Hop til indhold

Tifany latin sexiness på Amager

Featured Replies

Skrevet

Tifany

https://nympho.dk/n26539/tifany

Optakten:

Jeg har en del gang kigget på Tifany’s annonce og kunne se at det var sidste dag hun var i København før afrejse, og siden dagen i dag var ret nem og lige til, skrev jeg impulsivt til hende om et møde en time senere, hun svarede hurtigt igen og aftalen var sat (30 min+anal). Jeg fik diverse ordnet og satte kursen mod Amager

Vejret var lort og selvom det stadigvæk var varmt, regnede det så meget, at man kom dertil gennemblødt. Jeg skriv til hende seks minutter før tid, om at jeg var der, fire minutter senere skrev jeg at jeg gik mod døren og lidt senere at jeg var inde, da døren var ulåst. Så skrev Tifany, at hun var lige var ude at hente noget, men var der om lidt og var så sød at dele sin ”liveposition”, så jeg skulle bare vente på hende nedenunder. Kort efter skrev hun hvor jeg var, imens jeg stod indenfor, ja altså indenfor i den forkert bygning 🙄

Ja, man har besøgt GP’er i for mange bygninger i kbh, når man går ind i den man kender og ikke lige tjekker adressen igen.

Jeg gik hen til rette adresse, som var hotellet, men skulle bruge kort til at komme op til hende, eller så var det forkert elevator jeg kom til, så efter lidt kreativ tænkning, hvor jeg alligevel kom med elevatoren, kom jeg op til værelset hun skrev, men der stod hun ikke, men hentede mig i stedet for der og fulgte mig til rette sted. Så lidt forvirrende start, men vil give mig selv langt største delen af skylden.

Akten:

Tifany ligner hendes biller 100% og de er taget for nyligt, smuk kvinde og alderen passer sikkert, selvom jeg altid er dårlig til at vurdere dette. Hvis du kan lide billederne så kan du lide hvad du ser, når du møder hende.

Vi kommer ind på værelset og jeg kommer af mit våde tøj, vi prøver lidt at forstå hinanden, men det går ikke så godt med det engelske. Vi får lige det økonomiske ordnet og så tager jeg et bad, før jeg kommer ind til hende, hvor hun lige sidder på hendes telefon. Hun er lækker og klædt i hvidt lingeri. Jeg går hen til hende og hun rejser sig op og vi starter lidt forspil, hvor håndklædet ryger af og det samme gør BH’en. Det var ikke dybe kys eller sådan, men berøringerne og synet havde den ventede effekt. Hun lagde sig på sengen og jeg fik et fint blowjob uden. Derefter ville jeg slikke hende, og hun lagde sig på ryggen, men efter at have kysset lidt, og kysset hendes krop længere og længere nedad, benene blev lukket, før jeg kunne smage hende. Hun ville i stedet for have jeg lagde mig om på ryggen, så hun kunne sutte mig noget mere. Derefter kom hætten på og hun red mig cowgirl, det var skønt at mærke hende, og hendes krop er som sagt virkelig lækker, der var ret få kys imellem os i den stilling, men der kom bedre energi imellem os i den stilling, vi skiftede så til missionær stilling hvor vi knalde godt igennem igen, og efter ret kort tid spurgte jeg efter bagdøren, hun var klar og jeg blev ”lukket” indenfor, dejlig stram røv og her fik vi god kontakt og klikkede meget bedre. Efter lidt tid går vi over til anal i doggy, før jeg afslutter i stillingen.

Lidt aftørring og så ligger jeg lidt i sengen, hvor hun lige er på mobilen, før vi faktisk begynder at snakke om diverse ting, før tiden gik og jeg hoppede i badet igen. Da jeg kom ud var hun igen på mobilen, men kom over og sagde pænt farvel, før jeg blev lukket ud.

Konklusion:

Tifany er lækker, smuk og sød, anal-sexen var god, men måske det var manglende kemi eller at det var sidste dag, men synes det GFE/varme møde som jeg forventede efter hendes annonce tekst udeblev lidt, hun var på ingen måde kold og var igennem hele mødet sød og rar at være sammen med. Det var ikke et dårligt møde, og fortryder på ingen måde at have mødet hende, som man har med andre GP’er, men det var hellere ikke et møde, hvor jeg er oppe at ringe, som jeg har været efter så mange andre møder. Måske det var en kombination af flere ting som manglende kemi, mobil-kiggeri og forventningerne der ikke helt blev nået.

Men lækker, sexet og sød, det er hun, men kommer nok ikke forbi igen, måske andre har bedre kemi/møde med hende, det kan nemt være, så se ikke denne anmeldelse som ”universal” for alle.

Skrevet

Tak for en god og sigende anmeldelse. Sådan burde alle anmeldelser skrives: god, beskrivende og respektfuld.

Synd at du ikke kom helt op og ringe.. hun lignede ellers helt sikkert en vinder

Skrevet

Tak for endnu en velskrevet og nuanceret anmeldelse fra din hånd, halvengel. Det er en fornøjelse at læse om dine eskapader.

½angel skrev, for 8 timer siden:

Ja, man har besøgt GP’er i for mange bygninger i kbh, når man går ind i den man kender og ikke lige tjekker adressen igen.

Fed nuance, du får med her. Og så er det sku heller ikke så ofte, at man ser, at GPen medbringer egne insekter:

½angel skrev, for 8 timer siden:

Tifany ligner hendes biller 100%

Undskyld, jeg finder selv ud.

Skrevet

Thank you for a well-written post.

I had the same experience on the same day. 😎

She looks like the pictures, she is hot, but communication is difficult.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, den 3.7.2026 at 07:33:

det sku heller ikke så ofte, at man ser, at GPen medbringer egne insekter:

Ha ha, nej der kan ske meget, når man har travlt 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.