Hop til indhold

Gangbang arrangementer, hvad foretrækker I ?

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

@Argent jeg tror det fordi nogen folk måske så få tænkt for meget over det og måske endda udregner hvor meget tid det giver pr person hvis der er rigtig mange deltager.. Det kan de ikke helt når hvis de først finder ud af det på dagen..

Man få måske også regnet på hvor mange der egentlig skal står og kigge på imens hvilket kan virke intimiderende..

Og præcis fordi der ikke meldes ud er vi andre der har meldt fra, da det virker fordækt og man derfor tænker det værste scenarie, så regnestykket bliver, hvor mange falder fra pga. det ene og hvor mange pga. det andet 🤣

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

Og præcis fordi der ikke meldes ud er vi andre der har meldt fra, da det virker fordækt og man derfor tænker det værste scenarie, så regnestykket bliver, hvor mange falder fra pga. det ene og hvor mange pga. det andet 🤣

Kan kun sige for mig selv, hvis I skriver og spørger om antal, så er det ofte først på selve dagen jeg har antal deltagere. Da mange ofte melder afbud på dagen. Men samtidig mange nye tilmeldinger på selve dagen. Så er aldrig til at vide.

Også fordi mange desværre ikke dukker op. Har før prøvet hvor der var 20 tilmeldt, men kun 7 dukkede op.

Og ja så i går hvor næste alle dukkede op, er virkelig undtagelsen. Var selv overrasket over så mange faktisk dukkede op. Men brokker mig nu ikke, for så fik jeg masser af pik. Og sørger netop også for at kunne udvide tiden, så alle får mulighed for at komme til og kunne komme flere gange.

Men betyder så også at nu må jeg lige holde fri på dette område til uge 32, for kroppen trænger til afslapning og hvile efter den vilde, men ekstrem frække dag i kbh. 🤭❤️

Skrevet

Gangbang arrangementer, hvad foretrækker I ?

Den hvor jeg er alene med 20-30 tøser, og nul andre mænd.

Skrevet
LarsTysker skrev, for 2 timer siden:

Det lyder kedeligt for de 28-29 af kvinderne med mindre de hugger sig med hinanden 😜

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 56 minutter siden:

Det lyder kedeligt for de 28-29 af kvinderne med mindre de hugger sig med hinanden 😜

Jeg kommer gerne som fluffer!

Skrevet
LarsTysker skrev, for 3 timer siden:

Du hæver bare pensionen og går ud med et brag!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.