Hop til indhold
frenchlover1

Ny FKK-klub i Hamburg med gratis entre ?

Recommended Posts

Under er besøg på Atmos i Hamburg i onsdags faldt jeg i snak med en stamgæst.

Vi snakkede om løst og fast. Han mente, at der var få piger, da vi var der ved 14-17 tiden.

I følge ham var forklaringen, at der aftenen før havde været 20 piger og kun 10 mænd.

Det havde fået flere af pigerne til at holde fri dagen efter i skuffelse.

En af pigernes forklaringer på de få mænd var, at der er åbnet en ny FKK/saunaclub i Hamburg.

I de nye klub skulle der være gratis entre (men ikke helt så gode faciliteter som på en normal FKK-klub og dertil kun mad og drikke mod betaling).

Og flere af mændene skulle efter sigende være begyndt at tage til den nye klub.

Jeg spurgte selvfølgelig stamgæsten, hvad den nye klub hedder. Men han havde desværre ikke spurgt pigerne, fordi han ikke ville blive uvenner med dem.

Spørgsmålet er nu, om der er nogle EG-brødre der har hørt noget om en ny klub?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ligesom når ens frisør skifter salon, hvortil vides ej heller aldrig :wink:

 

Men jeg håber at det lader sig opklare, hvilket nyt sted der er kommet i Hamburg.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Skal nok passe, prøvede for ikke så lang tid siden, at sidde 3 mænd og 13-15 piger på Harmony. Det har jeg aldrig set før og vejret var ellers ok, så ikke det der holdt folk indendøre

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af pigernes forklaringer på de få mænd var, at der er åbnet en ny FKK/saunaclub i Hamburg.

I de nye klub skulle der være gratis entre (men ikke helt så gode faciliteter som på en normal FKK-klub og dertil kun mad og drikke mod betaling).

Og flere af mændene skulle efter sigende være begyndt at tage til den nye klub.

 

Umiddelbart har jeg ikke kunnet finde nogen ny i Hamburg, men ved søgning efter noget andet faldt jeg over denne her:

 

http://www.club57-lauenburg.de/

 

men den ligger altså ca. 30 km sydøst for Hamburg

 

Bemærk at man får 50% rabat, hvis man medbringer et print af hjemmesiden - og husk de accepterer kun Bar-Geld.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Husk sommertid er en doed tid i FKK regi. Piger og mange stam gaester holder ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...