BigDick 4771 Skrevet 24. Maj, 2014 LILLE PER PÅ SKIDEREN Lille Per skulle lave stort, men der var langt hjem. Så han gik ind i en trappeopgang, for at ordne det. Men lige som han var færdig, kom viceværten.! Hurtigt dækkede han sin nødtørft under sin kasket. Viceværten spurgte nysgerrigt, " Hvad der var under kasketten." - " En hurtigløber," Svarer Per. - " Må jeg se."? - " Næææ, så løber den bare." - " Jamen hvis jeg nu holder begge hænder omkring kasketten, så kan jeg jo bare fange den." Lille Per gik modvilligt med til det... - Klar ! 1....2....3....NU ! Og viceværten klappede hænderne sammen, hvorefter han udbrød: - JAMEN, DET ER JO LORT !!!! - Der kan du bare se....den nåede at skide inden den løb 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 24. Maj, 2014 LILLE PER PÅ SKIDEREN Lille Per skulle lave stort, men der var langt hjem. Så han gik ind i en trappeopgang, for at ordne det. Men lige som han var færdig, kom viceværten.! Hurtigt dækkede han sin nødtørft under sin kasket. Viceværten spurgte nysgerrigt, " Hvad der var under kasketten." - " En hurtigløber," Svarer Per. - " Må jeg se."? - " Næææ, så løber den bare." - " Jamen hvis jeg nu holder begge hænder omkring kasketten, mens du løfter den, så kan jeg jo bare fange den." Lille Per gik modvilligt med til det... - Klar ! 1....2....3....NU ! Lille Per løftede kasketten og viceværten klappede hænderne sammen, hvorefter han udbrød: - JAMEN, DET ER JO LORT !!!! - Der kan du bare se....den nåede at skide inden den løb Har tilladt mig at indsætte de 2 sætninger, som må være faldet ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg