Hop til indhold

Dilema

Featured Replies

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Ved godt at man kan se detaljer om køretøjet og om der er pant i, men er ret sikker på at personhenførbare detaljer ville være et brud på GDPR og er forbeholdt politiet.

Så skal det være blevet ændret for nylig. Det var i hvert fald sådan for et par år siden og bagud, at hvis der var pant i bilen, så kunne man slå nummerpladen op og se hvem det var, samt hvor gamle de var, men jeg skal ikke kunne sige om det er blevet ændret.

SweettieDK skrev, for 15 minutter siden:

Det er uden betydning for mig, det ved folk også hvis de betaler med MP. Og alle der når frem til adressen ved også hvem jeg er.

Jeg tænkte også at du sikkert havde styr på det, det var mere til, hvis andre læste med, at de så lige var opmærksomme på det 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.