Hop til indhold

Review af besøg hos thai GP - uden massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt en thai, som jeg så vil skrive lidt om…

Hver gang jeg har lavet review af et besøg hos en thai, har jeg placeret det i sektionen for thai på Sjælland. Det på trods af at jeg aldrig har modtaget massage, men udelukkende haft såkaldte normale besøg, med samme indhold som hos andre nationaliteter, altså for mit vedkommende aldrig indeholdende massage til mig.

Nu til mit spørgsmål. Hvor bør jeg placere mit review? Under thai på trods af manglende massage, eller under anmeldelser af piger og klinikker… Hvad synes I?

Skrevet

Det bør du placere under Thaimassage og thaipiger.

Skrevet

Jeg vil mene at det hører til i thai-sektionen, massage eller ej.

Skrevet
  • Author

Jeg er egentlig enig med både @Julius og @letitsnow, men burde der så ikke være sektioner til flere forskellige nationaliteter…? Som det er nu er det thai og så alle andre i samme sektion…hvorfor ikke en sektion til danske, thai, etc…?

Skrevet

Det er vel okay, som det er. Det er vel ca. halvdelen af alle annoncer, der er Thai, og kun få procent der er Latina og andre nationaliteter.
Det bliver for uoverskueligt, hvis alle skulle have hver deres forum, og vil bare give endnu flere fejlplacerede anmeldelser.

Skrevet

Jeg synes også det er fint som det er. De der søger Thai ved hvis de skal søge nu. I praksis fungerer det glimrende. I teorien skulle man selvfølgelig have et hav af nationaliteter - men som sagt - i praksis er dette mest optimalt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.