Hop til indhold

Amalie Amour - Eventyr pigerne. Ringsted

Featured Replies

Skrevet

Drenge... Drenge... DRENGE! (og gamle nisser.)

Nogle gange, når jeg har ramt guld og tænker, at jeg skal dele det med jer andre, så er der en lille stemme inde i mit hoved, der siger: "NEJ, hold guldet for dig selv, kammerat..."

Men! Jeg er kommet til den konklusion, at der jo nok skal komme flest mulige penge i kassen til de frække damer, så de har lyst til at fortsætte deres arbejde i mange år endnu.

Amalie Amour er den hidtil bedste, frækkeste, kærligste og mest sexede kvinde, jeg har været sammen med. Hun er ekstremt god til det, hun laver. Hun burde holde foredrag om, hvordan man tackler og forfører mandfolk.

Jeg har faktisk kigget på hendes profil i en del år efterhånden og tænkt, om det kunne være noget for mig, men af en eller anden grund har jeg afholdt mig fra at mødes med hende. Måske er de lidt for få anmeldelser herinde til dels årsagen, hvem ved... Men jeg har snydt mig selv i mange år og kastet alt for mange penge efter middelmådige købekvinder.

Jeg vil ikke kommentere direkte på vores stund sammen men lave en karatker skale for vores møde🤤

Dirty talk 12/10

Græsk modtagende 12/10

Kærlig og berørende 12/10

Smil, grin og humor 12/10

Engagement 12/10

Gentagelse? Har aldrig nogen sinde været sådan et sikkert ja! Fuuuck det bliver dyrt det her 😆

Skrevet

100% enig med trådstarter. Jeg har besøgt Amaile Amour en del gange i et par år nu, og hver gang er det fantastisk service med smil og indlevelse til karakter 12 på en skala fra 1 til 10. Udover det, er der en lille bonus: hun er smuk som en levende barbie-dukke, ansigt og krop. Hendes service kan ikke beskrives bedre end trådstarter har gjort.

Redigeret af Rushton

Skrevet
  • Author
Air6 skrev, for 6 timer siden:

Passer billederne stadig? De er vist nogle år gamle

Ja! de passer 100%

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 3 timer siden:

Hendes annonce skriver brazilian om kønsbehåring.

Er dette hvad man møder?

Ja da, altså helt glat

Skrevet
donejohn skrev, for 19 timer siden:

Ja da, altså helt glat

Hmm, jeg var af den opfattelse at brazilian wax efterlod en lille stribe hår.

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 3 timer siden:

Hmm, jeg var af den opfattelse at brazilian wax efterlod en lille stribe hår.

Når for faen' jeg trode bare det var et fint ord for helt glat barberet fisse, )

Brazillian Wax - The Waxing Company

Skrevet

Har osse besøgt Amalie massere af gange hos vojensdream,men hun stoppede lige pludseligt,nogen som ved om vender tilbage til Jylland? 🌞

Skrevet

Enig! Amalie Amour er den eneste GP som jeg besøger, og helst hver uge 🤑

Full Brazilian! Full Barbie doll! Full Babe! Full Package! Full Satisfaction!

Eneste minus er at hun kun kysser hvis man ligner Batman... 🦸

https://70210026.dk/amaliea

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.