Hop til indhold
Guest nysgerrigm33

Holmedal 9 Skanderborg

Recommended Posts

Guest nysgerrigm33

Besøgte dette sted i dag efter at have læst annoncen og set billederne.

Tænkte at det nok var for godt til at være sandt... ankom til stedet som heldigvis ligger et godt stykke fra mit nærområde, da det ligger i en lille by, og parkeringen ikke er synderlig diskret, hvorefter man går om på den anden side af huset ude på hovedvejen og kan ses af både naboer og forbipasserende. Men da jeg ikke er et kendt ansigt af nogen der var det nu ikke et problem. :-)

Nå, jeg får ringet på døren og står og venter lidt inden det bliver lukket op.. tænker på hvor længe jeg skal stå der, om folk kigger på mig osv. Men hvad fanden... Det går jo nok.

Endelig bliver døren åbnet og jeg kommer indenfor. Her står så den smukkeste sydlandske kvinde iført en kropsnær sort halvt gennemsigtig kjole og frækt lingeri. Kunne se hendes lækre bryster, som bare sad helt perfekt i den bh hun havde på.. lækre brune lange og slanke ben, og en smule af en utrolig velformet bagdel lod sig også ane umiddelbart under hvor kjolen hørte op.

Jeg var tabt for ord og kunne kun sige "damn you look sexy". Men nåede da lige at sige hej inden. :-)

Jeg blev vist ind i hobby rummet og valgte at droppe menu kortet, da jeg havde sat mig for, at jeg bare Ville se hende lege for mig. Vi blev enige om en pris og hun kom helt tæt på mig, hvor vi stod og rørte lidt ved hinanden og fik pirret hinanden ret grundigt... herefter fandt hun sin dildo frem og jeg bad hende tage plads i sengen.. nok på en lidt bestemt måde, da hun kvitterede med et frækt smil og "ohh you're a naughty boy". Men legen gik i gang og det var enormt frækt at se hende køre dildoen ud og ind ad hendes våde fisse imens hun stønnede, tror jeg, oprigtigt af liderlighed.

Jeg kunne ikke bare kigge længere, så af med tøjet og op i sengen..får givet hende nogle kys rundt omkring og givet hendes faste lækre baller et par klap og leger lidt imens jeg studerer hende og hvor f*#%*+% fræk hun egentlig er.

Pludselig spørger hun om jeg ikke vil kneppe hende, og da fristelsen er for stor kan jeg kun sige jo. Så fandt kondomet på hendes bord og pakker det op. Hun spørger om jeg vil have hjælp med det.. og jo tak!! Hun putter det i munden og begynder at sutte min pik i lange dybe og langsomme bevægelser.. Det gør hun i noget tid, forsøger endda på opfordring at tage den helt til roden..Super lækkert blowjob.

Herefter ligger hun sig på sengen igen med den satans indbydende røv lige i vejret.. og sikke en dejlig følelse at køre dybt ind i hendes stramme fisse og høre hvert stød blive kvitteret med et dybt støn.

Derefter tager jeg hende i missionær, men kan mærke det er tæt på. Så sætter farten lidt ned og laver den overraskelse pludselig at kneppe hende hårdt og dybt, for at komme i kondomet langt oppe i hende.

Håber I kan bruge anmeldelsen til noget. Føler jeg fik hvad jeg betale for og mere til. Hun var nærværende, virkede til oprigtigt at nyde det og smilende. Og mest af alt.. utrolig lækker og møgfræk! :-)

Ved ikke om det er hende på billederne i annoncen, men hun er bestemt tæt nok på. :-)

Ps. En sidste detalje... Det første jeg tænkte da jeg så hende var at hun lignede en ægte persisk prinsesse som taget ud af en film. :-)

Redigeret af nysgerrigm33

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Rigtig god beretning!

 

Har du et link?

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Håber I kan bruge anmeldelsen til noget. Føler jeg fik hvad jeg betale for og mere til. Hun var nærværende, virkede til oprigtigt at nyde det og smilende. Og mest af alt.. utrolig lækker og møgfræk! :smile:

 

Ps. En sidste detalje... Det første jeg tænkte da jeg så hende var at hun lignede en ægte persisk prinsesse som taget ud af en film. :smile:

 

Faktisk er det en underdrivelse bare at kalde det en rigtig god beretning. Den frister i den grad til et besøg.

 

Kan du fortælle lidt om hendes priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nysgerrigm33

Faktisk er det en underdrivelse bare at kalde det en rigtig god beretning. Den frister i den grad til et besøg.

Kan du fortælle lidt om hendes priser?

Priserne er vist ret alm.. f.eks. dansk til 600. Kan ikke huske de andre.. men i hvert fald gode priser i forhold til hvad hun leverer. Wow! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne er vist ret alm.. f.eks. dansk til 600. Kan ikke huske de andre.. men i hvert fald gode priser i forhold til hvad hun leverer. Wow! :smile:

 

Jeg tænkte bestemt også, at det må være for godt til at være sandt, da jeg så de billeder - og du antyder jo egentligt også, at det ikke er hende på billederne, men at hun er "tæt nok på". Er hun ligeså slank og har hun flad mave? Har hun så fin en talje som på billederne? 

 

Og brysterne er ikke natur, vel?

 

Beklager, men jeg synes nu det er ret vigtigt, HVOR tæt billederne er på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tak for en spaendende anmeldelse.

 

At saadan noget herligt svineri skulle foregaa i det hus, havde jeg aldrig droemt om. Havde i mine yngre aar, en god kammerat der boede der til leje og er derfor tit kommet i huset. Kan stadig huske navnet paa udlejer og ejer af huset og som jeg husker ham, skulle det ikke undre at han kunne finde paa, at leje ud til liberalt ehverv.

 

 

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne er vist ret alm.. f.eks. dansk til 600. Kan ikke huske de andre.. men i hvert fald gode priser i forhold til hvad hun leverer. Wow! :smile:

Har talt med skønheden fra Voervadsbro i dag. 30 min 1000 kr.- 1 time 1800 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nysgerrigm33

Har talt med skønheden fra Voervadsbro i dag. 30 min 1000 kr.- 1 time 1800 kr.

 

Hun tilbyder også enkeltydelser og er til at snakke med hvis man ønsker andet end hvad der er på menuen. :)

 

Til den anden... hun ligner meget godt billederne - dog har hun gode mavemuskler, hvilket ikke ses på billederne. Men kan jo være de er shoppet lidt.. kan kun sige, jeg var bestemt ikke skuffet. Tværtimod. Og brysterne ser fantastiske ud.. naturlige eller ej. Bløde og dejlige... :)

Redigeret af nysgerrigm33

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i går.

Hun har noget løst maveskin og er nok en smule ældre end jeg havde regnet med (kok midt 30, vil jeg tro).

Til gengæld er hun fræk som ind i helvede og kan lide det hun laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i går.

Hun har noget løst maveskin og er nok en smule ældre end jeg havde regnet med (kok midt 30, vil jeg tro).

Til gengæld er hun fræk som ind i helvede og kan lide det hun laver.

Hej Funky. Er det 2+100 km og 1000 kr. værd at køre efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nysgerrigm33

Var der i går.

Hun har noget løst maveskin og er nok en smule ældre end jeg havde regnet med (kok midt 30, vil jeg tro).

Til gengæld er hun fræk som ind i helvede og kan lide det hun laver.

Hmm.. måske arbejder der 2 piger på adressen? Hende jeg var sammen med havde ikke løst maveskind, men en flot antydning af abs.. Hvis der var løst maveskind var det i hvert fald så forsvindende lidt, at jeg ikke lagde mærke til det. Vil sige hun havde en perfekt krop. 

 

Hun lignede heller ikke en i midt 30'erne... midt 20'erne er mere passende. 

 

Dog passer det med fræk som ind i helvede og at hun kan lide hvad hun laver. :)

 

Hvis man møder hende som jeg mødte, så ja.. så er hun bestemt turen værd! Man får noget for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager det sene svar. Jeg tror kun der er en på adressen.

Jeg vIl sige at hun bestemt er værd at køre efter - med mindre man er til ungpigelækkerier, for dem kategori falder hun altså ikke under.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her besøgt hende for nyligt. Fantastisk dejlig oplevelse - nærvær, gensidighed, god tid, samtale med ærlig og åben personlighed, meget sexet kvinde og fantastisk sex...  Moden selvsikker Q fra Portugal tror jeg.

 

P.S. hun rejser/flytter tilsyneladende om ca. 2 uger .... altså fra Voervadsbro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Jeg har besøgt Paloma et par gange, og hun er lige en pige efter min smag. Om det er fordi vi har en god kemi, skal jeg lade være usagt. Billederne er ikke Paloma, men giver et hint for hvad du møder. Der har være skrevet lidt om hendes mave med videre. Hun har lidt strækmærker som får huden til at være lidt slap, men hun er helt sikkert lækker alligevel. Paloma kommer fra portugal, men har bopæl i London. Hun har en datter derhjemme på 10 år som hendes mor passer godt på (Deraf strækmærkerne). Jeg vil også gætte på en alder omkring de 30. Anden gang jeg var sammen med Paloma fik hendes bryster en ekstra inspektion, og jeg tror faktisk det er de "originale" - men er ikke helt sikker. Men dejlige er de. Tror ikke at hun kysser alle, men jeg fik noget der var tæt på kærestesex. Jeg skal også besøge hende igen - alle gode gange 3

 

Helot

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hun er ret god til at kysse. Hun flytter til Silkeborg området ;-) God fornøjelse!!

...hvor kan hun træffes i Silkeborg???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Jeg havde den udsøgte fornøjelse at besøge Paloma for et par uger siden. En god oplevelse med hele pakken, 30 minutter, missionær, doggy style, deepthroat, gag for til slut at afslutte i ansigtet på hende.

Pris. 1.000

Gentagelsefare: absolut

Indlevelse: enorm

Udseende: flot, god krop, fantastiske bryster, pænt ansigt, snæver/stram 7/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende igår, Hold da op.....

Pisse lækker tøs omkring de 30, med fast lækker krop og baller af stål..., Men derudover leverer hun det mest medlevende show jeg har fået til dato!! Hun kysser , bider, stønner og knepper som var det vores sidste dag på denne jord!! Wauw, det var simpelthen fantastisk :-)

Hun er fra Brasilien, og har en sindssyg aura af sex omkring sig som jeg kun sjældent har oplevet fra købesex, men som mest af alt minder om nyforelsket liderlighed der skal kneppes ud!!

Gentagelsesfare: overvejer at flytte til London :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gutter.

 

Har besøgt Paloma her til aften.

 

Ja hun er en super sød pige og hun er 100% med i akten. Intet stress og er også med på en god snak bagefter. Hun har et godt engelsk.

 

Men hvis ret skal være ret, så er der meget lang vej fra billederne og den pige man kan besøge her i Danmark.

Havde hendes rigtige billeder været på annoncen, havde jeg ikke kørt den lange tur for at besøge hende.

 

Prisleje. Dansk, Superfransk og Græsk for 1.200 .-

 

Hun snakkede om at hun ville tage til Århus på mandag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...