HappyHippo 4624 Skrevet 23. Maj, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=c9FS1bxaGTg håber linket virker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Maj, 2014 man skulle være et dovent svin for ikke at ondulere den lille rapand... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 23. Maj, 2014 Wauv det er flot danset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Hun er simpelthen bare for lækker og sej!!! Har set det nogle gange og i min verden er hun en artist... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 23. Maj, 2014 Øjjjj jeg har et par støvler mangen til dem hun har på. Men der holder ligheden så også fuldstændig. . Selvom der da stadig er benmuskler nok til at holde en mand fast i et ret godt greb. Lool 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 23. Maj, 2014 Wauuuuu hun er sgu da for sej. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. Maj, 2014 OMG det der er da amazing... intet mindre... damn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 23. Maj, 2014 der ligger masser af videoer med Anastasia på Youtube, også nogle privat optagede sessions fra hendes studie. Hun er jo helt fantastisk, og tilmed en rigtig lille lækkerbidsken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Maj, 2014 wow, X-factor i poledance, mon det kommer på DR ? Hun er sej Jeg elsker mavedans, strip og poledance: Poledance med 2 piger på en stang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 24. Maj, 2014 Hmmm jeg tror efter at have set Nilles indlæg at man skal indføre godkendelses regler ligesom i gamle dage. Hvor man havde problemer med at de kanoner der blev fremstillet var af så ringe kvalitet at de sprang i luften når de blev brugt. Så man indførte en lov om at en kanon mager skulle sidde på den kanon han havde bygget den første gang blev skudt af. Ligeledes syntes jeg at for eftertiden så skal den mand der har sat polestangen op være den der svinger sig i den første gang..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Maj, 2014 Hmmm jeg tror efter at have set Nilles indlæg at man skal indføre godkendelses regler ligesom i gamle dage. Hvor man havde problemer med at de kanoner der blev fremstillet var af så ringe kvalitet at de sprang i luften når de blev brugt. Kan ikke lade være Er jeg ringe fordi jeg hurtigt bliver skudt af Håber da Sisse du godkender mig Nej spøg til side. Fed video må jeg sige, hun kan da bestemt noget. Det må man sku give hende. Den lille godte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg