Hop til indhold

Hvor vigtigt er det at I kan gå i bad efter eller før sex?

Featured Replies

Skrevet

Jeg lægger vægt på, at der er:

• Bad og toilet.

• Rigeligt med rene håndklæder.

• Masser af rene lagner.

• Vaskemaskine og tørretumbler.

• Adgang til et køkken med de almindelige hårde hvidevarer.

Ud over det frække rum ønsker jeg et mindre ekstra rum, hvor jeg kan opbevare mit lingeri, sko og øvrige udstyr, så det hele kan være organiseret og let tilgængeligt.

I det frække rum må der gerne være mulighed for at sætte stemningsfuld musik på, ligesom et par behagelige stole og et lille bord vil være en stor fordel. Det giver mulighed for at starte besøget på en afslappet måde med en hyggelig snak og måske et glas, inden resten af oplevelsen tager over.

Diskret parkering lidt væk fra selve stedet er også et stort plus, så både jeg og mine gæster kan ankomme ubemærket.

Og så betaler jeg meget gerne en udlejer for at sørge for, at det bjerg af håndklæder, lagner og andet vasketøj, jeg efterlader, bliver vasket og gjort klar til næste gang, jeg har brug for stedet. Det gør det nemt for os begge og sikrer, at alt altid fremstår indbydende og klar til brug.

Skrevet

Jeg foretrækker altid at tage bad hjemmefra og møder op nyvasket. Hvis jeg skal føle mig 100% ren, så rækker en skyller på 5 minutter altså ikke. Erfaringen er desværre også hos nogle piger, at tiden starter, når man går ind ad døren, og så er det jo en ret nem måde at klare de første 5-10 minutter.

Pigen må også meget gerne være nyvasket - det er lidt et turn of når man går i nærkamp, og så er der en tydelig sur svedlugt som gammel gymnastiksal. Det forekommer også på danske lysthuse, hvor der køres back-to-back kunder for at optimere forretningen.

Efter en dejlig oplevelse er det en nydelse at køre hjem og dufte af sex og safter, da de fleste af kunderne er gift, så er et bad nok en meget god ting. Det er det også for mig, hvis jeg fx skal videre til et møde, at give hånden til en forretningsforbindelse, efter den sidst har udforsket de kvindelige hulrum, det er alvorligt dårlig stil.

Skrevet
Miss Christina skrev, den 5.7.2026 at 21:21:

Nu er jeg jo stadig meget ny i det her game, men har lagt mærke til at flere har spurgt ind til bademulighederne - og bevares - grundet det lune vejr har vi også været badet i sved bagefter. Men, hvor vigtigt er det for jer når I besøger en GP?

Jeg gør meget ud af at sengetøj osv. er nyt og rent, når jeg får besøg. Det har jeg det bedst med. Ligeledes at jeg har været i bad eller har lagt nyt makeup.

Men er det også noget I lægger mærke til? 😅

Jeg ankommer normalt nyvasket, når jeg tager på besøg. Typisk vil jeg forud for besøget skrive kort noget i stil med: "Tager et hurtigt brusebad og tager af sted, så jeg er hos dig ved det aftalte tidspunkt". Fremme bliver jeg nogle gange alligevel spurgt, om jeg vil have et bad. Til det svarer jeg, at jeg lige har været i bad og spørger, om det er okay. Vil hun have, at jeg tager en hurtig skyller, gør jeg det, men er ikke blevet bedt om det - nok fordi jeg lige har været i bad.

Jeg har kun en enkelt gang besøgt en glædespige, hvor jeg ikke havde mulighed for at komme i bad inden besøget. Her spurgte jeg, om jeg kunne få et kort brusebad ved min ankomst. Det kunne jeg.

Jeg synes, at jeg som mand har pligt til at have en ordentlig hygiejne, når jeg besøger en glædespige. Har jeg ikke mulighed for at være badet og ren inden besøget, er det mindste jeg kan gøre at tage et hurtigt brusebad ved ankomst. Vil hun ikke have det, så siger det nok mere om hendes egen hygiejne, så får jeg afslag på et hurtigt brusebad ved ankomst når jeg spørger efter det forud for besøget, ja - så vil jeg nok helt droppe hende.

Jeg lægger naturligvis også mærke til, om hun virker ren, frisk og præsentabel, når jeg ankommer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.