Hop til indhold

Diana - Rødovre - Ægte og det er brysterne også

Featured Replies

Skrevet

Kære medbrødre

Da ingen have anmeldt hende før, tog jeg en for holdet i dag 🙃

Stedet er i et industriområde med alt hvad dette indebærer

Det er flotte, store, pæne og renlige omgivelser

Diana har kun været her nogle uger og mangler nogle besøgende 😁

Det er hende på billederne og de voldsomt smukke bryster er ægte og dejlige berøringsvenlige 😁😋🫣

Diana fortjener helt sikkert et besøg mere og denne gang skal der opgraderes til FP (standard priser)

hilsen Hyrdedrengen

Skrevet

altså ægte bryster betyder vel så at det er dem på billederne ?

For hvis de er medfødte (det normale når man skriver de er ægte) så skal de da udstilles et eller andet sted.

Skrevet
  • Author

Undskyld jeg glemte linket og tak for hjælpen med at lægge det på

Ægte som i medfødt, dejlig bløde og faste på samme tid

(Eller de bedste sili bryster ever)

Skrevet
Hyrdedrengen skrev, for 10 timer siden:

Undskyld jeg glemte linket og tak for hjælpen med at lægge det på

Ægte som i medfødt, dejlig bløde og faste på samme tid

(Eller de bedste sili bryster ever)

Nu er silicone bryster laver lidt anderledes end de var for 20 år siden .. og de er meget mere naturlige og faktisk "bløde" end i gamle dage så ikke nogen garanti

Skrevet
  • Author

Enig, men har efterhånden prøvet pænt mange af slagen i de sidste mange år, så syntes godt jeg kan vurdere hvad der er hvad

Og disse var godt nok blandt de bedste jeg har set/prøvet

Skrevet

Er det ikke lidt ligegyldigt, om de er ægte eller silicon, hvis Hyrdedrengen - der sikkert har gramset dem godt og grundigt m.m. - ikke kan kende forskellen? )
Tak for en fin anmeldelse...

Redigeret af minute-man

Skrevet

Hvis hun virkelig mangler nogle besøgende burde hun reklamere lidt bedre for sig selv. Hvilke services tilbyder hun, og flere ægte fotos, tak.
Kun 1 ud af 5 billeder er formentlig ægte.

Skrevet

Tak for tippet. Ægte bryster - sjældent! Det lyder enormt fristende!!

Er hun pæn/køn/smuk? Og passer alderen nogenlunde?

Skrevet

Jeg bliver bare træt af den type billeder hun bruger. Virker ikke videre troværdigt med den type glansbilleder og når tiden til sjov og løjer er begrænset hælder jeg mere mod det sikre.

Skrevet

Jeg tvivler på at der er noget GFE at hente her. Det handler meget om ydelser og penge.

Men kvinden er køn og ca midt - slut 30 vil jeg tro. Kroppen er slank og veltrænet med et par store, bløde og velformede silikone bryster.

Kunne godt finde på at komme igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.