Hop til indhold

Sexede maneater Jenny gør Taastrup fræk

Featured Replies

Skrevet
Mr.Farum skrev, den 2.7.2026 at 03:53:

Og så har jeg rejst nok i Thailand de sidste 20 år til at jeg ved at der findes mænd der er lavet til kvinder hvor det er meget meget meget svært at se de er lavet om -)

Og det gør dig så til ......."expert"......eller noget.......næppe, jo måske homofobisk🙄

Redigeret af Nygløden

Skrevet
Nygløden skrev, for 1 time siden:

Og det gør dig så til ......."expert"......eller noget.......næppe, jo måske homofobisk🙄

Næ, hvor skriver jeg at jeg er ekspert ? Og har du noget at bidrage med ? Andet end at spille klovn ? Og ja jeg nyder at være sammen med kvinder, at ordne mænd det overlader jeg trygt til dig!

Redigeret af Mr.Farum

Skrevet
½angel skrev, for 3 timer siden:

Det er min tråd, anmeldelsen er skrevet af mig, hvis der var noget om det havde jeg skrevet det i anmeldelsen. Andre har svaret dig og selv Jenny har brugt tid på din beskyldning.

Problemet er at vi i mange anmeldelser får disse beskyldninger og det et til grin at så mange anmelder og GP'er skal trækkes med påstande fra folk der aldrig har mødt de pågældende GP'er.

Jeg har INGEN steder beskyld Jenny for noget som helst, jeg spørger om man er 100% sikker på hun ikke kunne være ombygget fordi jeg anede en lille smule maskulint træk i hendes meget smukke ansigt.

Og spørgsmålet opstår fordi jeg nu 2 gange de sidste 5-6 år er løbet ind i piger i det danske miljø som udgav sig som 100% pige men i virkeligheden var ombygget, og det er bestemt ikke fedt, når ens favorit sport er at dyrke oral sex.

Og uanset om man måtte være enig i om mit spørgsmål er berettiget eller ej (altså om jenny kunne have lidt maskulint træk i ansigtet), så har jeg ret til at stille spørgsmålet!

Og jeg kommer i øvrigt heller ikke med nogen påstande, jeg stiller et spørgsmål, hvordan andre tolker det spørgsmål, må stå for deres egen regning

Redigeret af Mr.Farum

Skrevet
½angel skrev, for 5 timer siden:

Problemet er at vi i mange anmeldelser får disse beskyldninger og det et til grin at så mange anmelder og GP'er skal trækkes med påstande fra folk der aldrig har mødt de pågældende GP'er.

Der vil altid være homofober som @Mr.Farum , der er desværre nok ikke noget at gøre ved deres fobi, og de har bare ikke mandsmod nok til selv at kontakte personen og spørge face2face, det er vigtigt for dem som du også selv siger. Her har Jenny så heldigvis også givet sit besyv med, fedt du havde et godt besøg

Skrevet
Nygløden skrev, for 3 timer siden:

Der vil altid være homofober som @Mr.Farum , der er desværre nok ikke noget at gøre ved deres fobi, og de har bare ikke mandsmod nok til selv at kontakte personen og spørge face2face, det er vigtigt for dem som du også selv siger. Her har Jenny så heldigvis også givet sit besyv med, fedt du havde et godt besøg

Lol - du er da helt til grin ! Så jeg er homofob fordi jeg ikke vil risikere at besøge en pige, og så finde ud af at det er en mand ?

Tror du skal slå op hvad en homofob er ! Eller mener du seriøst at fordi jeg ikke har lyst til at sutte pik, at så er jeg homofob ? (For så tror jeg der er mange herinde der er homofob)

Og du er med på hvad det her forum er lavet for ikke ? At man kan stille spørgsmål! Og i dette tilfælde så læser jeg en anmeldelse som gør jeg bliver interesseret i at besøge den omtalte pige, men da jeg så ser billederne så melder der sig spørgsmålet hos mig “er hun 100% kvinde?” Og det skal du så gøre dig til Gud over om jeg må stille det spørgsmål, i et debat forum?

Du er jo seriøst helt væk !

Redigeret af Mr.Farum

Skrevet

Mr. Farum

Tag Jenny's ord for at hun er den smukke kvinde du kan se på billederne.

Besøg hende og bliv bektæftet og få en fantastisk oplevelse, eller lad være hvis du ikke kan lide hvad du ser.

Og gem så dine konspirations teorier til en facebook gruppe om ladyboy's eller måne landingen eller hvad du ellers ser som andre ikke ser

God fornøjelse

Skrevet
  • Author
Mr.Farum skrev, for 10 timer siden:

Og uanset om man måtte være enig i om mit spørgsmål er berettiget eller ej (altså om jenny kunne have lidt maskulint træk i ansigtet), så har jeg ret til at stille spørgsmålet!

Og jeg kommer i øvrigt heller ikke med nogen påstande, jeg stiller et spørgsmål, hvordan andre tolker det spørgsmål, må stå for deres egen regning

Hvis du ikke ved hvad sådan en hentydning kan betyde for en GP, har du enten ikke fulgt med herinde eller ikke tænkt over det før.
Men sådan et spørgsmål, og med den hentydning der følger med det, kan være meget skadeligt for en GP, og det er også derfor man ikke tager så let på det herinde længere.
Nogle konkurrenter har prøvet at bruge det mod andre piger og mange utilfredse kunder har prøvet at ødelægge en piges ry, ved sådan hentydninger.
Nu kender du i hvert fald til det, og så synes jeg ikke vi skal bruge mere tid på den del af tråden.

Redigeret af ½angel

Skrevet
½angel skrev, for 49 minutter siden:

Hvis du ikke ved hvad sådan en hentydning kan betyde for en GP, har du enten ikke fulgt med herinde eller ikke tænkt over det før.
Men sådan et spørgsmål, og med den hentydning der følger med det, kan være meget skadeligt for en GP, og det er også derfor man ikke tager så let på det herinde længere.
Nogle konkurrenter har prøvet at bruge det mod andre piger og mange utilfredse kunder har prøvet at ødelægge en piges ry, ved sådan hentydninger.
Nu kender du i hvert fald til det, og så synes jeg ikke vi skal bruge mere tid på den del af tråden.

Please stop !
Så skal i fanme igang med mange tråde !

Du kan starte her:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/211582-queen-italien-linda-k%C3%B8benhavn/#comment-1752924

Selvfølgelig kan jeg spørge om man er 100% sikker på det er en kvinde, og havde man bare valgt at svare ordentligt "ja hun er skide sød og 100% en kvinde", så var den ALDRIG nået så langt her ! Det er jer som skal lege små mini polit betjente og moder theresaer og redden den stakkels lille Jenny fra den stygge mand der tillod sig at spørge om der kunne være en lille sansynlighed for at det ikke var 100% en kvinde", er ret sikker på hun kan forsvare sig selv uden at i skal komme hende til undsætning !

I tilfældet af at i stadig ikke har opdaget det, så er det her et DEBATFORUM :
"sted hvor en forhandling, meningsudveksling, diskussion el.lign. kan komme til udfoldelse"
så det ser mere ud som om det er jer der er et forkert sted (måske i skal over til rødekors og reddet et lille afrikanerbarn eller hvad ved jeg ?), herinde er det et debat forum, og jeg må naturligvis gerne spørge om hun er "tyk", "100% kvinde", "om hun ikke ser lidt maskulin ud på billede x ?", "om hun er glatbarberet", "om hun tager den til roden", "om hun er til sex med hunde", osv osv osv osv osv. Et ja eller nej, eller "nej da, hun er 100% kvinde", havde stoppet diskussionen helt øjeblikeligt, og jeg havde besøgt hende dagen efter

Skrevet
The Lover Boy skrev, for 5 timer siden:

Mr. Farum

Tag Jenny's ord for at hun er den smukke kvinde du kan se på billederne.

Besøg hende og bliv bektæftet og få en fantastisk oplevelse, eller lad være hvis du ikke kan lide hvad du ser.

Og gem så dine konspirations teorier til en facebook gruppe om ladyboy's eller måne landingen eller hvad du ellers ser som andre ikke ser

God fornøjelse

Konspirations teorier ?
Så at jeg spørger om pigen 100% er kvinde, så er jeg konspiartionsteoretiker ?

skynd dig herover, der er endny en konspiartions teroretiker:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/211582-queen-italien-linda-k%C3%B8benhavn/#comment-1752924

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.