Hop til indhold

Måske bliver det et kort gensyn

Featured Replies

Skrevet

Når vennerne..

Jeg er lige nu på ferie og har for meget tid.. Kan i finde på noget underholdning så jeg ikke debatterer mig ud herfra ganske hurtigt😬🤣🤣❤️.?

Kom med nogle memes, sjove historier om branchen eller what ever.. Filosofiske spørgsmål er også helt velkomne💁‍♀️😂..

Bare giv mig noget at give mig til tak😋🥳🥳🥰..

Skrevet

Stort filosofisk spørgsmål herfra - hvorfor kommer du ikke en tur til Sønderjylland ;-)

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 16 minutter siden:

Stort filosofisk spørgsmål herfra - hvorfor kommer du ikke en tur til Sønderjylland ;-)

Foooordi der er jeg næsten dagligt😋.. Måske du mit lokale postbud🤭.. Skal ikke have sådan nogle rygter i lokalsamfundet🤣..

Skrevet

Nu kan jeg jo ikke andet end at drømme om at møde dig helt tilfældigt...

Måske man skulle blive pakkebud...

Skrevet

Simpelt.... Har en masse forfalden arbejde som skal gøres og du er hjertelig velkommen 😅😆 God ferie 🇩🇰

Skrevet

Tja, hvad skal man sige.

Kan kun magiske historier og dem er der alligevel ingen der rigtig tror på 🤣

Men i søndags var jeg sammen med en af mine faste og det blev virkelig intenst.

Imens hun red mig, sagde hun pludselig "du slår mig jo ihjel!", hvortil jeg svarede "så dør du lykkelig 😍".

Du siger noget, sagde hun, og så råsnavede hun mig og kneppede mig midt over 🔥🤪

Lorteliv 💗

Skrevet
  1. Hvad har du haft af "specielle" forespørgsler?
    Har hørt om en der ville have pigen til at have et ko-kostume på når du havde sex. Andre der ville have et Mor/Søn rollespil og sex. Hvis man er enige om hvad der skal foregå, så fred være med det.

2. En sjov sport som jeg ikke helt forstår: https://www.youtube.com/shorts/yBjgbDVjMOU men de hygger sig med det.

3. Jeg får noget nervemedicin for en muskel der sidder fast i armen, og skal tage det 10 dage endnu, og det gør at jeg ikke kan holde rejsning i mere end 2-3 minutter. Jeg har en ex der kommer forbi i weekenden, og hun har ikke lagt skjul på at vi skal have sex.
    Så har du et godt råd til hvad man gør når den hænger ned ad?
    (Har godt hørt den med at der ikke findes impotente mænd, men kun grimme kvinder... tror det var Mick Øendal der sagde det engang).

Måske denne tråd udviler sig til "Jennifer's brevkasse".

Skrevet
  • Author

Uhuhuh den hopper jeg på @AalborgLook

1) Havde en gang en der bookede ganske fint og det hele og så næsten in mente skrev “jeg har en fræk hanhund må jeg tage den med”😬😂..

2) Øhm.. Ja.. Folk om dem💁‍♀️.. Giver det dem noget godt så det da bare fuld pedal….. Eller kæphest🤷🏼‍♀️..

3) Måske en blokade er svaret her😋.. Du må da kunne forklarer den kære læge din “predicament” så han lige fikser den💪.. Ellers må du som min elskede tidligere kollega der var hestemassør og bodybuilder sagde til en gæst da han bad om massage men ikke kunne tåle mosen “tage det som en mand”💃🤣..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.