Hop til indhold

Fååååårk

Featured Replies

Skrevet

Det lige gået op for mig at mit 7000 indlæg herinde er kommet og gået og jeg glemte at holde øje så nu jeg nødt til at vente til mit 8000 indlæg med at holde jubilæum😪🤷🏼‍♀️😂..

Håber i alle nyder solen💃🤩..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Det lige gået op for mig at mit 7000 indlæg herinde er kommet og gået og jeg glemte at holde øje så nu jeg nødt til at vente til mit 8000 indlæg med at holde jubilæum😪🤷🏼‍♀️😂..

Jamen det må da fejres 🥰

Skrevet

7000 indlæg på 10 år, dvs ca 2 om dagen!

Spøg til side, dine indlæg i debat er altid værdsat, lige som de andre GPers, desværre er der ikke mange som deltager, men jeres synspunkter er vigtige i debatten vedr købesex og andet

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har skrevet 6997 så jeg er tæt på

Kan se vi er tæt på at have været her inde lige længe💃😋.. Jeg kom dog i januar og du i august.. Så jeg har tyvstartet😋..

Skrevet
  • Author
LystTilSM skrev, for 22 minutter siden:

7000 indlæg på 10 år, dvs ca 2 om dagen!

Spøg til side, dine indlæg i debat er altid værdsat, lige som de andre GPers, desværre er der ikke mange som deltager, men jeres synspunkter er vigtige i debatten vedr købesex og andet

Produktiv kan man vel kalde mig😋🤣.. Der har været dage med meget aktivitet og dage men mindre😂..

Og jeg er glad for noget af det kan bruges for nogen og at man kan ignorerer resten🤪..

Skrevet
  • Author
Randers_Borger skrev, for 5 minutter siden:

@JenniferRomantica Man kan vel sige, at du ikke ligger på den "lade side" 😂😂

Bruger laaaangt mere tid herinde end på job så havde jeg en chef du kunne spørge ville den person nok sige jeg dovnede den🤷🏼‍♀️🤣..

Skrevet

@JenniferRomantica Eller at du gik op i dit arbejde, der er jo en vis sammenhæng 😄

P.s. Hvis jeg var din chef, tænker jeg at jeg ville se gennem fingre med ganske meget ❤️❤️

Redigeret af Randers_Borger

Skrevet
  • Author

Der er opstået et dilemma.. Jeg har modtaget en sød besked og det jo super nemt for jer mænd for der findes alverden synonymer for sexet og fræk for kvinder “babe, smukke, frække” osv osv osv.. Sååå er det frækt/forførende eller whatever positivt adjektiv jeg kan finde på at kalde en mand “Bandit”🤷🏼‍♀️🤣🤣.? Jo mere jeg siger det til mig selv og højt jo mindre frækt lyder det😂.. Hvad kan man kalde mænd😬.?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Hvad kan man kalde mænd

Mænd kan vel også være nogen frække “din frækkert” det reagerer mine gæster i hvert fald positivt på.

Eller charmetrold

Har et par stykker hvor vi bare tiltaler hinanden “skat”, men så skal man nok kende hinanden ret godt. Og har aldrig brugt før de gør.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.