Hop til indhold

Juridisk hjælp..

Featured Replies

Skrevet

Hahahaha. Kontroversiel sag?? Det eneste jeg ser her er vold..... Om man "har 45 minutter eller ej", betyder jo ikke at man ikke sigtes for vold hvis man deler knytnæveslag ud..... Så intet kontroversielt hér. Hvor fandt du dog den på Facebook? Måske den er lagt op som en joke?

Skrevet

Ja det er da klart, at han mener, at har ret til minimum 30 minutter mere. Håndmadder eller ej 🤪

Skrevet

Det er også det dommen vil afspejle. Den stakkels mand får tilkendt de sidste 42 minutter under overværelse af både dommer og domsnænd.

Skrevet

Der findes nogle få seriøse opslag i den gruppe og rigtig mange useriøse, hvilket også gælder denne.

Tror næppe han finder en advokat der vil tage sagen

Skrevet

Mænd der uddeler knytnæveslag til prostituerede fortjener en straf helt uden hjælp.

Skrevet
frisk fyr skrev, Lige nu:

Han har altid ret til en advokat. Men det bliver næppe med det forsvar, at han er uskyldig fordi hun snød ham. Selvtægt, vold er aldrig ok. Måske han vil prøve med argumentet selvforsvar. 🤣

Han antyder, uden at uddybe at det blev voldeligt før han gav knytnæven.

Hvis historien er sand er han nok mest irriteret over han ikke var så anonym som han troede og rent faktisk risikerer straf.

Skrevet
frisk fyr skrev, for 13 minutter siden:

Han får en beskikket

Skrevet
  • Author

Jeg tror faktisk den er lagt på Facebook som en joke 😂😂

Skrevet

Nu er der ikke noget link til indlægget, så jeg spørger her: Har vedkommende fået nogle svar på sit oplæg?

Skrevet

Haha den er kanon, sidder og klukker af grin her helt alene 😄😂

Men jeg kan ikke helt gennemskue om han søger advokat til at hjælpe med forsvar ifbm. sin sigtelse for vold, eller om advokaten skal hjælpe med at få afslag i prisen 🤗

Skrevet
TVR 2 skrev, for 2 timer siden:

Han får en beskikket

Jae ok, mente så at han ikke finder nogen der frivilligt vil tage hans sag.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 2 timer siden:

Men jeg kan ikke helt gennemskue om han søger advokat til at hjælpe med forsvar ifbm. sin sigtelse for vold, eller om advokaten skal hjælpe med at få afslag i prisen 🤗

Eller en der kan hjælpe af med fortidlig sædafgang

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.