Hop til indhold

Thai, Massage, FP, tjene penge?

Featured Replies

Skrevet

De Thai piger der reklamerer med alt, lige fra god massage til FP, er de mon lidt u-interreseret hvis man kun vil have massage.?

Der er jo ikke nær den samme indtjening?

Skrevet

Måske er der undtagelser, men jeg tror, at din formodning holder vand i de fleste tilfælde.

Af og til bemærkes det i anmeldelserne, at pigen forud for den fulde pakke faktisk gav en ganske habil massage, men vi har vist stadig til gode at se en “FP-pige” blive anbefalet, hvis man kun vil have massage og ingen sex.

Set fra pigens synspunkt må hun jo nøjes med at tjene en tredjedel af, hvad hun plejer. Og det er inden, hun skal afregne med sin klinikmutter, hvis hun har en sådan.

Skrevet

En del piger kan du ikke nøjes med kun at købe massage , så indtjening kontra tidsforbrug har stor betydning.

Skrevet

selvfølgelig kan du få massage hvis det er på det de sælger
hos min massør i Hørshollm gågade, står der tydeligt i venteværelset, no erotic ?

Redigeret af herrens
manglede noget

Skrevet
  • Author
herrens skrev, for 14 minutter siden:

selvfølgelig kan du få massage hvis det er på det de sælge

Vi snakker om dem der reklamerer med det hele.

Skrevet
sweetstone skrev, for 30 minutter siden:

En del piger kan du ikke nøjes med kun at købe massage , så indtjening kontra tidsforbrug har stor betydning.

Jeg besøgte en klinik en aften og fik ved ankomsten at vide, at hvis jeg ville have massage, så skulle jeg købe mindst et håndjob med også. Så dit udsagn kan jeg godt bekræfte, @sweetstone.

Skrevet

Der er ingen som kan leve af kun at give massage 300 kroner for 30 minutter hvor en stor del deraf skal afleveres til klinikken

Skrevet

Hvis du kun vil have massage, så find en grøn massør.

Når der er en masse sexuelle ydelser på kortet, skal du ikke forvente at møde en uddannet massør.

Skrevet
JenniferTheLady skrev, for 29 minutter siden:

Et gæt: Jeg tror at største parten af de gæster der frekvetere thaisteder, køber seksuelle ydelser, eller håber på at de kan. så gætter på, at antallet af gæster der "kun" ønsker massage ikke påvirker den samlede omsætning markant.

Min thai har, No erotic på en seddel i receptionen. Og de har fuldt hele tiden. Og jeg har aldrig fået andet end god massage

Så nej !

Redigeret af herrens
Ekstra info

Skrevet
herrens skrev, for 1 time siden:

Så nej !

Det er da bemærkelsesværdigt at du 2 gange i denne tråd kaster dig til tastaturet og svarer, uden at læse (forstå) det du svarer på.

Tråden handler om thaisteder som tilbyder massage OG sex. Den handler IKKE om dit thaisted da de KUN tilbyder massage.
Men alligevel formår du at jokke i spinaten igen, selvom TS havde præciseret trådens emne efter dit første indlæg. Jeg anbefaler brillepuds og et koldt omslag til at køle hovedet 😊

Skrevet
Den erfarne skrev, for 3 timer siden:

Det er da bemærkelsesværdigt at du 2 gange i denne tråd kaster dig til tastaturet og svarer, uden at læse (forstå) det du svarer på.

Tråden handler om thaisteder som tilbyder massage OG sex. Den handler IKKE om dit thaisted da de KUN tilbyder massage.
Men alligevel formår du at jokke i spinaten igen, selvom TS havde præciseret trådens emne efter dit første indlæg. Jeg anbefaler brillepuds og et koldt omslag til at køle hovedet 😊

Læs hvad jeg svarer på og så er du med igen

Skrevet

Thaier er forskellige ligesom deres kunder... -Business is business -det kan være en årsag til de giver massage uden ekstra... Det er flere piger på stedet -nogle giver kun massage. Min erfaring med det "you never know" -efterspørgelse imødekommes såfremt det kan betale sig... er det dårlig business -så ændre de menuen. -F.eks. 1 times massage 500kr. +1 times fp 1.300kr. -pigen gider ikke massagen -da hun har kunder der køber 2 timer fp til 2.500kr. hvorfor nøjes med 1.700kr.

Men nøjes du med 1 times massagen, og går et andet sted hen, og får 1 times fp. Er det ingen klager. Det er en del piger der tilbyder fp -som ikke har lært massage -alligevel kan de godt blive sat til at give massage -der giver kunden en dårlig oplevelse -medmindre hun kan overbevise kunden om ekstra (=flere penge/kunden glemmer den dårlige massage, da han får sex i sted...) Som kunde skal man aldrig glemme, hvorfor pigerne er her i landet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.