Hop til indhold

Victoria en fantastisk oplevelse!

Featured Replies

Skrevet

Var en smut forbi Victoria i dag, og hold nu kæft en vanvittig oplevelse. Hun ser helt fantastisk, er virkelig sød og imødekommende - og hun kigger ikke på uret. Allervigtigste, det er bestemt hende på billederne.

Hun havde taget det frække tøj på fra billederne og et par flotte stilletter. Hun lignede en model fra Victoria Secret 😅

Havde bestilt 30 min. med ekstra ydelser til 2000 kr. hvilket var alle pengene værd! Hun var helt fantastisk og jeg kommer helt sikkert igen, igen, igen og igen!

Pas godt på hende, hun må gerne blive længe.

Skrevet
dabusta skrev, for 36 minutter siden:

Hvordan var hendes engelsk?

Ikke for godt…men med hendes charmerende væsen går det fint alligevel )

Skrevet
dabusta skrev, for 2 minutter siden:

Kan ikke se du har anmelde hende @dhnmdst

Og…?

Jeg besøger et utal af piger som jeg ikke skriver anmeldelser af…

Men kig evt på Nympho….

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
dabusta skrev, Lige nu:

Så mon ikke anmelder skal svar. Er klar over du er meget akriv

Jo du må hellere vente på at anmelder svarer…

Skrevet
dabusta skrev, for 26 minutter siden:

Kan ikke se du har anmelde hende

Det er ikke et krav at man SKAL skrive anmeldelser, efter alle besøg man har haft, det er du klar over, ik´?

Redigeret af Nygløden

Skrevet

Slet

Redigeret af Arnebent1
Fortrød. Opslaget må godt slettes helt

Skrevet

I visited Victoria last night. I believe she has just arrived here. She met me exactly as she looked in her profile .. young, skinny, beautiful wearing red lingerie and heals. She looked exactly, what I came to meet. She is really beautiful and hot.

https://nympho.dk/n34016/victoria

Everything was nice and smooth from then. Victoria is varm and sensual, passionate and intense in what she does and gives a lot of her self ... all supported by nice ambience of light and music. She kisses and moves nicely and sexy and does what you like and want. So if you want a real GFE, then you should visit her.

We had an extremely intens hour together. She gave herself fully and it seemed that she enjoyed it herself, as she at some point came ... it was sweet to hear.

Redigeret af jazzytwo

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.