeg med mine beretninger afgørende bidrog til enteressen for at besøge FKK klubber i Tyskland.
Det er nu fortid for mig og EG, men det ændrer ikke på at jeg meget gerne ser alle mine og andres beretninger gennem tiden bevaret i arkivet.

Hvis det er muligt, det er det måske ikke?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
Administrator skrev, for 11 minutter siden:

Hvilke indlæg mener i der mangler? Umiddelbart kan jeg finde indlæg fra @Rejsenetværk helt tilbage fra 2012. Der skulle ikke være noget der er blevet slettet.

Tak, jeg kan også finde beretninger af mig tilbage til 2012, men der er periodiske huller i arkivet fra opstart til nu, hvor det er min oplevelse at beretninger af mig mangler.
Men alle der måtte ønske vished for om der mangler beretninger, bliver nok nødt til at scroolle arkivet side for side, hvilket jeg mener at jeg selv har gjort.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.