Hop til indhold

SUPER og LÆRERIGT kursus hos Terapigerne på Amager

Featured Replies

Skrevet
Amagerbro skrev, den 27.6.2026 at 18:21:

Jeg bor i ejendom lige overfor, ku være man skulle prøve en dag, ku ved om de også tilbyder at slikke deres fødder som fetish.

Jeg har set samme terapige have annonce i om præcis dette. Tror der stod 500 kr for 30 min, og 500 ekstra hvis du selv vil spille pik eller være nøgen imens.

Skrevet
Negan skrev, for 6 timer siden:

Jeg har set samme terapige have annonce i om præcis dette. Tror der stod 500 kr for 30 min, og 500 ekstra hvis du selv vil spille pik eller være nøgen imens.

Altså at slikke hendes fødder ?

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 9 timer siden:

Men er det ikke hele ideen med dette forum ?

Åbenbart ikke massage er jo heller ikke f eks. dominans er heller ikke , nødvendivis, og jeg kunne blive ved. Tænk dig om , du er på vej til at ende med en overgrebs anklage med din holdning.

Skrevet
herrens skrev, for 11 timer siden:

Åbenbart ikke massage er jo heller ikke f eks. dominans er heller ikke , nødvendivis, og jeg kunne blive ved. Tænk dig om , du er på vej til at ende med en overgrebs anklage med din holdning.

Hvad snakker du om ? Overgrebs anklage .. spændende på hvilket grundlag .. fordi du føler dig krænkede over jeg ikke har samme holdning som dig og prøver og forstå hvorfor man betaler for noget jeg personligt synes vil være spild af penge udelukkende for at gøre når man kan få en pakke for samme pris ...

Tror du har misforstået hvad dette forum går ud på .. men du er også ny .. godt stapler ikke er her han ville have kastede din røv ud med det samme med den negative og underlige attitude

Redigeret af Massage-testeren

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.