Hop til indhold

Grindsted, bare lad vær.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/413903

Jeg har engang skrevet at man ikke skal besøge thaier i Grindsted, og alligevel har selv gjort det.

Aftalte med pigen, 20min/700kr, ankom til stedet, en gammel slidt thaier åbnede døren, 2 andre sad i en sofa ved indgangen og var slet ikke den pige jeg havde skrevet på.
Den første der åbnede døren, viste mig til et værelse, jeg spurgte til hvor den anden pige som jeg havde skrevet på var, hun var lige pludselig taget i Netto, jeg viste hende billederne fra annoncen, så hentede hun en anden dame som sagde det samme.
Sagde at jeg smuttede igen hvis hun alligevel ikke var tilgængelig, efter nogle ord imellem de to damer, fik jeg at vide at den rigtige nettopigen alligevel var i huset og havde tid.

Pigen ligner slet ikke de billeder fra annoncen, nok 10 år ældre og det hele hænger mere, samt ansigt er meget maskulint.

Det eneste der var noget at skrive om, er at hendes blowjob var fantastisk god samt hun tog glædeligt imod et facefuck, skulle faktisk bare have taget 20 mins blowjob i stedet for det kedelig sex jeg fik.

blowjob 11/10.
Alt andet 0/10.

Skrevet
Uklogtannonym skrev, for 26 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/413903

Jeg har engang skrevet at man ikke skal besøge thaier i Grindsted, og alligevel har selv gjort det.

Aftalte med pigen, 20min/700kr, ankom til stedet, en gammel slidt thaier åbnede døren, 2 andre sad i en sofa ved indgangen og var slet ikke den pige jeg havde skrevet på.
Den første der åbnede døren, viste mig til et værelse, jeg spurgte til hvor den anden pige som jeg havde skrevet på var, hun var lige pludselig taget i Netto, jeg viste hende billederne fra annoncen, så hentede hun en anden dame som sagde det samme.
Sagde at jeg smuttede igen hvis hun alligevel ikke var tilgængelig, efter nogle ord imellem de to damer, fik jeg at vide at den rigtige nettopigen alligevel var i huset og havde tid.

Pigen ligner slet ikke de billeder fra annoncen, nok 10 år ældre og det hele hænger mere, samt ansigt er meget maskulint.

Det eneste der var noget at skrive om, er at hendes blowjob var fantastisk god samt hun tog glædeligt imod et facefuck, skulle faktisk bare have taget 20 mins blowjob i stedet for det kedelig sex jeg fik.

blowjob 11/10.
Alt andet 0/10.

Undskyld hvis jeg træder dig lidt over tæerne, men du skal sgu også være lidt naiv hvis du virkelig troede du ville møde en pige der så ud som på billederne. Det er så tydeligt at de billeder er gennemkneppet af AI. Bemærk en simpel ting som hendes tatovering på brystet. Den er der ikke på alle billederne. At alle billederne er taget i forskellige omgivelser er i sig selv mistænkeligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.