Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Liderligfyr i drømmeland

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

FKK WORLD vs FKK OASE…… Drømmesex vs hamrende lækre piger  :-P

 

Så fik jeg endelig prøvet nogle rigtige FKKér og hvilken en oplevelse. 2 meget meget vidt forskellige oplevelser som på ingen måde kan sammenlignes.

 

World: Var der en regnvejrs hverdag, så den imponerende have kom ikke i brug :-( Der var "kun" 30 piger og nok lidt flere mænd, men ikke på noget tidspunkt run på de gode piger (har ladet mig fortælle det er en meget stille dag for World) Klubben er ret stor indendørs men peeker nu ikke Harem.

 

Ovenpå er tøjskabe et barområde lidt knalderum og restauranten og kino Nedenunder swimmingpool, spa, 2 saunaer og flere bollerum. Der var rigelig med sofaer og liggestole til den mængde personer der var. Klubben er generelt lidt slidt og virker lidt nusset. Men en meget hyggelig indretning med mange sofaer osv. Buffeen, Gyros, ris pomfritter absolut ikke noget særligt, men blev da mæt. Normalt koster klubben 70 euro i entre, men i hverdage kan du komme ind 3 for 2 pris hvilket giver 47 euro. De 47 euro er passende, synes på ingen måde klubben er så ekslusiv, så 70 euro kan forsvares i forhold til hvad jeg ellers har set.

 

En af de fede ting ved klubben er det er en FKK og ikke en saunaklub…. hvad mener jeg så med det?? AT PIGERNE ER HELT NØGNE WAAAUUUUWWWW LILLE DRENG I SLIKBUTIKKEN

 

En anden fed ting ved klubben: LUTTER DRØMMESEX og hvordan fanden kan det så lade sig gøre?? aner det ikke, men både wingmann og jeg havde det helt store smil på efter hver tur.

 

vera lille pige mørk glat hår små søde bryster. sød og sjov på en behagelig måde, kunne godt lide man brugte lidt tid på at kigge på hende. Hun havde vinket til mig og ja hun er jo tæt på drømmepigen, så er det jo bare i rummet. God nussetur, varm sex teknisk måske lidt mangler i rideturen men glad liderligfyr

 

amalie lille pige mørkt ikke helt glat hår små søde bryster flot ansigt. Aproach, hun havde inhentet mig på gangen og ville følges ad ovenpå, hun ville ikke gå alene…. jeg sagde det skulle hun da også passe på med i den mondering når der var mænd tilstede :-) ovenpå fik jeg et kys og vi gik hvert til sit. Ok så er min interesse jo fanget hehe. Gik over til hende lidt senere og snakkede. Hun var meget varm og selvom jeg ikke er til det der public sex, så kunne jeg vildt godt tænke mig det med hende. Vi røg i kinoen og jeg forventede egentlig bare et hurtig blowjob og et knald….. næ næ det blev til den helt store GFE der blev ikke kigget på ur og hvilket et blowjob og body to body jamen milde moses, fandens hun tog tidlig hjem, så jeg ikke nåede at springe på hende igen.

 

mimi jeg overgav mig frivillig, hun havde ikke gjort det store for at få mig med i rummet. lille mørkhåret pige lidt krøllet hår langt søde øjne tatovering ned langs rygsøjlen fræk i attituden. I rummet var det varm GFE hun stoppede dog midt i blowjobbet kom op og gav et kys tog min hånd/finger op i fissen….. lidt efter lagde hun sig om på ryggen, kunne godt regne ud hvad klokken havde slået, ned og slikke hende til orgasme lidt nusse og så kunne hun ellers komme videre med blowjobbet :-) ridetur og fed afslutning i missionær hvor hun klemte mig hårdt ind til sig. Nymfo pige siger jeg bare! havde på fornemmelsen der kom en ekstra regning på denne tur, men det gjorde der ikk….. et kys og et smil og 50 euro kunne gøre det.

 

Ilona af ubegribelige årsager røg jeg med hende. Mørkt hår? nej langt glat hår? ikke rigtig petite figur? nej lille? nej nå hun havde sat og snakket i lang tid, ja hvorfor ikke amalie var smuttet hjem og mimi var røget i indfight med en Tysk mand. God nussetur og ganske udmærket sex

 

approach  Der var approach men på en rigtig god og hyggelig måde, generelt en hyggeiig stemning i klubben. (ikke party) 

 

Generelt var World en fantastisk oplevelse, meget båret hjem af pigerne. Det er en klub som denne, der falder meget i min smag pga pigernes "hæderlighed" den generelle gode stemning og man føler sig godt tilpas.

 

Fortsættes tog længere at berette om end jeg lige havde forestillet mig og sat tid af til  :wink:  :wink: men vækker nogle dejlige minder

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Så fik jeg endelig prøvet nogle rigtige FKKér og hvilken en oplevelse.

 

 

 

World: Var der en regnvejrs hverdag, så den imponerende have kom ikke i brug :sad: Der var "kun" 30 piger og nok lidt flere mænd,

 

Normalt koster klubben 70 euro i entre, men i hverdage kan du komme ind 3 for 2 pris hvilket giver 47 euro. De 47 euro er passende, synes på ingen måde klubben er så ekslusiv, så 70 euro kan forsvares i forhold til hvad jeg ellers har set.

 

 

En af de fede ting ved klubben er det er en FKK og ikke en saunaklub…. hvad mener jeg så med det?? AT PIGERNE ER HELT NØGNE WAAAUUUUWWWW LILLE DRENG I SLIKBUTIKKEN

LF, velkommen i de voksnes rækker, så fik prøve 2 rigtige FKK'er  :D

 

Du havde desværre været lidt uheldig og oplevet World på en regnvejrs hverdag, jeg har aldrig oplevet World med kun 30 piger, der har altid været nærmere 50-80 piger.

Med partystemning om aften, med dansende nøgne piger :D

 

Entreen kostede 65€ førhen, de har lige sat den op til 70€,

man-ons er der 3 for 2 entre (man kan købe et VIP-kort med 5 eller 10 gange entre, eller et ubegrænset månedskort :D ). Det er en stor klub at holde kørende så det er forståelig at det koster 70€ i entre, (Artemis koster 80€)

 

Ja du har sikkert aldrig set så mange nøgne piger på et sted :D

Man føler sig lidt som Hugh Hefner....

 

Jeg kan godt lide World på en god solskinsdag med grillmad, afslapning ved/i poolen og spille bold med pigerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nå der var jo også en anden klub, nemlig OASE…… meget anderledes klub.

 

Klubben er ret fed i indretning. Flot og stilfuld generelt set. God mad. Der er kommet et separat "hvileområde" hvor man i ro og mag kan slappe af. Kinoen bryder jeg mig ikke om, sofaer, jeg synes ikke rigtig det ligger op til noget. Også alt for åben til barområdet. Klubben er vel på størrelse med World men der var mange flere piger og hold da kæft hvor var de lækre!!!!! koster 70 euro i entre inklusiv 1 måltid, derudover koster måltider 10 euro. Her synes jeg bedre den høje entrepris kan forsvares, klubben er ret stilfuld og maden er bedre.

 

Approachen på klubben er meget mere direkte end World og der er en del sharks. Lige med det, kan jeg klart bedst lide World.

 

Antonia egentlig slet ikke mig, buttet blondine med halvlangt hår. Men hun havde smilet nogle gange til mig. Havde sat mig i Bio og havde lagt mærke til hun stod og kiggede på mig, jeg gengældte det dog ikke, da hun ikke var min type. Så kom hun over og satte sig, approachen var anspændt og meget direkte vil du med i rum? ahhhh måske senere. nej nej ikke senere, det betyder jeg ikke vil…. ja måske…. hun blev ved med lidt småsludren og prøve på at få mig i rummet. Men på en meget positiv måde, hyggede mig med hendes selvskab. Sagde dog til sidst jeg ikke ville, så sagde hun det ikke var fair….. ja ok hvorfor ikke give hende en chance (ja der blev LF sgu lige et socialkontor) Jeg tager i rummet med dig, hvis du laver et varmt afslappet approach jeg ikke kan sige nej til….. så blev hun kærlig og kom tæt og ja så røg vi i rummet. I rummet gjorde hun absolut hendes yderste for at jeg fik en god oplevelse, men hun var meget anspændt, så det blev ikke det bedste sex. Men hendes indsats gjorde jeg egentlig var ganske tilfreds.

 

Christina Ja kom jo fra World og "paraderne" overfor pigerne var derfor faldet ned. Så kom denne flotte pige farende hen til mig og lokkede mig i rummet med det samme ( ja ja klump den var jo dum) i rummet var det en ren katastrofe, alt var ekstra ingen nussen konstant spørgen efter ekstra. Blowjobbet var mere hånd, under knald samlede hun benene så jeg ikke rigtig kunne komme til. Ja efter ca 15-20 min var jeg sgu godt træt af den kælling, rejste mig op fandt 50 euro i lommen og smed dem på sengen og sagde hun var sgu pisse ringe og gik. 

 

Efter Christina mistede jeg egentlig gnisten til pigerne på OASE, havde læst på ISG at der var meget lort imellem og det gad jeg egentlig ikke smide penge efter. Så kunne jeg da bare nøjes med at kigge på dem…….. meeeeeeeeennnnnnn hvem kan kun kigge ??

 

Ella Lyshåret pige, meget sød ikke særlig pæne bryster. Ja hun havde lokket mig på en charmerende måde flere gange og da hun ikke var så køn, kunne det jo være hun kunne levere noget acceptabelt :-) Det var på ingen måde acceptabelt….. det var fuldstændig fantastisk. Hun lavede et fantastisk blowjob kombineret med en body to body og en rigtig god ridetur. Ja det var sgu en rigtig god tur i høet!!!!!

 

Ella efter Ella var min plan egentlig at finde en hamrende smuk pige og hvis det så var noget lort, ville jeg gå i rummet med Ella bagefter så hun kunne råde bod på det, med hendes fantastiske service. Sådan gik det ikke, ELLA fik charmeret mig igen og vi røg i rummet for anden gang i streg. Igen en helt fantastisk tur.

 

Chantall lækker lækker lækker røv lækker pige. ej hun var dejlig.  Jeg sad i sofaen i kinoen sammen med wingman og han kæmpede for at fange hendes opmærksomhed. Jeg tænkte, det skal sgu være løgn og farede over til hende  :-P  lang næse til ham hehe ja forventede mig egentlig ikke alverden af hende og havde Ella i baghånden hvis det var en øv oplevelse. Men i rummet var hun faktisk meget varm utrolig berøringsvenlig og hvilken en ridetur hvor hun bare blev ved og ved. Ja ligge der og nyde hendes smukke krop…… ja det billede har jeg stadig i hovedet…. var helt fantastisk. Fuld ud godkendt tur i høet.

 

monika ville egentlig gerne have haft Ella en runde mere, men hun var taget hjem øv! Så blev det Monika en sød pige med langt mørkt glat hår. Et ganske udmærket knald og slutte dagen af med :-)

 

OASE var en fed oplevelse flot klub og flotte piger, men bliver nok ikke et favorit sted for mig ( ville dog på ingen måde have været oplevelsen foruden)

 

Summa summarum over turen, så er World røget på min liste over klubber jeg vildt gerne vil besøge igen. Denne liste består pt af Harem, World og Acapulco som har hver deres charme.

 

Harem: meget stor og rigtig flot og charmerende klub (hvis du er til den orientalske stil) god mad  (dog ikke mange piger i hverdagene har jeg hørt)

 

World: Hæderlige piger og det varmeste GFE sex.  også en stor og ganske hyggelig klub, uden den på nogen måde er på højde med Harem

 

Acapulco: rigtig meget for pengene, har haft mange rigtig gode ture i høet der (her skal man dog have en wingman med, så det ikke bliver kedeligt, ingen approach)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderligfyr

 

Gode informative beretninger, om både sex, sted og standard :!:

 

Men at du kan nødes til at gå med en buttet sag uden at have lyst, ok så fik du den oplevelse med, men det kunne jeg bare ikke have gjort efter - så hellere betale for at blive fri :huh:

 

Godt at se at du også betræder FKK klubberne, og ikke kun holder dig til Flattrate.

 

Nu har jeg endelig fået økonomi til en tur igen, og har lagt en tråd ud med en lidt anden fokus end her - får se om jeg får selskab, juni lykkedes det ikke.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et par gode beretninger Lider.

 

Det lyder som om du ligner mig meget i din måde at tage pigerne på - jeg er sgu også for let at lokke nogle gange, selvom pigen måske ikke lige er mit førstevalg. Men af og til får man nogle forrygende oplevelser med nogle piger, som måske ikke lige er den smukkeste i klubben.

 

Men det lyder til at du havde et par dejlige dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil starte med at sige at jeg elsker Oase, faktisk mere end Artemis og World :D

når jeg er i Hessen og har nok tid besøger jeg alle Hessens 3 klubber for at få det bedste med fra alle 3 klubber.

 

Oase har stil, god atmosfære og mere skanky piger :D men der er også søde piger, du skal lede efter dem, et tip herfra: De gode piger, tager sjældent kontakt, det er ikke nødvendig for dem.

Kino var mere lukket og diskret før og der var konstant aktion i kinoen, jeg har knaldet mange gange i den kino, men sidste sommer blev halvdelen af væggen revet ned, nu er kinoen ret blottet.

 

World har chill out og "pensionist klub" stemningen :P

 

Palace har sharks, som holder mig i skarp træning :D

 

Jeg undrer mig:

LF, hvorfor går du rundt med pengene i lommen, det virker noob-agtig ? Bruger du ikke de små pengebokse på World og Oase ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

@ Rejse nå lyder det nok være end det er. Hvis man ikke skulle have lyst til sex med hende, har man ikke lyst til sex med mere end halvdelen af alle kvinder mellem 25-30 ;-) men hun var i meget hård konkurrence på Oase, for der er pigerne virkelig smukke.

Nu laver jeg langt fra anmeldelser hvergang jeg er afsted. Men i 2014 har jeg været flere gange på FKK end på Flatrate. Du har faktisk også selv kommenteret på nogle af mine Harmony besøg

Juli er ikke aktuelt for mig, jeg er heller ikke til det der bøvl med offentlig transport. Vil have nogle klubber der er nemme at nå per bil, uden man skal race rundt inde i en storby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

@ Montezi jeg vælger meget efter fornemmelsen. Hvem kunne tænkes at give en god tur i rummet. Jeg foretrækker en himmelsk tur med en almindelig pige fremfor en kort fesen tur med en smuk pige. Men målet er naturligvis en himmelsk tur med en smuk pige. Og dem havde jeg en del af på turen :-) oftest vil jeg gerne selv vælge pigen så reagerer ikke direkte på approach..... men det gjorde jeg så alligevel ved Christina og kom galt afsted med det hehe

Ja jeg havde en fantastisk tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

@ Nille angående penge, hvis jeg lige har været nede og tage et opfriskende bad, og ved jeg er klar til en pige, så tager jeg tit 50 euro i lommen når jeg alligevel går lige forbi safetyboxen. Så slipper pigen for at gå med tilbage og stå der og vente på jeg finder penge til hende.  Faktisk mange piger der er glade for :-)

 

Der er forskellige måder at gøre det på, nogle mænd skal altid lige i bad inden seancen og så kan pigen stå der og vente. På World så jeg en pige vente i 10 -15 min på en klump, fordi så skulle han finde håndklæder så skulle han finde puder, ja der var sgu ikke det der ikke var galt. Hver gang han gik rullede pigen med øjnene, hun var sgu godt træt af ham. Sådan er jeg langt fra, kører selv firma, og dem der nulrer sådan rundt, de er bare pestilenser man skal sørge for at få ud af bixen…. nok med det i baghovedet jeg ofte har pengene i lommen. Ender man f.eks i knalderummene nedenunder på World, er der jo ingen grund til pigen skal med helt op til safety og stå og vente på jeg finder penge frem

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nille angående penge, hvis jeg lige har været nede og tage et opfriskende bad, og ved jeg er klar til en pige, så tager jeg tit 50 euro i lommen når jeg alligevel går lige forbi safetyboxen. Så slipper pigen for at gå med tilbage og stå der og vente på jeg finder penge til hende.  Faktisk mange piger der er glade for :smile:

 

Der er forskellige måder at gøre det på, nogle mænd skal altid lige i bad inden seancen og så kan pigen stå der og vente. På World så jeg en pige vente i 10 -15 min på en klump, fordi så skulle han finde håndklæder så skulle han finde puder, ja der var sgu ikke det der ikke var galt. Hver gang han gik rullede pigen med øjnene, hun var sgu godt træt af ham. Sådan er jeg langt fra, kører selv firma, og dem der nulrer sådan rundt, de er bare pestilenser man skal sørge for at få ud af bixen…. nok med det i baghovedet jeg ofte har pengene i lommen. Ender man f.eks i knalderummene nedenunder på World, er der jo ingen grund til pigen skal med helt op til safety og stå og vente på jeg finder penge frem

 

LF, du kender sikkert forskellen på FKK-klubber og saunaklubber. Harem, Harmony, Aca er saunaklubber, World, Oase, Artemis er FKK-klubber :P

 

Jeg forstår dine gode intentioner om at optimere og spare på pigernes tid ved at betale dem direkte i rummet. Men det er utraditionelt.

 

Jeg mener bare, der er ingen grund til at være stresse og skynde sig når man er på FKK, jeg er ofte i rummene i 1+ time, det er rart og hyggeligt at vi går arm i arm tilbage til de småskabe og kysser hinanden på gensyn...   

 

Jeg undgår bevidst rummene i nedenunder, jeg foretrækker rummene ovenpå eller ude i fri i haven, samt hytterne :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jo men pigerne kan faktisk godt lide måden :-) Det stresser da på ingen måde, jeg går lige forbi safety alligevel efter badet. Det er jo langt fra et must for mig, men husker jeg det og går alligevel forbi, ja så smider jeg den 50'er i lommen.

Jeg kan godt lide at være utradionel og skille mig positivt ud ;-)

French Harmony er en saunaklub. Forskellen er de ikke er HELT nøgne som på en FKK

Jeg er klart mere til 30 min og en masse piger. Der er jo så mange man gerne vil :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nille angående penge, hvis jeg lige har været nede og tage et opfriskende bad, og ved jeg er klar til en pige, så tager jeg tit 50 euro i lommen når jeg alligevel går lige forbi safetyboxen. Så slipper pigen for at gå med tilbage og stå der og vente på jeg finder penge til hende.  Faktisk mange piger der er glade for :smile:

 

Der er forskellige måder at gøre det på, nogle mænd skal altid lige i bad inden seancen og så kan pigen stå der og vente. På World så jeg en pige vente i 10 -15 min på en klump, fordi så skulle han finde håndklæder så skulle han finde puder, ja der var sgu ikke det der ikke var galt. Hver gang han gik rullede pigen med øjnene, hun var sgu godt træt af ham. Sådan er jeg langt fra, kører selv firma, og dem der nulrer sådan rundt, de er bare pestilenser man skal sørge for at få ud af bixen…. nok med det i baghovedet jeg ofte har pengene i lommen. Ender man f.eks i knalderummene nedenunder på World, er der jo ingen grund til pigen skal med helt op til safety og stå og vente på jeg finder penge frem

 

Det kan jeg faktisk godt lide Lider, og det tror jeg faktisk jeg vil tage til efterretning og prøve selv. For jeg har det faktisk sådan lidt blandet med at pigen skal stå og glane mens jeg får fedtet pengene frem. Nu er jeg selv ret hurtig til at få betalt dem, men fx. på Artemis kan der godt være lidt trængsel ved værdiboksene - og jeg synes faktisk det er en smule akavet at pigen skal stå der med "hatten i hånden" og vente på at jeg kommer og betaler dem.... og jeg tvivler faktisk på at nogen af dem synes det er en fed situation - lidt ligesom mange danske piger ikke bryder sig om at skulle nævne betalingen, men foretrækker hvis gæsten kan aflevere dem diskret og uden at det skal nævnes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det kan jeg faktisk godt lide Lider, og det tror jeg faktisk jeg vil tage til efterretning og prøve selv. For jeg har det faktisk sådan lidt blandet med at pigen skal stå og glane mens jeg får fedtet pengene frem. Nu er jeg selv ret hurtig til at få betalt dem, men fx. på Artemis kan der godt være lidt trængsel ved værdiboksene - og jeg synes faktisk det er en smule akavet at pigen skal stå der med "hatten i hånden" og vente på at jeg kommer og betaler dem.... og jeg tvivler faktisk på at nogen af dem synes det er en fed situation - lidt ligesom mange danske piger ikke bryder sig om at skulle nævne betalingen, men foretrækker hvis gæsten kan aflevere dem diskret og uden at det skal nævnes.

Nej som du siger, så er pigerne ikke vilde med det. Nikita herfra har også meldt klart ud hun hader den del af gamet, hvor hun står der med hånden. Hun kan meget bedre lide folk ligger pengene på natbordet etc, så det går så gnidningsløst som muligt :-)

Ja det er min måde, så må folk gerne kalde mig for Noob, det præller ret meget af på en gut som mig :-) jeg ved trods alt bedst hehe

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk må vel gøre som de vil.

 

Det sker tit for mig at en pige har været så god, at jeg synes hun fortjener drikkepenge - og det kan man jo ikke give, hvis man kun har 50 eur i lommen.

 

Derudover skal man være klar over at der nemt kan ske forvekslinger af badekåber, hvis man går i sauna, skal i poolen, ligger og soler sig osv. Derfor er det ikke smart at have værdisager i lommerne.

 

Faktisk ej heller et dyrt ur. Jeg har selv købt et ekstra "beach-ur" i Karstadt til 20 €, som jeg bruger på FKK - det kan også holde til at være i Sauna og Jacuzzi. Det var efter en gang på Artemis, hvor jeg havde mit normale ur på, som vel har kostet en 15 000 kr. Jeg opdagede så inde i saunaen, at jeg havde det på, og det begyndte at dugge. Så gik jeg lige udenfor saunaen et øjeblik og lagde det i lommen på min badekåbe - troede jeg - for da jeg kom ud en del minutter senere og ikke kunne finde mit ur gik det op for mig, at jeg måtte være kommet til at lægge det i lommen på en anden mands badekåbe, og nu var han gået!!!. :eek: *fååårk*

 

Det må så have være en meget ærligt sjæl, som jeg kom til at "forære" mit ur til 15 000 - for han havde gået op og indleveret det til receptionen senere på aftenen, så jeg fik faktisk mit ur tilbage **pyyyyhh**. Sidenhen har jeg aldrig gået rundt med noget af værdi i lommerne på badekåben - og mit ur får lov at ligge i værdiboksen, hvis jeg overhovedet har det med til klubben.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Se det scenarium harr jeg tænkt på Frej :-)

Først har jeg min egen badekåbe, så folk eller mig selv ikke forveksler. Jeg tager først pengene i lommen når jeg ved det er tid til en pige. ( kan godt lide at tage et bad inden) hvis jeg skal i sauna eller lignende, så har jeg ikke taget penge med. Som jeg skriver er det ikke altid jeg har pengene til pigen på mig, da jeg tit "falder" over en pige som jeg tager i rummet med

Angående drikkepenge, så går man jo bare tilbage til safety hvis man synes det skal til ;-) oftest ligger mine drikkepenge dog i, pigen får en tur mere...... Men der faldt da lidt af til Amalie, da hun havde en stor del af skylden for turen i kinoen blev så fantastisk! ( ja desværre var hun smuttet inden jeg kunne give hende en tur mere)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derudover skal man være klar over at der nemt kan ske forvekslinger af badekåber, hvis man går i sauna, skal i poolen, ligger og soler sig osv. Derfor er det ikke smart at have værdisager i lommerne.

 

Det må så have være en meget ærligt sjæl, som jeg kom til at "forære" mit ur til 15 000 - for han havde gået op og indleveret det til receptionen senere på aftenen, så jeg fik faktisk mit ur tilbage **pyyyyhh**. Sidenhen har jeg aldrig gået rundt med noget af værdi i lommerne på badekåben - og mit ur får lov at ligge i værdiboksen, hvis jeg overhovedet har det med til klubben.

 

Forrige gang på Artemis "glemte" jeg nøglen til mine værdier i badekåben, badekåben var væk da jeg kom ud af badet, av, shit ! tænkte jeg for alle min kontanter, mobilos og pas mv. kunne være stjålet. Da jeg opdagede at nøglen var væk, jeg fik straks receptionen+secutity til at låse op, jeg fik et nyt pengeboks+skab, pyha, heldigvis mistede jeg ikke noget, sagen blev håndteret ret elegant af personalet, så tak for det :D

 

En anden uheldig situation i en flatrate klub ved Wagenfeld, som endte mindre godt.

Vores skab blev brækket op og vores ting blev stjålet :( personalet trak bare på skulderne og sagde "hvad kan vi gøre ?" de ville ikke hjælpe os, vi fik det samme skab igen fordi klubben var helt fuld :shock: .

Jeg blev rasende og ville gå til politiet for at anmelde tyveriet,

men jeg kom til fornuft, stedet ligger ude på landet og den nærmeste politistation lå ca. 1 time kørsel væk (jeg vurderede at med ventetiden og turen tilbage ville jeg miste min. 3 timer). Politiet ville alligevel ikke kunne opklaret tyveriet, skulle de komme og tjekke alle gæsterne i klubben ? 

Tyven var sikkert over alle bjergene...

 

Jeg måtte æde bitterheden i mig, jeg erkendte tabet, blev i klubben, kom op på hesten igen og hyggede mig med pigerne i stedet.. :D

 

Jeg blev en dårlig erfaring rigere :(

 

Win some loose some :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg faktisk godt lide Lider, og det tror jeg faktisk jeg vil tage til efterretning og prøve selv. For jeg har det faktisk sådan lidt blandet med at pigen skal stå og glane mens jeg får fedtet pengene frem. Nu er jeg selv ret hurtig til at få betalt dem, men fx. på Artemis kan der godt være lidt trængsel ved værdiboksene - og jeg synes faktisk det er en smule akavet at pigen skal stå der med "hatten i hånden" og vente på at jeg kommer og betaler dem....

 

Man kunne være utraditionel og betale pigen først, så man ikke skal rode med det bagefter,

 

På FKK er det smarte ved at betale bagefter, er at spillet er rimelig frit, hvis kemien er fantastisk og pigen er med på det, forlænger jeg gerne med ekstra spilletid og service.

 

Hvis man har penge med i lommen og betaler på værelset, skal man på forhånd beslutter sig om tiden og service, så man har nok penge med på værelset.

 

Det ville være mere akavet at give hende en 50-60'er på værelset og sige "jeg skal lige ned og hente flere penge i boksen" :lol:

 

Min sidste tur med en fanatisk pige (Anna) på Artemis, drev jeg lidt gæk med hende på værelset, vi var 1 time i sengen, hun var min sidste pige på turen... det var ret sent, da vi lå arm i arm og havde pillowtalk, sagde jeg til hende jeg at ikke havde flere penge... hun blev et øjeblik nervøs, men kunne godt se det var en joke :D Artemis har en pengeautomat hvis man skulle løbe tør for kontanter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...