Hop til indhold

Min Pattaya tur Juni 2026 part 1

Featured Replies

Skrevet

Rygterne siger, at priserne er steget voldsomt i Pattaya. Jeg er lige kommet hjem derfra, og desværre må jeg bekræfte, at der er noget om snakken. Det gælder dog ikke alle steder.

Agogo-barer har altid været dyre, men nogle steder er de blevet markant dyrere. Et eksempel er Playgirlz på Soi Buakhao. Sidste år slap jeg med omkring 4.000 baht inklusive ladydrinks og en tur ovenpå. På denne tur besøgte jeg samme sted igen, og der var meget, der havde ændret sig.

Nu var der krav om minimum 10 ladydrinks, før man kunne barfine. De havde ikke længere værelser ovenpå, og barfinen var steget til 3.000 baht. Pigens pris var 2.500 baht for mig. Det er selvfølgelig op til den enkelte pige, hvad hun vil tage, og det er helt fair.

Regnestykket så nogenlunde sådan ud:

• 10 ladydrinks á ca. 200 baht = 2.000 baht

• Egne drinks = ca. 1.000 baht

• Barfine = 3.000 baht

• Pigens pris = 2.500 baht

I alt omkring 8.500 baht.

Jeg var der sammen med en ven, som er cirka 10 år ældre end mig, betydeligt tungere og lad os bare sige, ikke ligefrem nogen model. Ham ville pigen have 4.000 baht af. Så ja, "fat tax" er åbenbart en reel ting i Pattaya.

Mit indtryk er derfor, at man i dag let ender på mellem 8.000 og 10.000 baht. For mig er det stort set en fordobling af, hvad jeg betalte for bare et år siden.

Jeg skal dog lige understrege, at jeg normalt ikke barfiner fra Soi 6. Jeg vælger som regel værelserne ovenpå. Derfor har jeg ikke selv oplevet kravet om 10 ladydrinks dér, men jeg har hørt det fra så mange forskellige personer, at jeg går ud fra, at det passer. Hvis man vil tage en Soi 6-pige med tilbage til hotellet, skal man altså være klar til at betale.

Jeg talte med en Soi 6-pige om det, og hendes forklaring var, at barerne helst ikke ser pigerne forlade stedet, fordi baren så mister indtjening på dem resten af aftenen. Det giver jo god mening fra barens synspunkt. Om man er enig eller ej, må være op til den enkelte.

Når det er sagt, findes der stadig steder med ganske rimelige priser. Et af dem er Rum Runner på Soi Buakhao.

Selvom det er en agogo-bar, skal man ikke lade sig skræmme af det. Priserne var efter min mening meget fair. Jeg boede på Dania Hotel, som ligger næsten lige overfor, og både drinkpriserne og stemningen var i den mere afslappede ende. Der var ikke det samme ladydrink-pres, som man ofte oplever i de større agogoer.

Jeg faldt over en pige, som jeg kunne huske fra Pink Baby i Boomerang-komplekset, og valgte at tilbringe aftenen sammen med hende. Vi fik 3-4 drinks hver, uden nogen minimumskrav eller pres. Det var ren hygge.

Jeg betalte 500 baht i ST-barfine, og pigen ville have 2.000 baht. Samlet endte regningen på omkring 3.500 baht. Da jeg boede lige overfor på Dania, kunne jeg endda nøjes med en ST på cirka en time til 500 baht.

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse med fair priser og en langt mere afslappet stemning end mange af de steder, jeg ellers besøgte på denne tur.

Jeg har i øvrigt lavet en video om Rum Runner, hvor Dania Hotel også medvirker. Hotel Dania laver jeg også en review på senere

Skrevet

Kan kun bekræfte at gogo bare i Pattaya er fortabte nu på priserne.

De steder hvor BF er billigst er den 1.500 baht men så er der oftest krav om 5-10 LD oveni.

Pigerne vil så selv have mellem 3000-5000 baht for ST og 6000-10.000 baht LT og LT i dag hvis du glemmer at forhandle det er 5 timer.

For det meste er BF 2.000-3.500 baht i gogo stederne.

LD er 250 baht i dag på WS

Pigerne er ikke særlig velkommne de fleste og desværre er mange af dem slet ikke gogo kvalitet.

Bangkok er stedet hvis det er gogo du ønsker:

BF er 700-1.200 baht

Pigen 4.000 ST og 6-8.000 LT og der er ingen tidsbegrænsning på din LT.

LD er 230 baht - OBS den første runde er 460 baht og det er 2 shots og 1 soft drink og det er 99% af gogo barerne i BKK.

Dine egne drinks er dog dyrere i BKK nemlig ca. 200 baht.

Pigerne i BKK på gogo stederne der smiler de og vinker og ønsker at komme ned til dig. De er også virkelig flotte og lækre.

Pattaya er stadigvæk overall billigst men du skal uden om gogo stederne og LT på Soi 6 er en semi saga nu andet end hvis du tør vente til efter kl. 21 & 24 hvor BF falder.

Oftest til 1.000 baht og 500 baht. De 10 lady drinks er dog i alle andre end Baba gruppen totale drinks så har du købt pigen 10 LD total bliver du ikke opkrævet ekstra.

Dette er ikke tilfældet i de 6 Baba bare de kræver 5 LD shots for ST over baren og 10-20 LD shots for at tage pigen LT selv kl. 1/2 om natten. De bare er rip off og bør undgåes.

Der er dog 3 bare jeg kan sige der virkelig levere på soi 6 og det er Fire bar, Hollywood og Liquid de er independent og BF priser og LD priser er normale og der er ingen krav.

Dog har alle 3 LT BF af 1.500 baht før kl. 21.00 den falder til 1.000 og ned til 500 baht senere på aftenen.

Skrevet

Må jeg stille et lidt andet spm. I denne sammenhæng. Jeg er tæt på 61 og er ikke til de helt unge damer. Hvor finder jeg de lidt ældre, gerne omkring de fyrre.

Findes der steder hvor temaet er mere BDSM agtigt. Intet er i mine øjne så smukt som en læderklædt thai.

Skrevet
skunken skrev, for 4 timer siden:

Mit indtryk er derfor, at man i dag let ender på mellem 8.000 og 10.000 baht. For mig er det stort set en fordobling af, hvad jeg betalte for bare et år siden.

I think it's about upgrading of the club ) There may be from selling cheap drink to selling atmosphere, with luxury resortstyle decorations )live music and international DJs, which has made the target customer group more premium tourists ) specially high seasonings, where the majority of the customer base are hotter(foreign tourists) with high purchasing power, so it's about to drive business in easy way to set premium prices so high up for those days/products ) - but not without souring operation costs, of course ) as you can see - there were some import costs, labor costs, etc. Therefore Pattaya areas been so incredible increased(by many ways) in line with the economic downturn )

Great 😃 video

Redigeret af Mook

Skrevet
  • Author
PPE skrev, for 13 minutter siden:

Må jeg stille et lidt andet spm. I denne sammenhæng. Jeg er tæt på 61 og er ikke til de helt unge damer. Hvor finder jeg de lidt ældre, gerne omkring de fyrre.

Findes der steder hvor temaet er mere BDSM agtigt. Intet er i mine øjne så smukt som en læderklædt thai.

Jeg vil tillade mig at sende dig 2 links. fra min youtube. de omhandler dette. Men svaret er gentleman clubs. Masser af damer i 40erne og 50erne, og en smule i 30erne. priserne der er latterlig små. vi taler 500 bath (100 kr) for et bj og 1000 bath for BJ og sex.

Soi bonkot 8 er billigt, og der ligger omkring 16 gentleman clubs derude. jeg viser i videoen ruten derud fra soi Lengee på gåben. men man kan tage en bolt for ingen penge hvis man er doven.

Tag på Gentclubcrawl: hver fredag og mandag kl. 15.00, der bliver du kørt rundt til 6 forskellige gents clubs (minus soi bonkot 8) Så kan du ligesom vurdere hvilke du har lyst til at gense.

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 19 minutter siden:

I think it's about upgrading of the club ) There may be from selling cheap drink to selling atmosphere, with luxury resortstyle decorations )live music and international DJs, which has made the target customer group more premium tourists ) specially high seasonings, where the majority of the customer base are hotter(foreign tourists) with high purchasing power, so it's about to drive business in easy way to set premium prices so high up for those days/products ) - but not without souring operation costs, of course ) as you can see - there were some import costs, labor costs, etc. Therefore Pattaya areas been so incredible increased(by many ways) in line with the economic downturn )

Great 😃 video

Tak Mook betyder meget for mig at du kan lide den. ขอบคุณครับ

Skrevet
PPE skrev, for 21 minutter siden:

Soi Bongkot 8 skulle være en mulighed. Der findes en del Gentlemens klubber men har ikke selv erfaring med dem. Ellers ansatte i hoteller, restauranter, vaskerier og overalt på gaderne i byen og selvfølgelig Beach Road bedst i dagtiden. Der er masser af 40+ damer og der har jeg selv god erfaring.

Skrevet
skunken skrev, den 20.6.2026 at 11:58:

Tak Mook betyder meget for mig at du kan lide den. ขอบคุณครับ

ไม่เป็นไรค่ะ คุณเก่งมากมากเลยค่ะ

Skrevet

Hvis man ikke er til Ladydrinks, så kan man med fordel besøge Gold Bar på Soi6.

Der er intet minimumskrav om drinks, muligt barfine måske er lidt højere. Men hey, hvis man sparer mellem 1000-3000 baht, når man ikke skal købe drinks, så er det jo et Win.

Lady drinks er 195 baht = 1950.

Wicked Bar er os en der kan anbefales.

Begge to er klart mine favoritter.

Og når man kender en af barkongerne, som har været barejer og bar manager før i tiden, som kender alle og alle kender ham, så bliver det aldrig kedeligt at gå med ham på Soi6 😅

Skrevet
PPE skrev, den 20.6.2026 at 11:32:

Jeg vil anbefale Bamboo Bar, som er min yndlingsjagtmark - ligger på South Pattaya Road, lige før Walking Street - her er der ingen barfine eller ladydrinks - til gengæld er drinksene lidt dyrere til at betale for live-musikken - og tjenerne vil som regel gerne have lidt drikkepenge - men de er meget regulære - betaler du med en 1000-lap, får du en brik på beløbet, indtil han/hun har været ved kassen og fået vekslet.

Pigerne/freelancerne på stedet er fra 25 til 60, men de forstår at gøre noget ud af sig selv - min ynglingspige antog jeg til at være 27, men så fortalte hun at hun faktisk var 40 år - og bedstemor med et par børnebørn - men det kan man ikke se eller mærke på hende, da hun har nogle fine ungpigebryster og ingen mærkelige tattoveringer. Havde hende med på en bar for at spille pool - og en mand, som åbenbart ikke havde forstået, at hun var sammen med mig havde sagt til hende: "You are so beautyfull" - og det er hun virkelig og jeg må knibe mig selv i armen over at det er mig hun venter på, når jeg henter hende for at vi kan gå i byen sammen.

Nogle af pigerne på Bamboo Bar kan godt være klædt ud i sådan noget lidt læderagtig og godt shinet op - og en aften kom jeg til at stå bag en pige i et par korte bukser og en fræk lille rød lædertop - og da hun på et tidspunkt vendte sig om, var jeg hurtig og smilede og skålede med hende - og snart var jeg inviteret over til hendes bord, hvor hun stod med en veninde og hendes fyr - og efter et par drinks tog vi hjem til mig, hvor vi tog et bad sammen og jeg var lige ved at kneppe hende bagfra i badet, nu var jeg jo ligesom blevet tændt på hende pga. hun stod med røven til på Bamboo Bar - men hun ville hellere ind i sengen.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Jeg vil anbefale Bamboo Bar, som er min yndlingsjagtmark - ligger på South Pattaya Road, lige før Walking Street - her er der ingen barfine eller ladydrinks - til gengæld er drinksene lidt dyrere til at betale for live-musikken - og tjenerne vil som regel gerne have lidt drikkepenge - men de er meget regulære - betaler du med en 1000-lap, får du en brik på beløbet, indtil han/hun har været ved kassen og fået vekslet.

Pigerne/freelancerne på stedet er fra 25 til 60, men de forstår at gøre noget ud af sig selv - min ynglingspige antog jeg til at være 27, men så fortalte hun at hun faktisk var 40 år - og bedstemor med et par børnebørn - men det kan man ikke se eller mærke på hende, da hun har nogle fine ungpigebryster og ingen mærkelige tattoveringer. Havde hende med på en bar for at spille pool - og en mand, som åbenbart ikke havde forstået, at hun var sammen med mig havde sagt til hende: "You are so beautyfull" - og det er hun virkelig og jeg må knibe mig selv i armen over at det er mig hun venter på, når jeg henter hende for at vi kan gå i byen sammen.

Nogle af pigerne på Bamboo Bar kan godt være klædt ud i sådan noget lidt læderagtig og godt shinet op - og en aften kom jeg til at stå bag en pige i et par korte bukser og en fræk lille rød lædertop - og da hun på et tidspunkt vendte sig om, var jeg hurtig og smilede og skålede med hende - og snart var jeg inviteret over til hendes bord, hvor hun stod med en veninde og hendes fyr - og efter et par drinks tog vi hjem til mig, hvor vi tog et bad sammen og jeg var lige ved at kneppe hende bagfra i badet, nu var jeg jo ligesom blevet tændt på hende pga. hun stod med røven til på Bamboo Bar - men hun ville hellere ind i sengen.

Ja haha de mellem 25 til 60 er nok mere 40 til 60. Man kan bare ikke se de er 40 :-) Jeg talte med en super skøn ung dame på¨omkring de 23 vil jeg mene. Men da vi faldt i snak sagde hun at hun var ude og fejre sit andet barnebarn :-) True storie fra Bamboo Bar.

Skrevet

Har aldrig været en fan at gå på agogobar. Kunne bedre lide at tage på natklub eller thaifriendly, både for at være i stand til at vælge og vrage, men også for at opleve noget mere.

Jeg plejede at betale 1000-1500 baht for ST på thaifriendly/natklub, for en mere sjov og attraktiv kvinde, i min optik. Den sjove oplevelse jeg delte med kvinden før vores "afslutning" af natten , højnede mit begær til vedkommende, og dermed gjorde sexen meget bedre for os begge.

Agogo var mere transaktionbaseret end hvad jeg havde regnet med. Der var mere pres på hvor meget jeg kunne bruge i baren (kan ikke lide at drikke mere end 2-3 genstande) fremfor en god oplevelse.

Beerbars var noget helt tredje vås, hvor jeg aldrig har oplevet så mange forfærdlige turister koncentreret på én lokation.

Alt i alt ville jeg nok foretrække Bangkok end Pattaya, dog har jeg planer om at besøge nogle af de små ø'er, så det kan godt ændres snarest.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.